امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸:۰۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22969
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ساج : رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ ایران گفت: حکم سرمربیگری سموعی برای تیم ملی پینگ پنگ بانوان تمدید شد.   به گزارش ساج نیو ز، محمد زارع‌پور در خصوص انتخاب فرشته سموعی به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران اظهار داشت: وی سرمربی تیم ملی بود و ما تنها حکم سموعی را که چند ماهی…

    ساج : رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ ایران گفت: حکم سرمربیگری سموعی برای تیم ملی پینگ پنگ بانوان تمدید شد.

     

    به گزارش ساج نیو ز، محمد زارع‌پور در خصوص انتخاب فرشته سموعی به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران اظهار داشت: وی سرمربی تیم ملی بود و ما تنها حکم سموعی را که چند ماهی در آن وقفه افتاده بود، تمدید کردیم.

     

    وی ادامه داد: سموعی سال‌ها بازیکن تیم ملی بوده و چندین سال هم به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی فعالیت کرده است و فکر می‌کنم بهتر از وی در رده سرمربیگری نداشته باشیم.

     

    رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ خاطرنشان کرد: از ۲ سال پیش اعلام کرده بودیم که وی سرمربی تیم ملی بانوان است و هیچ کس جز سموعی صلاحیت سرمربیگری ندارد تا اینکه بتوانیم با مربی خارجی برای هدایت بانوان مذاکره کنیم.

     

    وی اضافه کرد: تا زمانی که مربی خارجی نداشته باشیم، قطعا سموعی سرمربی تیم ملی خواهد بود. وی عضو کمیته فنی فدراسیون است و از این پس بیشتر از تجارب او استفاده خواهیم کرد.

     

    زارع‌پور در خصوص حضور لیموچی در تیم ملی بانوان گفت: وی تنها مربی بوده و هیچ کدام از مربیان بانوان به جز سموعی حکم سرمربیگری نداشته‌اند.

     

    وی در خصوص برنامه سموعی در فاصله کم مانده به المپیک اظهار داشت: کمیته ملی المپیک برای فدراسیون‌هایی که یک یا دو سهمیه دارند، محدودیت اعزام قرار داده و ما قطعا نمی‌توانیم وی را به لندن اعزام کنیم، اما در این مدت در اردو حضور دارند و بانوان را برای پروتورها و اعزام‌های برون مرزی آماده خواهند کرد.

     

    رئیس فدراسیون پینگ‌پنگ همچنین گفت: برنامه‌ریزی برای آینده تیم ملی بانوان نیز در دستور کار سرمربی جدید قرار خواهد داشت و در رده فنی از نقطه نظرات وی استفاده می‌کنیم. در اولین جلسه کمیته فنی نیز دستیاران وی در تیم ملی بانوان مشخص خواهند شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزاری ساج نیوز:سموعی عاقبت به خیر شد"
    1. محمدرضا تائبی پور گفت:

      با سلام و احترام خدمت سرکار خانم سموئی .انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان به شما و اهالی تنیس روی میز کشور تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

    2. احمدی گفت:

      با سلام و خسته نباشید
      الحق و الانصاف که مثل ایشون نداریم و نخواهیم داشت
      امیدوارم سایه ایشون همیشه بر سر ما بازیکنان و اهل فن باشد
      تبریییییییییییییییییییییییییک…………

    3. جمال فتاحی گفت:

      ………الحق و الانصاف که مثل ایشون نداریم و نخواهیم داشت…….
      متاسفم برای جملتون تا بدونی هنوز هستن بهترین هایی همچون خواهران لیموچی و سلیمانی و رجبی و …..که دارن مثل شمعی میسوزن .زبان ……….. ندیدم مثل شما

    4. shirvani گفت:

      باعرض سلام خانم سموعی عزیز انتخاب شایسته شما را به عنوان سر مربی تیم ملی وعضویت کمیته فنی فدراسیون تبریک میگویم.امیدوارم همیشه موفق باشید و ما بتوانیم از تجربیات ارزشمند شما بهره ببریم.

    5. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      هرچند سرمربیگری تیم ملی بانوان برای خانم سموعی, انتصاب جدیدی محسوب نمی شود ولی برای ایشان که سالها بازیکن تیم ملی, مدیر ورزشی, رئیس هیأت استان و عضو کمیته فنی فدراسیون بوده اند مقام درخور و شایسته ای است.
      با کمال احترام به سرکار خانم لیموچی و تمام زحمت کشان این رشته ورزشی مظلوم, بجاست که همگی احترام پیشکسوتان را نگهداریم.
      شخصاً بابت تمام حمایتهای استاد عمیدی از خانم سموعی, از ایشان تشکر می کنم چون این اتفاقات ممکنه برای هر کدوم از ما هم بیفته. اینجاست که خانواده تنیس روی میز باید پشت هم رو خالی نکنند.

    6. احمدی گفت:

      سلام
      انتخاب شایسته سرکار خانم سموعی به سمت سرمربیگری تیم ملی بانوان کشور را خدمت جامعه پینگ پنگ کشور تبریک عرض می نمایم.
      امیدوارم در پناه خداوند توفیقاتشان روزافزون باشد.

      و اما خدمت جناب آقای حسن:
      بدون شرح و برداشت آزاد!
      (وقتی سکوت نشانه قدرت است)
      تاریخ مشرق زمین شیوانا را استاد عشق و معرفت و دانایی می دانند اما او در عین حال کشاورز ماهری هم بود و باغ سیب بزرگی را اداره می کرد درآمد حاصل از این باغ صرف مخارج مدرسه و هزینه زندگی شاگردان و مردم فقیر و درمانده می شد درختان سیب باغ شیوانا هر سال نسبت به سال قبل بارور ترو شاداب تر می شدند و مردم برای خرید سراغ او می آمدند یک سال تعداد سیب های برداشت شده بسیار زیادتر از از قبل بود و همه شاگردان نگران خراب شدن میوه های بودند در دهکده ای دور هم کاهن یک معبد بود که به دلیل محبوبیت بیش از حد شیوانا دائم پشت سر او بد می گفت و مردم را از خرید سیب های او بر حذر می داشت.
      چندین بار شاگردان از شیوانا خواستند تا کاهن معبد را گوش مالی دهند و او را جلوی معبد رسوا کنند ؛ اما شیوانا دائم آنها را به صبر و تحمل دعوت می کرد و از شاگردان می خواست تا صبور باشند و از دشمنی کاهن به نفع خود استفاده کنند وقتی به شیوانا گفتند که تعداد سیب های برداشت شده امسال بیشتر از قبل است و بیم خراب شدن میواه های میرود٬ شیوانا به چند نفر از شاگردانش گفت که بخشی از سیب ها را با خود ببرند و به مردم ده به قیمت بالا بفروشند در عین حال به شاگردان خود گفت که هر جا رسیدند درسهای رایگان شیوانا را برای مردم ده بازگو کنند ودر مورد مسیر تفکر و روش معرفتی شیوانا نیز صحبت کنند…
      هفته بعد وقتی شاگردان برگشتند با تعجب گفتند که مردم ده نه تنها سیب های برده شده را خریدند بلکه سیب های اضافی را نیز پیش خرید کردند یکی از شاگردان با حیرت پرسید: اما استاد سوالی که برای ما پیش آمده این است که چرا مردم آن ده با وجود اینکه سال ها از زبان امین معبدشان بدگویی شیوانا را شنیده بودند ولی تا این حد برای خرید سیب های شیوانا سر و دست می شکستند؟
      شیوانا پاسخ داد: جناب کاهن ناخواسته نام شیوانا را در اذهان مردم زنده نگه داشته بود شما وقتی درباره مطالب معرفتی و درسهای شیوانا برای مردم ده صحبت کردید آنها چیزی خلاف آنچه از زبان کاهن شنیده بودند را مشاهده کردند، به همین خاطر این تفاوت را به سیب ها هم عمومیت دادند و روی کیفت سیب های شما هم دقیق شدند و عالی بودن آنها را هم تشخیص دادند ما سود امسال را مدیون بدگویی های آن کاهن بد زبان هستیم او باعث شد مردم ده با ذوق و شوق و علاقه و کنجکاوی بیشتری به درس های معرفت روی آودند و در عین حال کاهن خود را بهتر بشناسند پیشنهاد می کنم به او میدان دهید و بگذارید باز هم بدگویی و بد زبانی اش را بیشتر کند به همین ترتیب همیشه می توان روی مردم این ده به عنوان خریدار های تضمینی میوه های خود حساب کنید هر وقت فردی مقابل شما قد علم کرد و روی دشمنی با شما اصرار ورزید. اصلا مقابلش نایستید، به او اجازه دهید تا یکطرفه در میدان دشمنی یکه تازی کند…
      زمان که بگذرد سکوت باعث محبوب تر شدن شما و دشمنی او باعث شکست خودش می شود.در این حالت همیشه به خود بگویید، قدرت من بیشتر است چرا که او هیچ تاثیری روی من ندارد و من هرگز به او فکر نمی کنم و بر عکس من باعث می شوم تا به طور دائم در ذهن او جولان دهم و او را وادار به واکنش نمایم، این جور مواقع سکوت نشانه قدرت است.

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب همیشه موجوداتی هم وجود دارند که باید دستی روی سرشان کشیده شود.تکه..جلو انها گاهی پرتاب و مثل طوطی تربیتشان کنند که حرفها را تکرار کنند.قصه فرار ان پرنده را الگویی و امیدی در توجیه در قفس ماندنشان تکرار و تکرار کنند.نهایتا نمره انها و اخرین پیشرفتشان در اعماق ذلالت .بندگی بنده ذلیل خواهد بود.بحث خرید و فروش و چگونه بهتر فروختن نیست بخصوص در عرصه کلیدی فرهنگی ورزش و حضور اینده سازان کشور در ان واگر در این عرصه به خرید و فروش خدای ناکرده کسی فکر کند ذاتا فروشنده است و همه چیز را خواهد فروخت و….
      بحث قدرت داشتن و کسب ان در این عرصه مقدس صحیح نیست.بحث لیاقت است و افتخار خدمت به نوجوانان و جوانان این اینده سازان فردای ما.انهایی که از هر زیرو رو کشی -ناخالصی و هر کناهی مصون هستند و از همه مهمتر باید مصون بمانند.این حقیر به هر وسیله ای در این راستا خواهم بود و تشکر می کنم از انهایی که خدمت می کنند به فرهنگ این کشور عزیز اسلامی و نهی به انهایی که خدای ناکرده خیانت می کنند به ان یا پیام اور گمراهان می شوند.انشا الله که خیر است و لغزشی خام و زود گذر و قابل اصلاح والحمدلله این ادبیات سابقه دار در این سایت صاحب پیدا کرد.خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در ان پول یا مقامی نباشد.با تشکر.ترکان.

    8. خانم احمدی گفت:

      اقا حسن همچنان در حال اشتباه کردن هستین
      نمیدونم اقای علوی چرا به اشتباه تایید میکنند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        خانم احمدی
        با سلام
        احتراما؛قرارنیست هر دیدگاهی کامل باشد .احتمال اشتباه و یا باب طبع و میل ما نبودن وجود دارد .مدیر سایت بعنوان امین تمام طبفها و دیدگاهها موظف به انتشار تمام دیدگاههای موافق و مخالف است حتی اگر برخلاف نظر مدیر سایت باشد.آیا شما فکر میکنید آن چیزی را که بعنوان دیدگاه فلان شخص ملاحظه می فرمایید تمام نوشته و گفته ارسال کننده است؟طبیعتا خیر..زیرا ما آن بخشی را که از لحاظ رسانه ای جرم و از لحاظ اخلاقی توهین و یا آبرورویزی محسوب می شود ویرایش و تعدیل میکنیم.
        اما در نهایت وقتی با نویسنده در این ارتباط گفتگو میکنیم ایشان تقاضا دارند با مسئولیت مشخص خودشان فلان دیدگاه منتشر گردد.
        لازم به توضیح است که امکان اینکه دیدگاه من و شما هم از جانب دیگران قابل قبول نباشد و مخالفینی داشته باشد وجود دارد
        باتشکر


    تازه ترین اخبار