امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22975
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی جدید تیم ملی بانوان تنیس روی میز گفت: من ۱۰ سال است که این سمت را دارم و فقط چند ماه در کارم وقفه ایجاد شده بود تا دوباره به سمتم بازگشتم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرشته سموعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: این وقفه چند ماهه…

    سرمربی جدید تیم ملی بانوان تنیس روی میز گفت: من ۱۰ سال است که این سمت را دارم و فقط چند ماه در کارم وقفه ایجاد شده بود تا دوباره به سمتم بازگشتم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛فرشته سموعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: این وقفه چند ماهه به دلایل شخصی بود و مشکلی با فدراسیون تنیس روی میز نداشتم.

     

    وی تصریح کرد: از عملکرد بانوان در این چند وقت بسیار راضی هستم ندا شهسواری در همین مدت سهمیه المپیک ۲۰۱۲ را کسب کرد مربیان دیگر مثل سیما لیموچی نیز بسیار زحمت کشیدند.

     

    سموعی هم تعیین کادر فنی تیم ملی را به هفته دیگر موکول کرد و بیان کرد: تا هفته دیگر اعلام می کنم که با چه کسانی می خواهم همکاری کنم.

     

    وی در پایان به اردوی مشترک ایران و مجارستان به عنوان اولین اردوی پیش روی بانوان اشاره کرد: این اردو از ۱۲ تیر برگزار خواهد شد و همان چهار بازیکن مجارستانی که پیش از مسابقات کسب سهمیه المپیک به ایران آمده بودند دوباره به ایران می آیند و امیدوارم بازی خوبی باشد./

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرشته سموعی:به دلایل شخصی بعد از چند ماه برگشتم"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دوست عزیزی که با نام جعلی آقای افشین بدیعی دیدگاه خود را منتشر کرده اید
      احتراما؛ادب و رعایت ادبیات درست یکی از شرایط انتشار دیدگاه ها می باشد.
      دوم اینکه مگر قرار است هرخبری در هرخبرگزاری خصوصا بقول شما پانا منتشر شد ما مکلف به انتشارآن باشیم؟
      ما دوست نداریم با آبروی افراد بازی کنیم ودر یک کلام بحث ما پینگ پنگی است!
      متاسفانه ای پی شما از استان اصفهان نبود ونوع نوشتار شما هم با ادبیات برخی دوستان متفاوت بود!
      توهینهای شما وبی احترامیهای ذکرشده مطمئنا به خودشما برمیگردد

    2. احمدی گفت:

      سلام
      انتخاب شایسته سرکار خانم سموعی به سمت سرمربیگری تیم ملی بانوان کشور را خدمت جامعه پینگ پنگ کشور تبریک عرض می نمایم.
      امیدوارم در پناه خداوند توفیقاتشان روزافزون باشد.

      و اما خدمت جناب آقای حسن:
      بدون شرح و برداشت آزاد!
      (وقتی سکوت نشانه قدرت است)
      تاریخ مشرق زمین شیوانا را استاد عشق و معرفت و دانایی می دانند اما او در عین حال کشاورز ماهری هم بود و باغ سیب بزرگی را اداره می کرد درآمد حاصل از این باغ صرف مخارج مدرسه و هزینه زندگی شاگردان و مردم فقیر و درمانده می شد درختان سیب باغ شیوانا هر سال نسبت به سال قبل بارور ترو شاداب تر می شدند و مردم برای خرید سراغ او می آمدند یک سال تعداد سیب های برداشت شده بسیار زیادتر از از قبل بود و همه شاگردان نگران خراب شدن میوه های بودند در دهکده ای دور هم کاهن یک معبد بود که به دلیل محبوبیت بیش از حد شیوانا دائم پشت سر او بد می گفت و مردم را از خرید سیب های او بر حذر می داشت.
      چندین بار شاگردان از شیوانا خواستند تا کاهن معبد را گوش مالی دهند و او را جلوی معبد رسوا کنند ؛ اما شیوانا دائم آنها را به صبر و تحمل دعوت می کرد و از شاگردان می خواست تا صبور باشند و از دشمنی کاهن به نفع خود استفاده کنند وقتی به شیوانا گفتند که تعداد سیب های برداشت شده امسال بیشتر از قبل است و بیم خراب شدن میواه های میرود٬ شیوانا به چند نفر از شاگردانش گفت که بخشی از سیب ها را با خود ببرند و به مردم ده به قیمت بالا بفروشند در عین حال به شاگردان خود گفت که هر جا رسیدند درسهای رایگان شیوانا را برای مردم ده بازگو کنند ودر مورد مسیر تفکر و روش معرفتی شیوانا نیز صحبت کنند…
      هفته بعد وقتی شاگردان برگشتند با تعجب گفتند که مردم ده نه تنها سیب های برده شده را خریدند بلکه سیب های اضافی را نیز پیش خرید کردند یکی از شاگردان با حیرت پرسید: اما استاد سوالی که برای ما پیش آمده این است که چرا مردم آن ده با وجود اینکه سال ها از زبان امین معبدشان بدگویی شیوانا را شنیده بودند ولی تا این حد برای خرید سیب های شیوانا سر و دست می شکستند؟
      شیوانا پاسخ داد: جناب کاهن ناخواسته نام شیوانا را در اذهان مردم زنده نگه داشته بود شما وقتی درباره مطالب معرفتی و درسهای شیوانا برای مردم ده صحبت کردید آنها چیزی خلاف آنچه از زبان کاهن شنیده بودند را مشاهده کردند، به همین خاطر این تفاوت را به سیب ها هم عمومیت دادند و روی کیفت سیب های شما هم دقیق شدند و عالی بودن آنها را هم تشخیص دادند ما سود امسال را مدیون بدگویی های آن کاهن بد زبان هستیم او باعث شد مردم ده با ذوق و شوق و علاقه و کنجکاوی بیشتری به درس های معرفت روی آودند و در عین حال کاهن خود را بهتر بشناسند پیشنهاد می کنم به او میدان دهید و بگذارید باز هم بدگویی و بد زبانی اش را بیشتر کند به همین ترتیب همیشه می توان روی مردم این ده به عنوان خریدار های تضمینی میوه های خود حساب کنید هر وقت فردی مقابل شما قد علم کرد و روی دشمنی با شما اصرار ورزید. اصلا مقابلش نایستید، به او اجازه دهید تا یکطرفه در میدان دشمنی یکه تازی کند…
      زمان که بگذرد سکوت باعث محبوب تر شدن شما و دشمنی او باعث شکست خودش می شود.در این حالت همیشه به خود بگویید، قدرت من بیشتر است چرا که او هیچ تاثیری روی من ندارد و من هرگز به او فکر نمی کنم و بر عکس من باعث می شوم تا به طور دائم در ذهن او جولان دهم و او را وادار به واکنش نمایم، این جور مواقع سکوت نشانه قدرت است.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب همیشه موجوداتی هم وجود دارند که باید دستی روی سرشان کشیده شود.تکه..جلو انها گاهی پرتاب و مثل طوطی تربیتشان کنند که حرفها را تکرار کنند.قصه فرار ان پرنده را الگویی و امیدی در توجیه در قفس ماندنشان تکرار و تکرار کنند.نهایتا نمره انها و اخرین پیشرفتشان در اعماق ذلالت .بندگی بنده ذلیل خواهد بود.بحث خرید و فروش و چگونه بهتر فروختن نیست بخصوص در عرصه کلیدی فرهنگی ورزش و حضور اینده سازان کشور در ان واگر در این عرصه به خرید و فروش خدای ناکرده کسی فکر کند ذاتا فروشنده است و همه چیز را خواهد فروخت و….
      بحث قدرت داشتن و کسب ان در این عرصه مقدس صحیح نیست.بحث لیاقت است و افتخار خدمت به نوجوانان و جوانان این اینده سازان فردای ما.انهایی که از هر زیرو رو کشی -ناخالصی و هر کناهی مصون هستند و از همه مهمتر باید مصون بمانند.این حقیر به هر وسیله ای در این راستا خواهم بود و تشکر می کنم از انهایی که خدمت می کنند به فرهنگ این کشور عزیز اسلامی و نهی به انهایی که خدای ناکرده خیانت می کنند به ان یا پیام اور گمراهان می شوند.انشا الله که خیر است و لغزشی خام و زود گذر و قابل اصلاح والحمدلله این ادبیات سابقه دار در این سایت صاحب پیدا کرد.خدایا به ما ایمانی عنایت فرما که در ان پول یا مقامی نباشد.با تشکر.ترکان.

    4. گوهر گفت:

      سلام بر جناب آقای علوی
      سپاسگزار تمام خوبیهای شما هستم
      امیدوارم معذوریت بنده را نیز درک کنید
      راضی به سختی و تعب برای شما بزرگوار محترم جامعه پینگ پنگ کشور نیستم
      اما خوشحال تر می شدم اگر شما گمان می کردید نام من نیز نزد شما محفوظ است و دیدگاهم با نام مستعار منتشر می شود یا لااقل اصلا منتشرش نمی کردید تا خدای ناکرده برای عزیزی دردسر درست شود.
      امیدوارم خانم احمدی نیز حلال بفرمایند و مشکلی برایشان پیش نیاید.
      به هر حال از زحمات شما سپاسگزارم
      از خداوند منان سعادت همیشگی شما سید بزرگوار را خواستارم
      التماس دعا
      یا حق

    5. به نامه خدا با عرض سلام و احترام به جناب علوی من هم به سرکار خانم سموعی تبریک عرض میکنم و امیدوارم مثل همیشه شاهد موفقیتهای بی وقفه شما در تمام مراحل زندگی باشیم. بااحترام اسکندری

    6. خانم محمدی گفت:

      با عرض اب و احترام ،البته باید افرادی از این قبیل هم وجودداشته باشندو با تعاریف کزایی خود از فردی که باعث یه جایی رساندن آنها از هیچ به همه چی شده کمی از دین خود را به ایشان ادا نمایند. اما واقعیت را باید از افرادی شنید که در تمام مدتی که این شخص در حال مثلا کار کردن بود فقط آسیب دیدند! نمیدانم این آدم میداند قیامتی هم جود دارد؟شابداگر یادآوری شود کمی به خودش بیاید!!!
      و اما این همه کفایتی که از این خانم گفته شده چرا قابل دیدن نیست شاید چشم خاصی می خواهد که ما نداریم؟این همه سال ایشان مربی تیم استان و ذوب آهن بودند و بهترین و بیشترین ساعت سالن های تنیس روی میز اصفهان دست ایشان بود خروجی کار ایشان چیست و چه کسی می باشد؟به قول خودش ۱۰ سال مربی تیم ملی بوده است؟؟!!حتی یک نتبجه و رشد و……در کار ایشان مشاهده می شود ۱۰ سال مربی تیم ملی بودند چون همه می دانیم جامعه شایسته سالاری نداریم وافرادی مدت ها در یک مسولیت می مانند که بی کفایت تر هستند و روابط حرف اول را در این انتخاب ها می زند ونه لیاقت!یک عده سرشان را مثل کبک در برف کرده اند و فکر می کنند با این همه پیشرهت در گرفتن اطلاعات از افراد بقیه هیچ نمی دانند در اشتباهید که بقیه را نادان می پندارید.اما فقط یک فرق وجود دارد که آن هم ارامشی هست که امثال ما داریم و عدم آرامشی که آنها ندارند

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی کامنتهای بالا را و…..جواب داده بودم ولی هم اکنون نیست ….


    تازه ترین اخبار