امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 22992
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ‘حسن جانفشان ‘ قهرمان تنیس روی میز معلول جهان از اشنویه که در دفاع از مردم ستمدیده فلسطین حاضر به بازی با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشد تجلیل بعمل آمد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در آیین برگزاری نخستین جشنواره گیلاس که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و…

     

     


    ‘حسن جانفشان ‘ قهرمان تنیس روی میز معلول جهان از اشنویه که در دفاع از مردم ستمدیده فلسطین حاضر به بازی با ورزشکار رژیم صهیونیستی نشد تجلیل بعمل آمد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در آیین برگزاری نخستین جشنواره گیلاس که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و سازمانهای آذربایجان غربی، فرماندار و امام جمعه اشنویه در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد از این ورزشکار ارزنده به پاس تجلیل از این حرکت ارزشمند قدردانی شد.

     

    این ورزشکار معلول اشنویه ای در مسابقات آزاد تنیس روی میز جهان که اخیرا در شهر نانت فرانسه برگزار شد در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه با حریف صهیونیستی خود نشد.

     

    وی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: با افتخار و بر اساس میل باطنی ام از رویارویی با این ورزشکار انصراف داده و از دور مسابقات حذف شدم و افتخار می کنم که با این کارم توانستم علاقه خود را در دفاع از مردم ستم دیده فلسطین نشان داده و سهم کوچکی در جریان انقلاب مردم فلسطین داشته باشم.

     

    حسن جانفشان قهرمان ملی پوش و ارزنده تنیس روی میز معلولان ایران به عنوان تنها نماینده کشورمان جواز حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب کرده است.

     

    این ورزشکار شایسته آذربایجان غربی اهل شهرستان اشنویه است و با بیش از یک دهه سابقه حضور در عضویت تیم ملی عنوان ها و افتخارات متعددی را برای استان و میهن عزیزمان به دست آورده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تجلیل از (حسن جانفشان) قهرمان جانبازان جهان"
    تازه ترین اخبار