امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۵:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23032
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علیرضا جان نثار در حاشیه برگزاری اردوی مشترک ایران و مجارستان گفت: اردوی آمادگی به نحو مطلوبی در حال برگزاری می باشد و ملی پوشان کشورها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و زیر نظر مربیان و مربی بدنساز در حال تمرین هستند.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ وی تصریح…

    علیرضا جان نثار در حاشیه برگزاری اردوی مشترک ایران و مجارستان گفت: اردوی آمادگی به نحو مطلوبی در حال برگزاری می باشد و ملی پوشان کشورها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و زیر نظر مربیان و مربی بدنساز در حال تمرین هستند.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ وی تصریح کرد: این اردو جهت آمادگی تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است که۲۰ الی ۲۴ تیر ماه در چین برگزار میشود و ملی پوشان کشورمان با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

    جان نثار در خصوص حضور تیم ملی مجارستان در تهران عنوان کرد: مجارستان همواره از قدرت های برتر اروپا وجهان محسوب میشود. این تیم در سال گذشته نیز در مسابقات اپن جهانی اتریش به مقام قهرمانی تیمی دست یافت همچنین لاکاتوس که دارنده رنکینگ ۴۵ جهان است نیز به مقام قهرمانی انفرادی در این رقابت ها دست یافت.

    سرپرست تیم های ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز ایران در پایان یاد آور شد: در اینجا جا دارد از زحمات ریاست فدراسیون جهت برپایی این اردو و همچنین کلیه پرسنل حاضر در آکادمی بین المللی تنیس روی میز تشکر و قدردانی کنم که شبانه روز تمام تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن این اردو به کار می برند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست تیم ملی جوانان و نوجوانان :با آمادگی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت خواهیم کرد"
    1. amidi گفت:

      با سلام .جان نثار عزیز خسته نباشی .امید که رخت همیشه خندان باشد


    تازه ترین اخبار