امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23064
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     باطلاع خانواده شریف و بزرگوار تنیس روی میز کشور می رساند که مدیر پایگاه تخصصی پینگ قصد دارد تا در اولین سالگرد تاسیس وراه اندازی این سایت (۲۱ /۴ /۹۱) از ادامه فعالیت آن صرف نظر نماید. ناامیدی از وضعیت موجود ،غیبت و ریا و تزویر و زیرآب زدن وسهم خواهی و فرصت…

     

     

    باطلاع خانواده شریف و بزرگوار تنیس روی میز کشور می رساند که مدیر پایگاه تخصصی پینگ قصد دارد تا در اولین سالگرد تاسیس وراه اندازی این سایت (۲۱ /۴ /۹۱) از ادامه فعالیت آن صرف نظر نماید.

    ناامیدی از وضعیت موجود ،غیبت و ریا و تزویر و زیرآب زدن وسهم خواهی و فرصت طلبی از برخی افراد که خدا را با خرما یکی دانسته کمترین دلیل این کار می باشد.

    خدای منان را هزاران بار سپاسگذاریم که در مقام خدمتگذاری و نوکری در این خانواده شریف و ارزشمند در حد وبضاعت بسیار اندک خود مثمر به ثمر بوده ایم.

    بدون شک ایجاد یک انقلاب وتحرک برجسته به این رشته مظلوم،برجسته کردن پینگ پنگ بانوان و بیرون کردن آن از حال رکود و سکون و شهروند درجه دوم بودن؛دادن راهکارها و پیشنهادات اساسی و کاربردی و کاملا کارشناسی شده،دفاع از مظلومان این رشته و ایستادگی در برابر برخی باندها و زیاده طلبی ها؛جلوگیری در حد وسع از ورود غیرپینگ پنگیها به این عرصه ،تحول اساسی در حوزه خبررسانی و بحثهای کارشناسی و دیدگاهها و درد دلهای اعضای این خانواده ؛انتشار و پیگیری اثر بخش و مستمر به درخواستها و شکایتهای خانواده تنیس روی میز کشور که انصافا غالبا به نتیجه رسید یا اینکه اثر خود را بعنوان یک فرهنگ برجای گذاشت،فرهنگ سازی ممتد و اخلاقی ارزشی و پهلوانی در این رشته وبالابردن سطح ظرفیتها در بین منتقدان و انتقاد شوندگان،اخبار روزآمد و لحظه به لحظه این رشته که امروزه اثرات و تقلید پذیری از آن به دیگر سایتها و خبرگزاریها صادر شد است،برای اولین بار انجام و انتشار مصاحبه  با اساتید و مربیان و ملی پوشان و پیشکسوتان واهالی این خانواده خصوصا بانوان که تا قبل از این کمترین عکس و خبری از آنان بصورت گسترده موجود نبود،ایجاد بخشی ویژه برای جانبازان و جاودانه ها برای اولین بار ،ایجاد بخش ویژه برای پیشکسوتان و ماندگاران این خانواده؛ایجاد محیط و محلی امن برای برای پینگ پنگیها و حتی خانواده های آنان؛برجسته کردن و رساندن صدای استانها و شهرستانهای مظلوم و محروم کشور،پاسخگویی به سولات دوستان و بزرگواران در حد وسع بسیار اندک و ضعیف از معدود کارهایی بوده که در این مدت اندک پایگاه تخصصی به آن عمل کرده است.

    تخطئه و تعطیلی بخش آموزش فدراسیون توسط منبع قوی و عظیم آموزش این سایت از طریق اساتید و بزرگان خارج از گود!

    در طول نزدیک به یک سال گذشته بالاترین حجم کاری و مالی در این حوزه  بصورت تمام وقت انجام شده که امیدواریم رضایت تمام دوستان را به همراه داشته باشد.

    در این مدت انواع فشارها و تهمتها و جوسازیها و فرافکنیها را با جان و دل خریدار بوده و هرآنچه را گذشت تقدیم میکنم به یکایک اهالی پاک و دوست داشتنی این خانواده خصوصا آن دوستان با معرفت و جانی که جان ناقابل ما فدای آنان باد!

    مطمئنا در این مدت بصورت ناخواسته برخی دلها رنجور شده و برخی افراد از دست ما ناراحت شده انداز تمامی دوستان اهالی این خانواده حلالیت طلبیده  واز آنان تمنا دارم عذرم را پذیرا باشند ویقین بدانند هدف اینجانب فقط و فقط پیشرفت این رشته و آن هم از باب دلسوزی محض بوده است.

    اینجانب بعنوان کمترین اهالی این رشته آرزوی سلامت و مودت و عاقبت بخیری برای تک تک افراد این خانواده را دارم و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که این رشته در بند از دست غیر پینگ پنگیها و سیاسیون رهایی یافته و به جایگاه و پایگاه واقعی خود برسد.

    ما بعنوان فدایی این رشته تمام حرفهای مگوی این رشته را گفتیم وعنوان کردیم و البته خنجرهای فراوانی را نیز دریافت کردیم وخدا را شکر دوست ودشمن بخوبی متوجه این نکته شدند که اینجانب دنبال هیچ موقعیت و منصب و …نبوده و نیستم…انشاالله مردان بزرگ در راه باشند…

    تاکنون در بخش آموزش ۲۱۰ مبحث و در بخش اخبار ۳۱۸۷ خبرو در حوزه بانوان ۵۶۴ خبر وموضوع ودر بخش جانبازان ۱۳۴ مورد و در بحث کارشناسی ۴۷۷ موضوع ودر بخش مصاحبه تعداد ۸۹ مصاحبه انجام شده است که در نوع خود تاریخی و بی نظیر تلقی میگردد.

    خوشحالم اعلام نمایم که در حالی قصد خداحافظی دارم که در گوشه گوشه این رشته اثرگذاریها و رد پای ما مشخص و وجود خواهد داشت!

    با افتخار اعلام میکنم که در اوج نتیجه گیری این سایت که دردل تمام خانه ها وافراد این رشته رسوخ و نفوذ کرده رفع زحمت میکنم.

    با عزت و افتخار اعلام میکنم که در بخش دیدگاههای ما بیش از ۱۰هزار دیدگاه رسیده و منتشر شده و همین مقدار نیز شرایط انتشار را نداشته اند.

    مردان مرد و مدعیان فراوان این رشته همواره وجود داشته و خواهند داشت و آرزو دارم بیرق این راه روشن را یکی دیگر از اهالی این رشته بدست گرفته و میانداری نماید.

    اینجانب از تمام کسانی که در دیدگاهها و تماسها و ایمیلهای خود به هر طریق تهمت و توهین و ناسزاگویی به بنده روا داشته اند همان دم گذشتم.

    ارادتمند خانواده شریف تنیس روی میزایران زمین

    سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "غزل خداحافظی !(پایان ماموریت پایگاه تخصصی)"
    1. جمال فتاحی گفت:

      اقا سید خلاصه و ساده میگویم با این حرفتان دل دشمن را شاد کردین.دل کسانی که دل شما رو خون کردن را شاد خواهی شد.در این برهه کثیف ورزش بیرون رفتن شود از گود خیانت است به کسانی که بدنبال ورزش پاک و سالم میگردند و در راه آن تلاش میکنند.این پایگاه محل رشد مظلومانی بود که سالیان سال حق آنها خورده میشد و هیچ کاری نمیتوانستن بکنند.پس اگه حال این رسالت به گردن شما افتاد تا روزی که در این کشور زندگی میکنید پایبند رسالت خویش باشد و زیر آن شانه خالی نکنید چرا اگر شما رفتین بازهم افراد بی لیاقتی همچون قارچ رشد کرده و بازهم شاهد نابسامانی خواهیم بود.پس بمانید.ارادتمند جمال فتاحی

      • مدیر سایت گفت:


        گه شکایت از گلی گه شکوه از خاری کنم
        من نه آن رندم که غیر از عاشقی کاری کنم
        هر زمان بی روی ماهی همدم آهی شوم
        هر نفس با یاد یاری نالهٔ زاری کنم
        حلقه‌های موج بینم نقش گیسویی کشم
        خنده‌های صبح بینم یاد رخساری کنم
        گر سر یاری بود بخت نگونسار مرا
        عاشقیها با سر زلف نگونساری کنم
        باز نشناسد مرا از سایه چشم رهگذار
        تکیه چون از ناتوانیها به دیواری کنم
        درد خود را می‌برد از یاد گر من قصه‌ای
        از دل سرگشته با صید گرفتاری کنم
        نیست با ما لاله و گل را سر الفت رهی
        می‌روم تا آشیان در سایهٔ خاری کنم

    2. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام.
      کسانی که مدعی اند همه چیز را می دانند و همه چیز را می توانند درست کنند ، سرانجام به این نتیجه می رسند که همه راباید کُشت!!
      آلبر کامو
      وافعا متاسفم از اینکه هیچکس قدر این سایتی که نیاز به تعریف ندارد را ندانست. همه با توجه به اهداف شخصی که دونبال میکردند ، چه خوب و چه بد ، چه برای شهرت و چه برای قدرت ، چه برای دفاع و چه برای نزاع و… آمدند و نظری گذاشتند و رفتند . اینجا مبدل شده بود برای کسانی که حرفهاشان دیگر نای ماندن در سینه نداشت. بسیاری از حق ها گرفته شد و بسیاری هم آنقدر زور حق خور زیاد بود که نشد.
      اما روی سخن من با شماست جناب آقای علوی :
      به تاریخ بازگردید و نظر به زندگانی اجدادتان بیاندازید . به آنجا که حسن فقط ده یار باوفا میخواست. به آنجا که علی سر بر چاه میکرد و میگریست . به آنجا که حسین ندای هل من ناصر ینصرنی سر میداد. همه و همه از جور زمان آگاه بودند اما به هدفشان ایمان داشتند . به آه مطلوم ایمان داشتند . به اینکه حق دادنیست و نه گرفتنی ایمان داشتند . ایمان داشتند که آنکه باید ببیند و راضی باشد ، آگاه و داناست. هیچکدام پا پس نکشیدند…
      جناب آقای علوی : تا حدودی از دانسته های شما درمورد اوضاع روز آگاهیم اما درست آن نسیت که میدان را رها کنیم. شما نمیدانید که برای آخرتتان چقدر ثواب اندوخته اید.هیف نیست که مظلومان را رها کنید؟ حیف نیست که عرصه را برای یک مشت انسان وقیح خالی کنید؟… شما صدای ما بودید.
      میدانم که دلسوزان این رشته هم با بنده موافق هستند. کمی بیشتر بیاندیشید. ممنونم

    3. محمد رضا جعفری گفت:

      آقای علوی سلام
      وقتی این اطلاعیه را دیدم شوکه شدم.
      همه ما درک میکنیم که کار شما چقدر ارزشمند و نتیجه بخش بوده است وکمترین شکی در ان نیست. تازه شما همه چیز ها را نوشتین الا اینکه در مدیریت ورزشی و روابط عمومی و خصوصا از همه مهمتر حداقا تونستین یک ملی پوش بصورت ثابت در تیمهای ملی بسازیدو بقول حرفهای دلنشین استاد لطف الله نسب شما دینتان را به این رشته ادا کرده اید ملی پوش مقطعی درست کردن زیاد هنر نیست تثبیت در تیمهای ملی است که ارزشمند و ماندگار و کاری کارستان است .آیا همه اون کسانی که ادعا میکنند در فدراسیون هستند و مربی تیم ملی کدومشون تونستند بازیکن تثبیت شده ای مثل دختر و شاگرد شما درست کنند؟
      آقای علوی شما را بخدا ما را تنها نزارین ما داریم با سایت شما زندگی میکنیم شما را بخدا این حرفهای دل ما باور کنیدبخدا هرکاری بگین میکنیم اما این سایت را تعطیل نکنید .
      آقای علوی جانی و مالی و همه جوره در خدمت شما هستیم.
      محمدرضا جعفری

    4. مهدي صديق گفت:

      باسلام
      بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
      سید عزیز و بزرگوار جنلب آقای علوی نمیدانم با چه زبانی احساسات درونی خود را در این مورد بیان کنم،ولی با احترام به شما:حق ندارید با احساسات کسانی که هر لحظه به یاد شما و خلق حماسه ی بزرگ (پایگاه تخصصی)زندگی می کنند نادیده بگیرید این سایت دیگر متعلق به شما نیست امیدوارم این را خوب درک کنید این رسالت که به دوش شماست همتراز کار انبیاست. پس در این برهه حساس خیانت است خیانت….
      من از تمامی اهالی دلسوز پینگ پنگ التماس می کنم که هر کاری و کمکی که برای جلوگیری از این فاجعه بزرگ می توانند انجام دهند. آقای علوی ما با تمام توان معنوی و مادی در خدمت شما هستیم باز هم اعلام می کنیم شما حق این کار را نداریدندارید…ندارید……………..

    5. صادق راستگو گفت:

      در زمینی که زمان کاشت مرا گل زیباش بجز خار نبود
      همه ما خوب می دانیم که به واسطه این سایت و حق گویی و حق خواهی شما چقدر بر خودتان وفرزندتان به شیوه های گوناگون فشار آوردند تا عرصه را خالی کنیداما نکردید.
      همه ما می دانیم که چه تهمتها و افتراهایی به شما زده شد تا عرصه را خالی کنید اما نکردید.
      همه ما خوب می دانیم که اگر با فدراسیون همکاری می کردید الان مثل بعضی ها مدیر و مربی و غیره می شدید اما همکاری نکردید چون به فکر ارتقای وضعیت بد پینگ پنگ بودیدو نجات آن از این وضعیت اسفبار
      همه ما خوب می دانیم که اگر این سایت نیز تعطیل گردد میدان برای تاخت و تاز و ظلم و جور هرچه بیشتر از پیش باز خواهد شد.
      همه ما می دانیم که اگر این سایت نبود صدای ضعیف مظلومان این رشته به گوش بزرگتر ها نمی رسید و وضعیت از این بدتر و بدتر می شد.
      وهمه ما هزار و یک دلیل دیگر را برای تداوم و برپایی این سایت در سینه داریم
      همه ما خوب می دانیم که تنها یک نفر و دور و بری هایش از این اتفاق خوشحال خواهند شد
      هر کدام از ما از ظن خود یار شما شدیم.
      برای خاطر همه ما و برای ناخشنودی آن عده قلیل استوار و متقن بر مدیریت این سایت که می دانیم چقدر پر زحمت و هزینه است ادامه دهید که شما صدای رسای این رشته هستید.
      قهرمان شدن ساده است اما قهرمان ماندن سخت.

    6. amidi گفت:

      رفتن من از پینگ پنگ اینقدر ناراحتم نکرد که تعطیلی سایتی که بحق تحولی شگرف در عرصه رسانا و اموزش مجازی ایجاد و هیچ چشمداشتی هم نداشت .امیدوارم سایت تعطیل نشود نه بخاطر کادر فدراسیون و یا وزارت ورزش، بلکه به خاطر کسانیکه هر روز سری به سایت شما میزدند و از ان استفاده میبردند.

    7. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.پیشنهاد می کنم با توجه باینکه اقای علوی عزیز هم هزینه می کنند و هم شبانه روز زحمت.نام سایت به نام سایت تخصصی پینگ پنگ دلسوزان ورزش کشور تغییر نام و همه علاقه مندان در هزینه ها و استفاده از کارمندانی در این رابطه سهیم و کما فی السابق اختیار تام مدیریت ان با اقای علوی باشد.در صورت توافق سهام داران مشخص که می توانند کل ورزش تنیس روی میز خانواده دلسوز این ورزش باشند شماره حسابی اعلام و ماهیانه شارز شود این سایت.در این صورت این حقیر و بقیه عزیزان بالای گود نبوده و این خود وسیله ای برای مشارکت و هم اندیشی در راستای هدف سازندهگی اینده سازان خواهد بود و از طرفی از حالت حرف خارج و عملا متعهدانه اهداف پیگیری خواهند شد.با تشکر ترکان.

    8. مرادی گفت:

      آقای علوی

      سایت شما جدایی از خبر ها و مسائل نقدآمیزی که داره ،درنقش خبررسانی با سرعت بالا و لحظه ای کلیه رویداد ها و اتفاقات بسیار مثمر ثمر می باشد.و همینطور در قسمت آموزش بسیار باعث سهولت کار افرادی است به دنبال مطالب علمی می باشند.
      ضمنا فعالیت های اخلاق مدارانه شما از قبیل تقدیر از پیشکسوتان و افرادی که باید از آنها یاد شود و مصاحبه هایتان همه و همه و همه نقش بسزایی در نزدیک تر شدن اهالی تنیس روی میز شده.
      بعنوان یک عضو کوچک تنیس روی میز درخواست می کنم از این تصمیم صرفنظر فرمایید.

    9. مستمع پروپا قرص گفت:

      با سلام لطفا اگه راه برگشتی وجود داره برگردید من شخصا دیگه به این سایت اعتیاد پیدا کرده بودم وبعضی روزها ۲-۳ بار سر می زدم و مطالبش برام خیلی جالب بود از اخبار لحظه ای گرفته تا مطالب آموزشی بسیار جالب و اینکه خلاصه جمع پینگ پنگی ها جمع بود واقعا اگه این سایت تعطیل بشه خیلی ناراحت می شم.

    10. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی نظر ما را نزدید لطفا اگر خلاف میل شما هم هست لطفا درج کنید.ترکان.

    11. سید محمد علی قاری زاده گفت:

      لطفا به کارتان ادامه دهید چون واقعا هیچ پایگاه تخصصی پینگ پنگی مثل شما وجود ندارد
      باور کنید من که در دسته ۱ استان بودم از سایت شما مطلع شدم که مسایقه دارم وگرنه کسی به من اطلاع نداد
      من هر روز حداقل ۵ بار به سایت شما سر میزنم لطفا به کارتان ادامه دهید

      با تشکر

    12. فریدون کیمیاوی گفت:

      آقا نه ترا خدا تنها د لخوشیی ما را ازما نگیر به خدا هر چه ما از پینگ پنگ می خواهیم در سایت شما یافت می شود . بله کار بسیار سختی است ولی شما که وارد گود شده اید کمی دیگر مقاومت نمایید شاید کارها به صلاح شد.

      ارادمند : کیمیاوی

    13. باسلام به خدمت همه دوستان من شاید روزی ۲یا ۳بار باموبایلم به این سایت سر میزنم توی سالن ،توی قطار و…همه جا از لحاظ دادن نظر فکر کنم بعد از آقای ترکان نفر دوم سایت باشم به هر حال بسیار دوستان خوبی تو این سایت بیدا کردم مطالب بسیار عالی و

    14. سيده زهراعلوي گفت:

      تاب ندارم سخت است باتوهستند جلوتر بادیگری یاجوردیگری…! سخت است. چه رنگین کمان نحسی…

    15. ببخشید ادامه مطالبم رامیکم اکه آقای علوی این سایت روتعطیل کنه یه دوست بزرک را از ما میکره جون ما به این سایت عادت کردیم دوست دارم که آقای علوی میدان رو خالی نکنند وبه فعالیتشون ادامه دهند انشالاه که اینجور باشه.

    16. احمد مومن گفت:

      شاید باید بعضی وقتها نباشی تا قدرت را بدانند.

    17. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام جناب آقای علوی نیازی نیست که من هم اصرار کنم فقط اینکه اگر ادامه دادن این کار به هدف نهایی زندگیتون که خیلی بالاتر از این بحث ها هست ضربه نمی زند خواهشا ادامه دهید.

    18. امین گفت:

      ا سلام و خسته نباشید اما شما تنها نماینده تنیس روی میز در دنیای مجازی هستید لظفا صرف نظر کنید من انتقاد های زیادی از تنیس روی میز شهرم داشتم که خواستم بگم حالا که میخواین برین…

    19. آتش زبان گفت:

      سید ..تنها راه برون رفت از همه معضلاتی که بدان اشارت کردید اطلاع رسانی شفاف با ارایه راهکارهای کارشناسی و تخصصی بود که خیلیها که بدنبال اینند که این شفاف سازیها و کارشناسیها نباشد تا بتوانند بر خر مرادشان بتازند و تصمیم شما در این راستاست اگر همانطوریکه اذعان کرده اید که دلسوزانه و از سر عشق به کشور و جوانان این مرز و بوم جدا از جنس و نر و مادگی آن در راه اندازی این سایت تلاش نمده اید پس دلیلی نیست که براحتی از این همه مخاطب و عاشق شما و سایتتان بگذرید چون گذشتن از این همه مخاطب گذشتن از اعتقاداتتات تعریف میگردد.لطفا اینکارو نکنید

    20. محمود ساکیانی گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام
      توجه شما را به مطالعه مجدد نظرات بالا که توسط دوستان و علاقمندان سایت شما درج گردیده ، مینمایم تا شاید از این تصمیم دشمن شادکن منصرف شوید.
      قبل از شروع به کار این سایت ، چه کسی اسم بعضی از این شهرهایی که در آنها فعالیت پینگ پنگ بود را شنیده بود . کسی چه می دانست قهرمانانی از سیستان و بلوچستان در پینگ پنگ داریم. از قهرمانان جانباز و معلول سرفراز کشورمان کی اطلاع داشت. چه کسی یادش می آمد که پیشکسوتانی در کشور داریم که یادی از آنها بکند. افرادی بیشمار که در این سایت نظرات مختلفی دادند آیا از قبل یکدیگر را بطور کامل می شناختند یا بواسطه این سایت با هم آشنا شدند.آموزشی که در این سایت راه اندازی کردید بسیار فراتر و موثرتر از بضاعت فدراسیون بود . دشمن و دوست ، خودی و غریبه محال بود در روز چندین بار به این سایت مراجعه ننمایند چون کامل بود و صداقت شما و اخبار شما برای همه جذابیت داشت.همه فهمیدند که چه دستهای خیانت کاری در این پینگ پیگ وجود دارند و چه مظلومانی که حقشان ضایع شده و آب ازآب تکان نخورده است.شما افراد مخلصی را برای ما معرفی می کردید که بدون هیچ انتظاری و با تمام وجود خدمت می کردند و یاد آوری محاسن کار شما و این سایت از حوصله این نوشتار خارج است و اتفاقا درک می کنید که چه افراد بیشماری روزانه چشم به انتظار اخبار جدید این سایت لحظه ها را می شمارند.این سایت دهها برابر کامل تر از سایت ittf است و تردیدی هم در آن نیست سایت فدراسیون که اصلا مطرح نیست.اگر این سایت تعطیل شود دیگر کسی زیر ذره بین نیست . آقایان زیر ذره بین بودند و اینگونه با بی عدالتی کار کردند حالا تصور کنید این سایت نباشد چه می کنند.در آخر ضمن آرزوی سعادت و سلامت برای شما و خانواده محترمتان، استدعا داریم از تصمیم خود صرف نظر نمایید.
      جهت اطلاع دوستان عرض کنم آقای سید منصور علوی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس میباشند که با شروع جنگ با ۱۳ سال سن به جبهه اعزام و در سن ۲۱ سالگی و پس از ۸ سال حضور در جبهه های نبرد با دشمن و با مجروحیتهای متعدد که حاصل ۳۰ درصد جانبازیست ، جزو افتخارات این مرز و بوم و از مفاخر پینگ پنگ میباشند.

    21. آتش زبان گفت:

      سید عزیز..تجدید نظر در تصمیمتان ضرورتی است اجتناب ناپذیر از یکسو و از سویی عدم پاسخ به این همه عاشق ؛ظلم به دوستداران و عاشقان و جوانان و نهایتا وطن و میهنی است که برای دفاع از تمامیت ارضی ان علیرغم کوچکی فیزیکتان و برخلاف سن کمتان و صدالبته بزرگی قلب و عقلتان سالها جنگیدید بدون هیچ چشمداشتی فقط بخاطر مام میهن و نسلی که ما را متهم به کمکاری نکنند و حال در عرصه ای دیگر و شاید پراهمیتتر و ضروریتر !باید جنگید و این جنگ در برابر دشمنانی است که شاید سختتر و جانکاهتر باشد ولی پیروزی از آن شماست با کمی صبوری!الله سبحان شما را در راهی که انتخاب کرده اید توفیق عطا فرمایند..آتش زبان.. بندر جاسک.رئیس هیات تنیس شهرستان.منطقه ای محروم از امکانات ورزشی بویژه تنیس اما دارای پتانسیلهای خوب انسانی..

    22. مرادی گفت:

      در رسالت شما نا امیدی و خالی کردن تعریفی ندارد…..

    23. محمدرضا از مهریز گفت:

      با اینکه داس دلهره ، گردن این دقیقه ها رو میشمره
      با اینکه آینه از شب و گریه پره
      با اینکه توی ماهتاب و آب ، صدای کوچ است و شتاب
      با اینکه توی پستوی ذهن همه کس، رد گریزه و قفس…

      هنوزم میشه قربانی این وحشت منحوص نشد
      هنوزم میشه تسلیم شب و اسیر کابوس نشد
      میشه باز سنگر از ترانه ساخت و به قرق سر نسپرد
      هنوزم میشه عاشق شد و از ستاره مایوس نشد

      هنوزم میشه…

    24. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      من هم به نوبه خودم به خاطر قرار دادن مطالب علمی و آموزنده و یاد آوری یاد بعضی از خوبان ،از شما تشکر میکنم و امیدوارم که موفق باشید.
      با تشکر

    25. كيواني گفت:

      با سلام
      با این که اغلب کارشناسان تنیس روی میز تمامی اخبار مربوط به خبرهای تکان دهنده را از سایت شما دریابت میکردند اما تعطیلی سایت جناب عالی کارکناسان را در سردرگمی خواهد گذاشت لطفا با استناد به شعر”عجب صبری خدا دارد”از معینی کرمانشاهی.راهتان را ادامه دهید و مثل ما صبور باشید

    26. کسی که آشناست گفت:

      خدا را شکر داریم از دست خودت و افکار پلیدت راحت میشیم.
      زنده باد زارع پور .
      دیدی آخرش هر چی برات نوشتم گوش نکردی؟بلاخره کارت تموم شد.
      تموم شدن کار تو باید درس عبرتی بشه برای آدمهایی مثل تو
      این شعر را برات میفرستم آویزه گوشت کن
      علوی جان بدرود بدرود.
      (ز دست دیده و دل هر دو فریاد
      که هرچه دیده بیند دل کند یاد

      بسازم خنجری نیشش ز پولاد
      زنم بر دیده تا دل گردد آزاد)

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست عزیز و حتما آشنا که می شناسمت و می شناسیم!
        با سلام
        احتراما؛از شما تشکر میکنم که حرفهای دلتان را بقصد خالی کردن خود و افکارتان ارسال میفرمایید.
        دوست عزیز ما که نوشته بودیم از توهین کنندگان و تهمت زنندگان همان دم گذشتم!
        در جواب شعر شما هم این چند بین تقدیم می گردد:

        چه ســازی؟ خنجری با نـیــش پــــولاد؟
        زنـی بــر دیـــده، “دل” گــردانـــــی آزاد؟

        ندانی دیده ات دیری است بسته ست؟
        کنون دل را ببین در خون نشسته ست

        دلـی پـر درد بـــا امـــیـــــــد دیــــــــــــدار
        دلـی از ســرّ عشـق یـــــــار، بــــیـــمـار

        چـو خـنـجــر را زنـی دل پـــــاره گــــــردد
        دل عـــاشــق هـمــــــــــی آواره گــــردد

        مــــــزن آن دیــده را! دیـــری است مرده
        کز ایـن دنــیـــــــــا فـقـط روزی شـمــرده

        تـــو در ایــن عــمـــر تــا ایـنـجـا رسیـدی
        خــــــــدا بــــا آن بـــزرگــی را نــدیــــدی

        تـــو خــواهــی دیــده گـــردد پــاره پـــاره
        ولـــــــــی از او نــپــرســی راه چـــــاره؟

        بــدان ایــزد پــنــاه عــاشــقـــــان اســت
        مـقـلـب در زمــیــن و آســـمــان اســـت

        اگـــــــر ســـرّی به دل داری بـــدو گـــــــو
        اگــــر نــــوری بـه ره خـواهی از او جــــو

        ره مــقــصــد ز ایــزد پـــرســــد عـــاقــــل
        وگـــرنـــه کشـتـن “دل” را چــه حــاصــل

        • مدیر سایت گفت:


          پروردگارا ، دعایم به درگاه تو این است:

          بی نوایی و تنگ چشمی را از دلم ریشه کن ساز
          و از بیخ و بن برکن

          اندکی نیرویم بخش تا بتوانم
          بار شادی ها و غم ها را تحمّل کنم.

          نیرو یی به من ارزانی فرما
          تا عشق خود را درخدمت و کمک
          ثمر بخش سازم.

          توانی به من عطا فرما
          که
          هیچ گاه چیزی از بی نوایی نستانم
          و در برابر گستاخ و مغرور
          زانوی دنائت خم نکنم.

    27. خیراندیش گفت:

      با درود و سپاس از زحمات شما و همکارانتان
      جناب علوی
      با قدرت و امید به روزهای خوش، سایت رو پیگیری کنید چون گروه های گوناگون و با اهداف مختلفی دارن استفاده می کنن.

    28. پرویز جلالی گفت:

      با سلام و درود و صد هزاران آه
      جهانیان همه گر منع من کنند از عشق من آن کنم که خداوندگار فرماید.

    29. حسین گفت:

      با سلام
      استاد علوی بدون این سایت اطلاع درستی به پینگ پنگی ها نمیرسد لطفا با قدرت راهتان را ادامه دهید ترس فدراسیون از شما باعث میشودکه تصمیمات بهتری بگیرند اگر شما نباشید که معلوم نیست چه شود با تشکر و دعای خیر

    30. جلال حسنی مسئول سابق روابط عمومی هیأت تنیس روی میز استان یزد گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام
      احتراما ضمن عرض خسته نباشید به جنابعالی به عرض می رسانم خبر تعطیلی سایت وزینتان بدون شک تیری است به مشک امیدهای دوستداران پینگ پنگ . اینجانب بعنوان فردی که مدت ۸ ماه سایت تنیس روی میز یزد را راه اندازی و اداره نمودم با سختیها و مشکلات کار قابل تحسین شما آشنا هستم . نمیدانم ناملایمات روزگار و یا سختیهای بروزرسانی سایتی پربار مانند ttraket شما را به این تصمیم واداشته ولی بعرض می رسانم بدون شک این سایت مامنی برای هیأتهای پرتلاش و مرجعی برای اطلاعرسانی آنها در دورترین شهرستانها بوده است . اینجانب قصد داشتم در مطلبی مفصل از زحمات جنابعالی و سایت با ارزشتان در حوزه آموزش و اطلاع رسانی خصوصا انتشار اخبار ارسالی اینجانب در زمان مسئولیتم در روابط عمومی هیأت یزد تشکر کنم که با این خبر نگران کننده مواجه شدم و مجبور شدم به همین اندازه بسنده کنم.
      آقای علوی میدانم سخت است ، خیلی سخت ولی اگر میتوانی با صبوری ادامه بده.

    31. محمدرضا از مهریز گفت:

      استاد علوی : به کارخود با قدرت ادامه خواهم داد
      به گزارش خبرگزاری ندای دل : استاد علوی با گله مندی از شرایط موجود و بیان اینکه تا امید هست ، انسان هم نفس میکشد گفت : هرچند میدانم رفتن من به صلاح بعضیهاست و کمک میکند تا پنهانی تر به فساد بپردازند اما به کار خود با قدرت ادامه خواهم داد تا تیری باشم برچشم دشمنان این خانواده ی مظلوم و ندایی باشم برای تمام حق جویان و حق خواهان.
      برای این استاد بزرگ در ادامه کارشان آرزوی موفقیت روز افزون داریم

    32. محمدرضا از مهریز گفت:

      انشا الله سکوتتان از رضایت باشد. بخاطر بچه هایی که هرازچنگاه عکسی از آنها برای شناخت بیشتر دلسوزان کشور در سایتتان منتشر میشد و آنها دلخوش به اینها بودند هم که شده به کارتان ادامه دهید. بخاطر پیشکسوتانی که قبل از شما یادی از آنها نمیشد. بخاطر تمام مربیانی که نمیدانستند نطراتشان را در بحث های فنی با چه کسی درمیان بگذارند ( مثل این بنده حقیر ) وووو

    33. ابری گفت:

      زخم آن چنان بزن که به {رستم} شغاد زد
      زخمی که حیله برجگر اعتماد زد
      باور نمی کنم به من این زخم بسته را
      باچشم باز ان نگه خانه زاد زد
      با این که در زمانه ی بیداد می توان
      سررابه چاه صبر فرو برد وداد زد
      یا می توان که سیلی فریاد خویش را
      با کینه ای گداخته بر گوش باد زد:
      گاهی نمی توان به خدا حرف درد را
      باخود نگاه داشت وروز معاد زد
      فراموشتان نکردم دارم از اولین روز های تاسیس سایت مرور می کنم.دوست دارم ببینم چقدر در این راه گنه بارم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        احتراما؛ادامه فعالیت سایت برای اینجانب مشکل است زیرا یا باید ساکت بود یا اینکه اگر چیزی بنویسی شماتت میکنند حالا دوستان باشند یا دشمنان!
        مثلا اگر اعلام کنیم پست سرمربیگری را در فدراسیون چه کسی باید برای افراد مشخص کند و امضا کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
        آیا این حکم را رئیس باید بزند؟مدیر تیمهای ملی باید بزند؟یا سرمربی یا خانم نائب رئیس؟
        این است این فدراسیونی که قرار است بدرد پینگ پنگ برسد
        مابقی قصه بماند!
        تا سروقتش اگر عمری بود و بنا به ادمه….

    34. ليلا عظيمي گفت:

      با سلام ودرود فراوان
      به دوست خوب و پاکم جناب آقای علوی پدید آورنده پایگاه انتقادی، چالشی و پیشنهادی تخصصی ورزش پینگ پنگ
      با دیدن این خبر روی خروجی سایت از صمیم قلب بسیار متاثر شدم.
      استاد عزیز به خاطر اینکه حضرتعالی در میان گود هستید شاید از بیرون نسبت به اثرات گرانبهایی که در این بخش گذاشته اید با خبر نباشید می توان با هویت علمی جامعه شناسی اثبات نمود که پایگاه تخصصی شما (که بعد از فراگیر شدن و استقبال در این خانواده می توان آنرا پایگاه تخصصی مردمی نامید و کامنت شماره ۵ را تایید کرد،که حق ندارید)بعد از فوتبال در میان ۳ رشته برتر دنیای مجازی قرار گرفته است، با توجه به کمتر از یک سال راه اندازی این دستاوردی بزرگ و پیروزی ارزشمند برای شما است که با توجه به تعاریف علوم اجتماعی فقط در میان افراد نخبه و سرآمد در هر مجموعه ای بدست می آید.و اینجانب با این مهم بدنبال نهادینه کردن سایت تخصصی پینگ پنگ در میان همکاران و گروه ورزش دانشگاهها در علوم تربیت بدنی و علوم اجتماعی برای پژوهش و تحقیق و اثر گذاری یک پدیده مجازی هستم. پس امیدوارم قدر این موهبت الهی و شایستگی درونی و هوش و زکاوت خود را بدانید. من هم زمانی که در این عصر که کارها و اصول هر راه کاری بر اساس خرد جمعی و بحث و تبادل نظر و وجود منتقدین و دموکراسی پایه گذاری و اهداف و چشم اندازها برای پیشرفت مشخص می شود، از راس هرم پینگ پنگ ایران(ریئس فدراسیون)در مصاحبه ای خواندم که ما به انتقادها اهمیت نمی دهیم از طرفی متاثر و از طرفی خوشحال زیرا بر اساس قانون اصول مدیریت ضمینه ی فرو پاشی مدیریت مستبدانه را فراهم می سازد.و با توجه به شعار ( اینطور نمانده، نمی ماند، ونخواهد ماند) و روحیه استقامت و استواری که در شما سراغ دارم با قدرت به کار خود ادامه دهید که بی شک حق پیروز است واز خانواده فهیم واندیشمند تنیس روی میز تقاضامندم با حمایتهای قاطع و همه جانبه این دستاورده بزرگ و تاریخی را حفظ و میراث داری کنند. من و خانواده ام و همکاران از شما با تمام وجود(وظیفه) پشتیبانی داریم.
      به امید روزهای سبز برای این پایگاه مردمی و جامعه پینگ پنگ کشور
      دکتر لیلا عظیمی:عضو انجمن جامعه شناسی ایران

    35. محمد ابراهیمیان گفت:

      تا زمانی که انسان گمان می کند وجودش می تواند برای جلوگیری از خطا و
      اشتباه مفید باشد باید در پست خود باقی بماند. ((آندره موروا))
      امیدوارم سایت وزین شما همچنان برقرار بماند چون من از کسانی بودم که درسهای زیادی از شما ودوستانی که از وجودشان استفاده میکردیم گرفتم .حق یار.

    36. استاد بزرکوار آقای سید علوی بزرکواری شما از آنجا مشخص است که نظرات مخالف را هم مینویسید جامعه ورزش تنیس روی میز به شما احتیاج دارد کسی که ۸سال درجبهه های نبرد حق علیه باطل جنکیده نباید اینجوری میدان را خالی کند بنده ۶ساله که دبیر هیئت بودم ۱۰ساله مربیکری میکنم واز کودکی تنیس بازی میکردم سختیهای زیادی در این راه کشیدام نامردیهای زیادی دیدام بازیکنانی زیادی درست کردام که همکی به اسم آدمهای نوشته شده که حتی سالی یکبار هم به سالن نمیایند اما ادعای مربیکری دارند واز تنیس جیزی نمیدانند از انسانهای حمایت کردام که حتی کو جکترین حرمتی برایم قایل نشداند دست ما نمک ندارد آقای علوی به بازیکنانی راکت ورویه ولباس دادام که واقعا از لحاظ مالی بد بودند بخدا شهریه هم نمیکرفتم تشویقشان میکرم به ورزش اما کسی قدر این همه زحمات ما را میدهد دوست ندارم اسم عدای را اینجا نام ببرم ولی بخدا قسم که همواره مورد بی مهری و غرور آنها مواجه شدام ولی باز هم به راهم ادامه میدهم این سایت باید کارش راادامه دهد انشالاه مطالب همه مربیان را دراینجا همراه بانظرات مربیان جمع خواهم کردو کتابی به اسمttraket ‎خواهم نوشت .باتشکر (غفاری)

    37. بخشنده گفت:

      با سلام
      حضور جناب آقای سید منصور علوی عرض سلام و ادب و احترام دارم و توجه کلیه سروران گرامی را به چند نکته مهم جلب میکنم .
      ۱-هر انسانی بدی و خوب دارد ولی ما عده ای را دوست داریم و عده ای دیگر را دوست نداریم نه به این دلیل که آنها آدمهای خوبی نیستند بلکه به این دلیل که تفکرات ما با هم یکسان نیست .
      ۲-همه انسانها دوست دارند دیده شوند و مطرح باشند و این جزو ذات انسانها است .
      ۳-انسان ها همه اشتباه می کنند و بهمین دلیل می گویند خطای انسانی و هر انسانی که خطای کمتری انجام بدهد انسان کامل تری است ، نه اینکه اصلا خطائی نکند .
      ۴-تمام این مسائل را مطرح کردم که بگویم بیائیم همانند انسانهای متمدن با تمام خوبی ها و بدیهایمان به همدیگر کمک کنیم تا بتوانیم در دنیای زیبای فعلی از زندگی شادمانی برخوردار باشیم و در این راستا چنان با تمام وجود در خدمت همدیگر باشیم که گوئی داریم برای خودمان تلاش می کنیم زیرا شکی نیست که همه ما عاشق فرزندان این سرزمین هستیم .
      ۵-بنده به نوبه خودم از سایت تخصصی پینگ پنگ بسیار ممنون هستم که اجازه داد در این مدت که انگار سالیان سال است با او همراه می باشم و مرتب به او سر بزنم و حتی گاه گاهی دست به قلم شوم و مطالبی هرچند کوتاه و ضعیف را بنویسم .
      ۶-از این سایت ممنونم بخاطر اینکه خیلی از دوستان بسیار پاک و عزیزم در آن مطالبی نوشتند که من از آنها بسیار استفاده کردم .
      ۷-از این سایت ممنونم بخاطر اینکه خیلی از دوستانم را نزد من عزیزتر و خیلی از دشمنانم را پیش من به دوست خوب تبدیل کرد .
      ۸-از این سایت ممنونم که با سعه صدر از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کرد و بعضی وقتها سپر بلای ورزشکارانی بود که این مملکت و همه ما به داشتن آنها می بالیم.
      ۹-انسان در زندگی سه راه دارد: راه اول از اندیشه می‌گذرد، که این والاترین راه است. راه دوم از تقلید می‌گذرد،این آسان‌ترین راه است . و راه سوم از تجربه می‌گذرد و این تلخ‌ترین راه است . بیائیم با تفکر خوب و ایده آل در کنار هم چنان زندگی بسازیم که همه از آن لذت ببریم .و گرنه مجبوریم تجربیات تلخ دیگران را تکرار کنیم .
      بیائیم دست در دست هم نهیم به مهر *** مهین خویش را کنیم آباد
      ۱۰-دنیا آنقدر بزرگ است که برای همه جایی برای زیستن دارد پس سعی کنیم بجای اینکه جای دیگران را بگیریم و یا خود را جای دیگران جا بزنیم جایگاه واقعی خود را بدست بیاوریم.
      ۱۱-می توان حقیقتی را دوست نداشت ، اما نمی توان منکر آن شد.
      ۱۲-در پایان بنده از مدیریت محترم سایت جناب آقای سید منصور علوی به عنوان یک دوست صمیمی و قدیمی تقاضا دارم در تصمیم خود تجدید نظر کند زیرا خیلی از دوستان با بنده تماس گرفتند و در این ارتباط از صمیم قلب ناراحت بودند که مطمئنا خودشان روی این مطلب حتما کامنت خواهند گذاشت .
      در پایان برای تمام دوستان و پینگ پنگی های سراسر کشور آرزوی سعادت و شادکامی مینمایم انشاالله خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند .

    38. احمدی گفت:

      سلام.اگر این سایت بسته شود نتیجه اش چه خواهد بود؟ ۱-تعدادی سایت دیگر در استانهای مختلف و یا توسط افراد دیگر فعال شده و ممکن است نوع تعامل انها بنفع پینگ پنگ نباشد ۲- این سایت مانند یک فیس بوک عمل کرد و تفکرات و گفته های هر کس را بیان کرد ،بگذریم هنوز تعدادی هستند که ارزش این تریبون را نفهمیده اند.سایت مشخص کرد و باز هم میکند که چه افرادی دوست این رشته هستند و چه کسانی موج سوار و فرصت طلب ۳-منصور جان ،ادم اولاد یک ساله اش که تازه میخواهد پا بگیرد و راه برود رها نمیکند.هر چند این اولاد ممکن است در طول زندگی کوتاه خودش اشتباهاتی داشته ،که انهم بدلیل کمی سن بوده است ۴-اما اگر دیگر تاب و توش ایستادگی در این دوران پر از ریا را نداری ،(همانگونه که تعدادی دیگر هم بهمین دلیل ول کرده اند) حداقل میشود که مطالب اموزشی را ادامه بدهی.تقریبا سایت فدراسیون با رفتن اقای عمیدی این بخش را کلا تعطیل کرده و بشدت نیازش حس میشود. و دیگر سایت ها به این مقوله وارد نشده اند.۵-تکلیف این همه هواداری که به نوعی با نشریه شما در ارتباطند و تقریبا معتاد به ان شده اند چه میشود؟

    39. مرتضی نیکوکار گفت:

      باسلام

      جناب آقای علوی ، من نیز بنوبه خود بایستی عنوان کنم که سایت شما دارای جنبه های مثبت زیادی می باشد که توانسته است به رشد این رشته ورزشی و آگاهی خانواده پینگ پنگ در کشور کمک شایانی نماید.
      اما یک نقطه ضعف نیز در عملکرد سایت شما وجود دارد که میتواند نکات مثبت را تا حدودی تحت الشعاع قرار دهد.متاسفانه گاه مسایل عنوان شده جنبه توهین آمیز داشته و صرف اینکه از طرف شما اعلام شود که افراد بایستی با هویت مشخص نقطه نظرات خود را اعلام کنند ، ( البته در قبل با نام مستعار نیز صورت می گرفت ) نمی تواند اثرات منفی این مسئله را پاک کند.
      انشاا… در ادامه فعالیت این سایت تلاش فرمائید به موازات جلوگیری از درج هر گونه توهین و بد گفتاری در این سایت ، فرهنگ صحیح انتقاد و عنوان نمودن نظر مخالف را آموزش دهید.

      با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای مهندس نیکوکار
        با سلام
        احتراما؛با تشکر از دیدگاه حضرتعالی تمنا دارم لطفا جهت بررسی بیشتر وجلوگیری از تکرار نقاط ضعف نمونه هایی را که در سایت به نظر شما رسیده عنوان فرمایید.
        با تشکر

    40. تبریزی گفت:

      با سلام خدمت آقای علوی عزیز انشاءالله چنانچه ادامه دادن فعالیت سایت به زندگیتان لطمه نمیزند لطفا ادامه دهید چون آنهائیکه به این سایت سر میزنند دوستداران این رشته هستند و از انانکه انتقاد هر چند سازنده هم شده باشد باب دشمنی با سایت را گشوده و موجب رنجش شما میشوند تا همیشه به هدف زشت خود که حق کشی و منافع طلبی شخصی است برسند دریغ از این که کسی متوجه شود همه میدانند که ادامه دادن چنین سایتی پر محتوا و بروز و بخصوص منتقد بسیار دشوار است و هرکسی نمیتواند خود را درگیر چنین افرادی نماید پس شما که تا اینجا آمده اید پس در صورت امکان از تصمیم جدیدتان به خاطر تقاضای دوستانتان صرف نظر کنید با آرزوی موفقیت

    41. اشتری گفت:

      با سلام گر مردرهی میان خون بایدرفت …ازپافتاده سرنگون بایدرفت توپای به ره بنه دگر هیچ مپرس خودراه بگویدت که چون باید رفت … منتظر اصلاح خبرتان هستیم

    42. ناشناس گفت:

      با سلام

      آقای علوی همه امید ما به این سایت بود . اگه تحت فشار از جانب کسی نیستید خواهشمندیم سایت را فعال و بروز نگه دارید .شاید خودتان ندانید که این سایت چه امنگیزه ای به همه بازیکنان و مربیان و …. می دهد . این قدر حساس نباشید فشار همیشه از طرف بدخواهان هست باید صبور باشید .

    43. با سلام

      من هم فکر میکنم ادامه دادن فعالیت این سایت به امید آینده ای بهتر باعث رشد و دلگرمی خانواده تنیس روی میز ایران خواهد شد.

    44. خسرو مایلی گفت:

      با سلام واحترام
      باغی که در آن آب وهوا روشن نیست
      هر گز گل یکرنگ در آن گلشن نیست
      هر دوست که راست ویکرنگ نبود
      در عالم دوستی کم از دشمن نیست

      بی شک نام شما جناب آقای علوی بعنوان یکی از اثر گذار ترین افرادی که در دهه ۹۰در امر اطلاع ر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوست بی نام منتقد
        آخه با مرام با معرفت چند بار بهت بگم چطوری برات توضیح بدم که بدون نام وجود خارجی نداری؟
        اگر خیلی راست میگی زنگ بزن تا با هم حرف بزنیم این که منطقی هست؟
        منتظرم

    45. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام
      حقیقتأنمی دانم چطوری به موضوع پاسخ بدهم حدود ۱ساعت است که برای نوشتن مطالب هنگ کردم نمی دانم چه بنویسم که خدا راخوش آید اگر التماس کنم که بمانید به شما وخانواده معظم ظلم کردم اگر بخواهم که خود را از شر آدمیان انگشت شمار وخدا نشناس برهانید در اینصورت به ۹۹ درصد دوستدارانتان ظلم کردم وجود شما دقیقأ به مانند شمع است که میسوزدتا روشنایی بخشدخصوصیاتی که در خور حضرتعالی است از قبیل :عظمت ،قدرت ،معرفت ، درایت ،صبر ، بردباری ، جوانمردی ،گذشت ،و… از خصوصیات ائمه اطهار هسند ،ما تاکنون از فیض پر برکت شما بهره بردیم تنها خدا می تواند پاسخ محبتها وثواب شما رابدهد شما مال ،زندگی خودرا وقف ما کردید مااز شما ممنون هستیم .من بد خواهان شما را به حضرت ابوالفضل می سپارم تا به ظلمی که به ماکردند وشما رااز ما می گیرند پاسخ دهد وخیر وخوشی را از آنها بگیرد. انشألله خداوند به شما قوتی دوباره بخشاید

    46. صادرپور گفت:

      سلام و عرض ادب
      جناب آقای علوی سید بزرگوار
      سالروز تولد سایت محبوب جامعه پینگ پنگ (پایگاه تخصصی پینگ پنگ )را پیشاپیش به شما و خانواده بزرگ و شریف پینگ پنگ ایران تبریک میگویم و امیدوارم سالیان سال این سایت به کار خود همچون روزهای گذشته ادامه دهد بعنوان برادرکوچک و عضوی از خانواده بزرگ پینگ پنگ (اگر لیاقت این خانواده را داشته باشم)از شما میخواهم همچون روزهای شیرین گذشته به کار و تلاش خود ادامه دهید چون این جامعه شریف و پاک شایستگی بیشتری دارند ونیز دیگر این سایت متعلق به سید علوی تنها نیست بلکه متعلق به خانواده بزرگ پینگ پنگ میباشد و شما نیز این خانواده را تشکیل وکسترش داده اید (اگر یارانی که شما دارید امام حسین (ع)در آن زمان داشت تاریخ اینگونه رقم نیخورد)شخصیت شما خستگی ناپزیر است اگر جنگ تحمیلی نیز تا کنون ادامه داشت قطعآ شما هنوز در جبهه و جنگ بودید این تصمیم شما نه از روی خودخواهی نه روی نازکردن نه از روی شناساندن خود به دیگران نه از….. میباشد لطفآ از سنگری که ساخته عقب ننشینیدو همچون گدشته با مشورت از اساتید دیگر به کار خود ادامه دهید ما نیز همچون برادر در کنار شما خواهیم بود .
      صادرپور

    47. فریدون کیمیاوی گفت:

      سید بزرگوار
      جناب آقای علوی
      همانطور گه مشاهده فرمودید طیف وسیعی از عاشقان پینگ پنگ خواهان ادامه کار بزرگ شما هستند پس این همه طرفدار را دریابید به خدا ما با مراجعه به سایت شما احساس می کنیم این رشته در ایران زنده است .

    48. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      جناب علوی
      دوست وسرور گرامی
      با سلام و عرض ارادت وادب
      راه اندازی و مدیریت و به روز سازی سایتی اینچنینی کاری بسیار بزرگ ووقت گیر و هزینه بر است.سایتی که شمابه عنوان مدیر آنرا راه اندازی کرده اید مرجعی شده است برای کسب اطلاعات در مورد رشته پینگ پنگ.این سایت در اولویت اول حتی قبل از سایت رسمی فدراسیون قرار دارد.کسب چنین جایگاهی نشان از موفقیت شما در عرصه سایبری است.
      اما اکنون که می شنویم در صدد تعطیل کردن این سایت هستید بسیار ناراحت کننده و تاسف آور است.
      هرچند که از دور دستی بر آتش داریم و این حضرتعالی هستید که در دایره آتش هستید امادلایل متعددی برای اینکه این سایت باید همچنان به کار خود ادامه دهد وجود دارد که بنده فقط به ذکر چند مورد می پردازم
      ۱.رساندن این سایت به چنین جایگاهی و سپس رها کردن آن به منزله رها کردن طفل نوزادی است که دارد پا می گیرد و می خواهد سری در سرها در آورد.آیا کسی بچه خود را در چنین حالی رها می کند؟هرچند که خوب می دانیم پروراندن چنین طفلی چقدر پر زحمت و مشقت است.
      ۲.بستن تنها تریبونی که صدای رسای پینگ پنگ است یعنی تخطئه کردن امید و خوش بینی در این رشته.آیا میل دارید منشاو مایه ناامیدی گردید؟
      ۳.بحث های آموزشی مفید، یادکردن از پیشکسوتان، معرفی آینده سازان ،نقد وبررسی های کارشناسانه و از سر دلسوزی وووووو همه و همه با راه اندازی این سایت پا گرفته اند لطفا این طفل نوپا را زمین گیر وفلج نکنید.
      در سالروز تولد به فکر تدارک مراسمی برای جشن وشادی باشید نه غم واندوه.این رشته به حد کافی اندوهگین است لطفا شما آن را اسفبارتر نسازید.

      بنده به نوبه خود و بنا بر وظیفه و به پاس دوستی و برادری، هر نوع همکاری را که برای بر پا ماندن و ادامه این راه لازم می دانید و دستور می فرمایید با جان ودل انجام خواهم داد چون می دانم و یقیین دارم که راهی جز صلاح و مصلحت پینگ پنگ نمی پیمایید و هرچه می کنید از سر دلسوزی برای این رشته است نه منفعت طلبی و نان به نرخ روز خوری که اگر اینگونه بود اکنون در جایگاهی غیر از این در پست های فدارسیونی که بسیاری همه چیز را برای آن فدا کرده اند بودید
      پیشاپیش تولد این طفل میمون مبارک است وانشاالله سال آینده نیز دوسالگی اش را جشن خواهیم گرفت
      ارادتمند
      جمیل

    49. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و تشکر . بازهم حق از باطل جداگردید. بازهم مشخص شد که دوستان و دشمنان چه کسانی هستند.
      با آرزوی موفقیت در ادامه فعالیت این پایگاه تجمعی ، تخصصی پینگ پنگ کشور

    50. با سلام خدمت جناب آقای علوی
      این سایت و مدیریت به پینگ پنگ ایران کمک بزرگی کرده و شخصاً مایلم هر کمکی برای برپاماندن این سایت اانجام دهم

    51. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      بزرگان؛صاحب نظران؛اساتید ودوستداران نجیب و دلسوز رشته تنیس روی میز کشور
      با سلام و احترام
      دیدگاهها؛اوامر ودرخواستهای برخواسته از صداقت و صفا و صمیمیت شما عزیزان اینجانب را بعنوان کمترین عضو این رشته بی نهایت شرمنده و در عین حال دلگرم وامیدوارنمود!
      پیامهای شما بزرگواران وصاحب نظران ومربیان و دلسوزان این رشته برگ زرینی از تاریخ این رشته را تا ابد به یادگار گذاشت که نمونه ای برای آن وجود نداشته است.
      اینجانب در مقابل این همه ابراز محبت و همبستگی و بزرگواری ومودت سرتعظیم فرود آورده وتسلیم محض خواسته های شما بزرگواران شدم!
      از تمامی کسانی که طی تماس تلفنی وپیامک وخصوصا ایمیل نسبت به ادامه کار این سایت ابراز محبت نموده صمیمانه و خالصانه تشکر وقدردانی مینمایم.
      انشاالله طبق درخواستها واوامر شما فعالیت این سایت مردمی ومشروع با قدرت و جرات ادامه خواهد یافت ویقینا تا رسیدن نتیجه مکفی و قانع کننده در این رشته مظلوم به بحثها و مطالب خود ادامه خواهد داد.
      انشاالله در هدفگذاریهای بعدی که در ادامه خواهد امد به دیدگاهها و پیشنهادات شما نیاز مبرم خواهم داشت.
      بازهم از ابراز محبت و مردانگی و …شما تشکر محصوص دارم.
      برادر کوچک شما:سید منصور علوی

    52. افشین رحیمی گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای علوی: پاسخ مثبت شما به ندای دوستدارانتان سبب شادی و شعف شد.شادکامیتان را از خدای بی همتا خواهانیم.

    53. لرکي پور گفت:

      با سلام
      جناب آقای علوی هزاران مرتبه شکروممنون از محبت وعنایتی که مبذول فرمودیت.

    54. حسین گفت:

      با سلام خدا را شکر و ممنون و تشکر از همه کسانی که از این سایت حمایت کردند تا تصمیم استاد علوی عوض شود لطفا این خبر را چند روز در بالای سایت قرار دهید تافدراسیونیها ببینند که این سایت چقدر طرفدار دارد با تشکر و دعای خیر برای همه

    55. امیری اسعد گفت:

      جناب آقای علوی گرامی از خواندن خبر اتمام فعالیت پربار سایت واقعا متاثر شدم چرا که به نظر ایتجانب سایت در اطلاع رسانی به موقع و اخبار صادق و به دور از فضاهای مسموم و به ویژه اهتمام به بازیکنان پایه منحصر به فرد بوده و غنا و پرباری سایت حاکی از وجود مدیری مدبر و دلسوز چون جنابعالی در راس آن است. امیدوارم ضمن انصراف از این تصمیم خرسندی خانواده ی پینگ پنگ را موجب گردید. مطمئنا بر مشکلات فائق خواهی گشت.(امیری)

    56. پرویز جلالی گفت:

      بهار آمد بهار آمد سلام آورد مستان را
      از آن پیغامبر خوبان پیام آورد مستان را
      پیشاپیش سالروزتاسیس پایگاه پینگ پنگ بر همه عاشقان سایتش مبارکباد.
      همیشه بر قرار باشید

    57. باسلام به خدمت سید بزرکوار به جدت قسم که خیلی خوشحال شدم به آقای جمیل کفته بودم که نهایت تلاشش را بکند تا از این اقدام شما را منصرف کند، که شد دوستار شما (غفاری)

    58. صادرپور گفت:

      سپاس سید جان خدا خیرت بده

    59. محمود ساكياني گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام
      خلاقیت شما در راه اندازی و مدیریت سایت تخصصی پینگ پنگ ، با دهها حسن و امتیاز، دارای یک ویژگی منحصر به فرد و استثنایی است و آن چیزی نیست جز ((تسخیر قلبها)). آنهایی که ادعاهایی دارند حتما می دانند به تسخیر درآوردن قلبها چه امر مشکل و بلکه محالیست. از اینکه به خواسته دوستان و عاشقانت لبیک گفتید بی نهایت سپاسگزاریم.خداوند شما و خانواده گرامیتان را از شر بلایا مصون و محفوظ نگاه دارد.
      از سرکار خانم دکتر عظیمی نیز بخاطر ابراز محبت و ارائه دیدگاهی متفاوت و حرفه ای در لزوم استمرار حرکت این سایت مردمی صمیمانه تشکر می کنم.

    60. اوشیدا گفت:

      با سلام
      با ید دانست چه شده که پایگاه تخصصی با چنین گزینه سختی روبرو گردیده اما دادن انگیزه به جوانان و نوجوانان پینگ پنگ و حرمت به پیشکسوتان و اعتبار ، نشان و دفاع از محرومان زیباست و ما ، بودنتان را می خواهیم %
      با تشکر فراوان

    61. محمود ساكياني گفت:

      با سلام خدمت آقا سید
      از اینکه به درخواستهای دوستانت پاسخ مثبت دادید همه از شما سپاسگزاریم خودتان متوجه شدید تا چه اندازه در دلها نفوذ کرده اید که ارزش این کار بزرگ را نمی توان حتی در چند صفحه بیان کرد و هر کدام از دوستان از دریچه فهم و درک و احساس خودشان دلایلی برای استمرار این حرکت را خواسته بودند که همگی دلایل منطقی و قابل اعتنایی بودند.این سایت تنها متعلق به شخص آقای علوی نیست که در برابر ناملایمات ناامید گردد بلکه متعلق به تمام کسانی است که با عشق و علاقه در این سایت سهیم هستند. به جرات می توان ادعا کرد شاید این سایت تنها سایتی باشد که در این مدت کوتاه ۱ ساله تا این اندازه به دلها نشسته و همه خود را جزیی از آن می دانند

    62. مرادي گفت:

      جناب علوی

      آقای علوی به دلیل این همه بیننده هم که شده نباید بتونید این سایت را تعطیل کنید.

    63. امیر مجتبی گفت:

      با سلام از اینکه ناملایمات دل سردتان نکرد و پیامها وابراز علاقه های عاشقان پینگ پنگ شما را به ادامه راهی که در پیش گرفته اید دلگرم و استوارتر نمود از شما سپاسگذاریم و امیدواریم که همچنان بیش از قبل در راه عظمت و اعتلای این رشته / به خصوص دور افتادگان / محرومان / بانوان و جوانان موفق باشید شاید دیدن توانمندی هایشان از طریق پایگاه تخصصی موجب آرامش خاطر / دلگرمی و پشتکار و انگیزه بیشتر آنان گردد.


    تازه ترین اخبار