امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴:۴۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23118
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به محدودیت های اعزام در نفرات به المپیک ۲۰۱۲ لندن هنوز مشخص نشده که می توانم به عنوان سرمربی ‘ندا شهسواری ‘ را همراهی کنم یا خیر.   به گزارش ایرنا ، ‘فرشته سموعی ‘ که خبرهای ضد و نقیضی در مورد سرمربیگری اش…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: با توجه به محدودیت های اعزام در نفرات به المپیک ۲۰۱۲ لندن هنوز مشخص نشده که می توانم به عنوان سرمربی ‘ندا شهسواری ‘ را همراهی کنم یا خیر.

     

    به گزارش ایرنا ، ‘فرشته سموعی ‘ که خبرهای ضد و نقیضی در مورد سرمربیگری اش برای تیم ملی زنان هفته گذشته روی سایت های خبری رفت به ایرنا گفت: از سال ۸۰ به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز را همراهی می کنم و در حال حاضر تنها حکم ام تمدید شده است.

     

    وی با اشاره به اینکه در این ۱۰ سال بارها تیم را در مسابقات جهانی و آسیایی همراهی کرده است ، ادامه داد: ‘سیما لیموچی ‘ مربی تیم ملی بوده است و که به دلایلی فدراسیون مایل به ادامه همکاری با وی نبود ولی من از سال ۸۰ به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی بوده ام.

     

    سموعی در مورد وضعیت شهسواری و میزان آمادگی وی برای حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: خوشبختانه به لحاظ آمادگی جسمانی و قوای بدنی در وضعیت بسیار خوبی است و به جرات می گویم که تا ۱۰۰ درصد آمادگی جسمانی فاصله بسیار کمی دارد.

     

    وی اضافه کرد: از طرفی حضور در مسابقات مختلف بین المللی کمک کرد تا وی به لحاظ فنی نیز در شرایط مطلوبی قرار گیرد و من امیدوارم در فاصله مانده تا المپیک این بازیکن به بالاترین میزان آمادگی ممکن دست یابد.

     

     

     

    ** تیم چهار نفره مجارستانی حریف تمرینی ایران

     

    سرمربی جدید تیم ملی تنیس روی میز زنان در ادامه از حضور یک تیم چهار نفره مجارستانی درایران به عنوان حریف تمرینی برای شهسواری اولین دختر المپیکی ایران خبرداد و گفت: دوتن از این بازیکنان عضو تیم ملی زنان مجارستان هستند و دو نفر بعدی از تیم دختران جوان این کشور به ایران می آیند و تا ۲۰ تیرماه در تهران با شهسواری تمرین خواهند کرد.

     

    وی از حضور برخی ملی پوشان ایرانی نیز در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: این بازیکنان هم به عنوان حریف تمرینی هم به منظور حفظ آمادگی شان در اردو حضور دارند.

     

    سموعی روحیه شهسواری را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر چه این نخستین حضور شهسواری در رقابتی به این مهمی است اما حضور روانشناس در کنار تیم و حضور مستمر در رقابت های برون مرزی وی را در شرایط خوب بدنی قرار داده است.

     

    وی تصریح کرد: جدای از بحث المپیک و حضور وی در لندن ،

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سموعی : مشخص نیست شهسواری تنها به لندن برود یا نه !"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار