امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23130
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی سراسر کشور در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی با قهرمانی تهرانی‌ها به پایان رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این مسابقات بعد از تهران، اصفهان دوم شد و تیم‌های فارس و مازندران نیز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.   در رقابت‌های بسکتبال هم…

    رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی دانش‌آموزان پسر دوره راهنمایی سراسر کشور در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی با قهرمانی تهرانی‌ها به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این مسابقات بعد از تهران، اصفهان دوم شد و تیم‌های فارس و مازندران نیز مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

     

    در رقابت‌های بسکتبال هم قزوینی‌ها کولاک کردند و با شکست ۵۰ بر ۲۳ فارس برای نخستین

     

    بار به جمع ۴ تیم برتر مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند، تا در این مرحله در کنار ۳ تیم دیگر شهرستان‌های تهران، هرمزگان و تهران رقابت‌های تماشایی را برگزار نمایند.

     

    در فوتسال بازیکنان تیم کهگیلویه و بویراحمد شگفتی‌ساز شدند و توانستند با شکست ۴ بر ۳ خراسان رضوی یکی از ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی باشند.

     

    تیم‌های شهرستان‌های تهران، بوشهر و تهران دیگر تیم‌های صعودکننده رشته فوتسال به مرحله نیمه نهایی بودند.

     

    در والیبال شکست تهرانی‌ها یکی از آن نتایجی بود که کمتر کسی انتظار آن‌را داشت اما این اتفاق افتاد تا تهرانی‌ها دستشان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال کوتاه بماند. تهرانی‌ها با شکست ۲ بر صفر از شهرستان‌های تهران عملا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

     

    تیم‌های البرز، گلستان و آذربایجان غربی سه تیم دیگری بودند که در کنار شهرستان‌های تهران به مرحله نیمه نهایی بازی‌ها راه یافتند. در هندبال باز تهرانی‌ها مغلوب قدرت برتر هندبالیست‌های تیم فارس شده و با شکست از این تیم از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

     

    تهرانی‌ها در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی با حساب ۱۷ بر ۱۱ مغلوب تیم فارس شدند.

     

    در ۳ دیدار دیگر این مرحله تیم‌های خوزستان، خراسان رضوی و مازندران با شکست حریفان خود توانستند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قهرمانی پینگ پنگ بازان تهرانی در رقابت‌های دانش‌آموزان پسر کشور"
    تازه ترین اخبار