امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۰۵:۵۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23136
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در باره برخی مربیان تیمهای ملی شاهد بحثها واما واگرهایی بوده ایم که بیشتر ابهامات کماکان باقی مانده است! همه افکار عمومی بخوبی اطلاع دارند که یکی از بهانه های اصلی برای عدم ورود برخی مربیان در بخش آموزش پایگاه تخصصی تهمتها و جوسازیها و سیاستهای منفی برخی افراد برعلیه واقعیت موجود و این سایت…

    در باره برخی مربیان تیمهای ملی شاهد بحثها واما واگرهایی بوده ایم که بیشتر ابهامات کماکان باقی مانده است!

    همه افکار عمومی بخوبی اطلاع دارند که یکی از بهانه های اصلی برای عدم ورود برخی مربیان در بخش آموزش پایگاه تخصصی تهمتها و جوسازیها و سیاستهای منفی برخی افراد برعلیه واقعیت موجود و این سایت بوده است!

    بارها و بارها از مربیان و کسانی که خود را درحوزه مربیگری کسی محسوب میکردند دعوت بعمل آمد تا در بخش آموزش سایت آن هم بخاطر ارتقاء سطح این رشته قدمهایی بردارند و همچنین خود را نیز برای افکار عمومی محکی بزنند!متاسفانه هر وقت بحث در این مورد به جاهای حساس می رسید برخی افراد که دیدگاههای آنان کماکان در این سایت موجود است به بهانه اینکه این سایت محلی برای توهین و بردن آبروی افراد است از این موضوع تفره میرفتندو….

    مطمئنا امروز با توجه به اعلام خداحافظی ما در یکمین سالگرد تاسیس این سایت که در دو روز گذشته منتشر شده است خیلی از موضوعات برای خانواده تنیس روی میز مشخص و مبرهن گردید و مطمئنا هنوز ادامه داشته و خواهد داشت.

    در بخش آموزش پایگاه تخصصی بحثهای استاد و دوست وبرادر عزیز و گرامیم آقا جمیل عزیز (روحی فدا) حرف اول وبرجستگی و صاحب نظر ی او رادر این رشته در حال مرگ را می زد! استادان گرانقدر ترکان،عمیدی ؛ساکیانی ؛بخشنده و….در حوزه آموزش باب جدیدی را در این حوزه به روی جامعه مجازی باز نموده که از یکایک آنان سپاسگذارم!

    از زمانی که آقای عمیدی عطای این فدراسیون را به لقای آن بخشیده و مطمئنا به سعادت رسیده اند تاکنون حتی یک سطر در بخش آموزش سایت فدراسیون تنیس روی میز بحث آموزشی منتشر نشده است ومطمئنا منتشر نخواهد شد!

    البته باوجود گذشت حدود یک سال از روشنگری این سایت ؛مطمئنا بهانه آوردن و از زیر بار حقیقت در رفتن و فرافکنی و جو سازی در این باره کهنه و قدیمی و در نهایت از رده خارج شده و موضوع برای افکار عمومی کاملا روشن!

    چنانچه مربیانی محترمی که ادعای مربیگری برتیمهای ملی را دارند واقعا در قد وقواره این حوزه هستند چرا وبه چه دلیل تاکنون هرگز وهرگز در بحث برجسته و اظهر من الشمس آموزش در سایت ما و یا سایت فدراسیون شرکت نکرده اند؟دلیل این عدم مشارکت  چه چیزی می تواند باشد؟

    اگر منظور مشغله و بحثهای اردوها باشد که مطمئنا برگزاری بیشتر اردوها با اما و اگر ها و انتقادات گسترده روبرو بوده است،پس مشکل کجاست؟

    یقیناوقتی یک مربی نتواند دانسته های خود را بر روی کاغذ و یا برای افکار عمومی علنی ودر اختیار قرار دهد پس مطمئنا نخواهد توانست دانسته های احتمالی خود را به بازیکنان تحت امر منتقل نماید.

    آیا بهتر نیست برای نشان دادن قدرت و علم مربیگری این دوستان و بزرگواران در بخش ساده آموزش مجازی عرض اندامی نمایند تا دل افکار عمومی کمی آرام گیرد؟

    شاید ما داریم اشتباه میکنیم که البته امیدوارم اینگونه باشد اما منتظر بحثهای آموزشی این مربیان برجسته هستیم!

    همانگونه که افکار عمومی  این رشته شاهد هستند در باب اینکه برخی بازیکنان شاگرد کدام مربی بوده شبهات فراوانی بوجود آمده که بهتر است برای تثبیت علم و درجه و رتبه مربیگری این مربیان عزیز شاهد بحثهای آموزشی از آنان باشیم.

    تذکر: لطفا سعی گردد حتی المقدور از بحثهای این سایت کپی برداری نگردد تا بتوان این بحثهای جدید وفنی را به بحث آموزش کشور اظاف نماییم!

    انشاالله که این پیشنهاد و روال یک روال منصفانه ومنطقی وکاملا علمی بوده باشد.

    منتظر بحثهای آموزشی مربیان حداقل در سایت فدراسیون هستیم !

     با گذشت زمان برهمگان مشخص شد که عدم ورود برخی مربیان در بحثهای اموزشی عدم توانایی آنان در اینگونه بحثها بصورت روزآمد و شاید هم ترس از ناکارآمدی باشد؟

    متهم نمودن این سایت به هزار و یک مورد قدیمی و نخ نما شده است احتمالا آقایان در بخش دیدگاههای (غزل خداحافظی) پاسخهای خود را دریافت کرده اند؟پس هیچ بهانه ای باقی نمانده است.

    افکار عمومی خود بصورت منصفانه قضاوت نمایند!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چودر بسته باشدچه داند کسی که جوهر فروش است یا پیله ور؟!"
    1. ساقی گفت:

      چی شد پس اومدی خودتو لوس کردی گفتی می خوام برم می خوام برم نرفتی که سید
      یادت باشه حرف مرد واسه خودش ارزش داره حتی اگه بقیه هم بخوان نباید بزنه زیر حرفش البته اگه مردی وجود داشته باشد و حرفی که ارزش داشته باشد


    تازه ترین اخبار