امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۵۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23233
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور، خردسالان خوزستانی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: پس از برگزاری مرحله سوم مسابقات انتخابی خردسالان استان، سه تنیسور برای اعزام به رقابت‌های کشوری…

    در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور، خردسالان خوزستانی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: پس از برگزاری مرحله سوم مسابقات انتخابی خردسالان استان، سه تنیسور برای اعزام به رقابت‌های کشوری مشخص شدند.

    وی ادامه‌داد: علی‌رضا بابادی‌وند از نفت اهواز قهرمان شد و حسام فاطمی‌زاده از خرمشهر و مبین قراچه از ملی‌حفاری به ترتیب دوم و سوم شدند. این سه نفر، بازیکنان تیم خوزستان هستند که در مسابقات قهرمانی کشور با مربیگری صمد صالحی شرکت می‌کنند.

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: این رقابت‌ها روز چهارشنبه (۱۴ تیرماه) به مدت سه روز در اراک برگزار خواهد شد. تیم‌های تهران، کرج و دو، سه تیم دیگر از وضعیت خوبی برخوردارند و از حریفان ما در این مسابقات هستند.

    وی بیان‌کرد: بابادی‌وند و فاطمی‌‌زاده شرایط خوبی دارند و قراچه نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است. پیش‌بینی می‌کنم که امسال بتوانیم روی سکو قرار بگیریم و مدال‌های طلا و نقره را به دست آوریم.

     

    بخشنده ادامه‌داد: باتوجه به این‌که ما سال گذشته نیز با همین تنیسورها در مسابقات شرکت کردیم، احتمال می‌دهم که امسال در رقابت‌ها وضعیت بهتری داشته باشیم.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: در بخش انفرادی این مسابقات، بابادی‌وند بسیار خوب و از امیدهای کسب مدال تیم است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام نونهالان خوزستان به رقابتهای قهرمانی کشور در اراک"
    تازه ترین اخبار