امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۵:۵۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23263
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اگر امکانات آقایان را در اختیار بانوان هم می‌گذاشتند، ما خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم نتیجه بگیریم.   بانوی پینگ‌پنگ باز المپیکی کشورمان معتقد است که اگر بتواند در المپیک، مدال بگیرد، نه اینکه پنگ‌پنگ کشور تکان می‌خورد، بلکه منفجر می‌شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری  با اشاره به آخرین وضعیت…

    اگر امکانات آقایان را در اختیار بانوان هم می‌گذاشتند، ما خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم نتیجه بگیریم.

     

    بانوی پینگ‌پنگ باز المپیکی کشورمان معتقد است که اگر بتواند در المپیک، مدال بگیرد، نه اینکه پنگ‌پنگ کشور تکان می‌خورد، بلکه منفجر می‌شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ندا شهسواری  با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی‌اش گفت: از امروز تمریناتم را دوباره در تهران پیگیری خواهم کردو تا آنجا هم که اطلاع دارم قرار بود چند حریف از مجارستان به اردو ملحق شوند تا در کنار آن‌ها تمرین کنیم تا در ‌‌نهایت با آمادگی بالا، قدم به مسابقات المپیک بگذاریم.

     

    وی ادامه داد: تا الان فدراسیون یکسری اردوهای برون مرزی را برای من تدارک دیده و من بعد از اینکه از مسابقات مراکش که رقابت‌های اپن بین‌المللی بود برگشتم، دو – سه روز در منزل تمرین می‌کردم اما از امروز زیر نظر کادرفنی کار خواهم کرد.

     

    این پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با بیان اینکه کار بسیار سختی را برای حضور در مسابقات المپیک دارد، عنوان داشت: باید با ۶۴ نفر از بهترین‌های دنیا رقابت کنم تا در ‌‌نهایت بتوانم در المپیک مدال بگیرم ضمن اینکه من تجربه حضور در مسابقات المپیک را ندارم و از این جهت کم‌تجربه هستم اما با این حال برای کسب موفقیت، تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

     

    وی افزود: پینگ‌پنگ‌بازان چین، کره و چند کشور اروپایی، از حریفان اصلی ‌من محسوب می‌شوند اما در کل رقیبان اصلی‌ام از قاره آسیا هستند.

     

    شهسواری درخصوص شکست مقابل حریف روسیه‌ای در مسابقات بین‌المللی مراکش اظهار داشت: من در این رقابت‌ها توانستم تا جمع ۸ نفر پایانی برسم، اما مقابل حریف قدرتمند روسیه شکست خوردم و حذف شدم. تا مسابقات المپیک خودم را آماده می‌کنم تا در این رقابت‌ها افتخارآفرینی کنم.

     

    این بانوی پینگ‌پنگ باز المپیکی همچنین متذکر شد: اگر بتوانم در المپیک، مدال بگیرم، نه اینکه پنگ‌پنگ کشورمان تکان می‌خورد، بلکه منفجر می‌شود.

     

    وی افزود: الان نمی‌دانم در المپیک با چه حریفانی روبرو خواهم شد و تا قرعه‌کشی صورت نگیرد، نمی‌توان حرفی زد اما قدرت‌های بر‌تر دنیا در پینگ‌پنگ مشخص هستند.

     

    این پینگ‌پنگ‌باز کشورمان با بیان اینکه هنوز پاداشی از فدراسیون دریافت نکرده، گفت: فقط کمیته ملی المپیک، پاداش گرفتن مجوز در المپیک را پرداخت کرده اما از لحاظ امکانات، فدراسیون ما را به چند مسابقه برون‌مرزی اعزام کرد اما در کل امکاناتی که برای بانوان در نظر گرفته‌اند، کمتر از آقایان است.

     

    وی خاطرنشان کرد: باور کنید اگر امکانات آقایان را در اختیار بانوان هم می‌گذاشتند، ما خیلی بهتر از این‌ها می‌توانستیم نتیجه بگیریم. البته نباید پنهان کنم به تازگی امکانات بیشتری برای بانوان در نظر گرفته‌اند و صحبت من کلی بود چراکه معتقدم اگر امکانات بیشتری برای بانوان ورزشکار در نظر بگیرند، موفقیت‌های بیشتری را از آن‌ها شاهد خواهیم بود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: مدال المپیک بگیرم پینگ‌پنگ ایران منفجر می‌شود"
    تازه ترین اخبار