امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23271
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص مشکلات پیش آمده برای وی در باشگاه ذوب آهن حاضر به پاسخگویی نشد. فرشته سموعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: من قبلا هم سرمربی تیم ملی تنیس…

    خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص مشکلات پیش آمده برای وی در باشگاه ذوب آهن حاضر به پاسخگویی نشد.

    فرشته سموعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: من قبلا هم سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بودم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که مگر لیموچی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان نبود؟ اظهار کرد: او ۵ ماه مربی تیم ملی بود. در این خصوص از فدراسیون سوال کنید چرا که این مسائل به من ربطی ندارد.

     

    قائم مقام برکنار شده باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که در زمان حضور لیموچی در راس کادر فنی تیم ملی ، شما سرمربی این تیم بودید؟ افزود: این ها را از فدراسیون سوال کنید. حکم جدیدی برای من زده نشده است. من چندین سال است که سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هستم و حکمم هنوز لغو نشده است.

     

    سموعی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی که برای شما در باشگاه ذوب آهن رخ داده بود و اتهامات مربوط به مسائل مالی در زمان قائم مقام بودن در این باشگاه ، رفع شد؟ گفت: من در جلسه ای حضور دارم. بعدا تماس بگیرید!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پانا:عدم پاسخگویی سرمربی تیم ملی!"
    تازه ترین اخبار