امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۱۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23321
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در این مطلب طرف صحبت ما بصورت مشخص با کسانی است که هنوز درس عبرت نگرفته و دانسته وندانسته با شمشیر جفا بر تن زخمی این رشته ضربتهای ناگواری وارد میکنند. به نظر می رسد که یک سیستم بصورت یک آفت خانه خراب کن بجان این رشته مظلوم افتاده وزیر بنایی را که دیگران در…

    در این مطلب طرف صحبت ما بصورت مشخص با کسانی است که هنوز درس عبرت نگرفته و دانسته وندانسته با شمشیر جفا بر تن زخمی این رشته ضربتهای ناگواری وارد میکنند.

    به نظر می رسد که یک سیستم بصورت یک آفت خانه خراب کن بجان این رشته مظلوم افتاده وزیر بنایی را که دیگران در مدت سالها رنج و عرق ریختن و تجربه بدست آورده اند ،یکشبه در حال خراب کردن آن هستند.

    (آنچه تو سالها صرف ساختنش می کنی، شخصی میتواند یک شبه آنرا خراب کند،با این حال سازنده باش)

    به نظر ما یک جریان منحرف (شاید هم شعبه ای از جریان انحرافی) در حال گول زدن افکار عمومی و گمراهی آنان ویا بازی کردن با آنان از طریق نشر فرهنگ های غیر پهلوانی واسلامی است.

    (انسان هیچ وقت بیشتر از آن موقع خود را گول نمی‌زند که خیال می‌کند دیگران را فریب داده است)

    دلیل برکناری افراد و یا بقولی حذف آنان باید بر اساس تحقیق و عدالت و تماما فنی و بدور از هرگونه برداشتهای شخصی باشد

    (درباره درخت، بر اساس میوه‌اش قضاوت کنید، نه بر اساس برگهایش)

    امروز در خانواده تنیس روی میز افرادی پرورش یافته اند که بدون زحمت و کارنکرده سوار بر اسب این رشته شده و طوری تلقین میکنند که گویی در کارنامه خود صدبازیکن ساخته اند!

    در عوض صاحبان این رشته بعد از سالها رنج و تعب و بازیکن سازی گویی اصلا وجود نداشته اند.

    (کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند)

    امروزه بیشتر بهانه ها این شده که از هر کس سوال میکنیم لطفا سابقه خودت را برای افکار عمومی بیان کن :

    میگوید فلانی و بهمانی که درحال حاضر دوران بازنشستگی را طی میکنند شاگردان من بوده اند !غافل از اینکه سوال ما مربوط به عصر حاضر است نه قرن اول هجری.

    (چه بودن و که بودن ؛چه کردم و چه ها کرده ام محترم است اما چه بودن و که بودن و چه می کنم و چه ها خواهم کرد هنر بوده و سخن روز)

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اشارات و عبارات!"
    1. آتش زبان گفت:

      آنچه که امروزه در موضوع مدیریت توسعه نقش قابل توجهی میتوان برآن تصور کرد و تبیین!همانا نقش نیروی انسانی متخصص بعنوان سرمایه هایی است ملی و مهم و اساسی برای کشور در تمامی عرصه های فعالیتها اجتماعی.اقتصادی و فرهنگی و سیاسی میباید از این سرمایه ها که دارای تجارب ارزنده ای بوده و هستند و این تجارب براحتی بدست نیامده ارزش قایل شد و بنحوی از انجا نهایت استفاده را از انها نمود متاسفانه در شرایط فعلی تنها قابلیتی که برای مدیران ما برای احراز پست مدیریت قایل شده همانا قابلیتهای سیاسی و گاها باندی و جناحی و فامیلی است و ورزش و فدراسیونهای ما از این قاعده مستثنی نبوده و چه بسا این مهم بعنوان یک قاعده به تمامی عرصه ها تسری پیداکرده..
      بهرجهت با امید که شاید با انتقادها و گفتنهای دلسوزانه کارشناسی خبرگان و صاحبان اندیشه ورزش و سایر فعالیتها انچه که رفته رفته دارد به قاعده تبدیل میگردد نگذاریم اینگونه شود و با این امید این نکات را گوش زد کرده که مبادا بیشتر از این ورزشکاران ما متضرضر شوند…

      • مدیر سایت گفت:

        با سلام
        آن کسی که با نام غیرواقعی منتقد بازهم عقده گشایی فرموده اید:
        با سلام
        سطل زباله این سایت پرشده از اراجیف و ماهیت درونی وعقده ها وکمبودهای شما.
        حداقل حرمت نیمه شعبان را نگه میداشتی!
        فکر نمیکنی که خدا روسیاهتون کرده؟ودلیلش را حتما خودتان از دلنوشته ها و اظهار محبت مردم متوجه شده اید البته بعید میدانم..
        لطفا نتیجه روانپزشک را به من اطلاع بده!


    تازه ترین اخبار