امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۶:۰۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23353
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     با علام جدید ترین رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی سهم بازیکنان ایران در این رده بندی به ۴۲ نفر رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛با اعلام تازه ترین رنکینگ جهانی تعداد بازیکنان ایران در این رده بندی به ۴۲ نفر افزایش یافت. ۳۱ نفر از مردان ایران در این رده بندی…

     

     

    با علام جدید ترین رنکینگ جهانی فدراسیون جهانی سهم بازیکنان ایران در این رده بندی به ۴۲ نفر رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛با اعلام تازه ترین رنکینگ جهانی تعداد بازیکنان ایران در این رده بندی به ۴۲ نفر افزایش یافت.

    ۳۱ نفر از مردان ایران در این رده بندی حضور دارند که البته ۱۳ نفر از این بازیکنان ستاره دار هستند. ستاره دار بودن به این معنی است که احتمال دارد بزودی نام آنان از لیست رده بندی جهانی خارج شود که از دلایل آن می توان به عدم حضور در رقابتهای بین المللی ویا اینکه عدم موفقیت در مسابقات اشاره کرد.

    در رده بندی  مردان ایران نوشاد عالمیان همچنان در رده ۷۷ جهان  ونفر اول ایران قرار دارد .

    فدراسیون باید بصورت اصولی به فکر بازیکنان ستاره داری باشد که هم از لحاظ سنی و قدرت بازی میتوانند برای آینده ایران مفید باشند.

    اصل لیست وامتیاز رنکینگ و ریز اطلاعات این بخش در زیر آمده است:

    در بخش بانوان نیز تعداد سهمیه ایران در این رده بندی به ۱۱ نفر افزایش یافت.

    در بین این ۱۱ نفر تنها یک بازیکن ستاره دار به چشم می خورد .

    ندا شهسواری بانوی المپیکی وبسیار شایسته ایرانی در رده ۴۹۱ جهان و اول ایران قرار دارد ومحجوبه عمرانی با ۵۶ امتیاز اختلاف  پشت سر شهسواری در حرکت است.

    پریسا صمدی و مریم صامت دیگر ملی پوشان کشورمان در رده بندی بزرگسالان در مکان های ۶۵۱ و ۷۰۷ قرار گرفته اند.

    در بخش جوانان دختر نیز سولماز محمد پور بعنوان نفر اول جوانان دختر  در رده ۵۱۸ جوانان جهان قرار گرفت .گفتنی است محمد پور ماههای آخر  جوانان خود را سپری میکند.

    محمد پور در رده بندی بزرگسالان جهان دارای رنکینگ ۱۰۰۸ می باشد.

    سیده زهرا علوی نفر دوم جوانان کشورمان در دره بندی جهانی جوانان به رده ۵۸۶ قرار دارد.علوی سال اول جوانان خود را سپری میکند. علوی در رده بندی بزرگسالان جهان دارای رنکینگ ۱۰۸۶ می باشد.

    فاطمه جمالی فر سومین نفر از رنکینگ داران دختر در جوانان جهان می باشد که رتبه او ۶۳۷ می باشد.جملی فر نفر اول رنکینگ جوانان ایران در رده بندی نوجوانان جهان با رتبه ۲۳۲ می باشد.

    نوشین سادات میرعلایی نفر چهارم جوانان دختر ایران در رده بندی جهانی کحسوب می شود .میرعلائی دارای رنکینگ ۷۱۶ می باشد.

     

    اصل جدول رنکینگ بانوان به همراه امتیاز وریز اطلاعات آنان آمده است:

    در بخش نوجوانان نیزآرمان حاجی ئی بازیکن رو به رشد خوب کشورمان در رتبه ۸۶ نوجوانان جهان قرار گرفت.محمد بشیری دیگرملی پوش خوب نوجوان کشورمان در رده ۲۵۸ قرار گرفته است.مهرداد دهستانی 

    در جایگاه ۲۶۵ قرار گرفته است ومتین حیدری در رده ۲۷۲ رنکینگ جهانی جای دارد.

    در بخش جوانان پسرنیز با یک صعود چشمگسر در رده ۹۷ جهان را به خود اختصاص داد که یک رکورد برای ایران تلقی می شود.علی رضا ملارجبی در جایگاه ۱۷۲ جهان قرار گرفت ومحمد پارسا جنتی با چهار رتبه صعود به عدد ۶۱۶ رسید. مهدی نجفی  از جایگاه ۵۱۶ به رتبه ۵۱۴ رسید.سروش امیری نیا در رده ۳۳۶ بوده که ستاره دار بودن او باید مورد توجه قرار گیرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جدیدترین رنکینگ (ماه ژوئیه) فدراسیون جهانی اعلام شد/ایرانیان با ۴۲ سهمیه"
    1. سید محمد رضا خضریان گفت:

      آقای علوی
      سلام وهزاران درود وخسته نباشی به شما مربی دست طلایی
      ورود سیده زهرا خانم را به رنکینگ جهانی به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم.زهرا خانم اولین دختر خوزستانی است که دارای رنکینگ جهانی شده است وباتوجه به سال اول جوانان ایشان شانس بسزایی داره که امیدواریم با درایت وبرنامه ریزی شما که هم در فن مربیگری وهم در مدیریت ورزشی وهم کارشناسی و اطلاع رسانی حرف اول را میزنید به بالاترین جایگاه قهرمانی برسه

    2. پرویز جلالی گفت:

      با عرض سلام خدمت سید بزرگوار وخسته نباشید از تمام زحماتی که متحمل شدید و درود به سیده زهرای عزیز بحق صاحب این روز همیشه شاد تندرست و پیروز باشید و انشاءا… در مسابقات آتی بتوانید رنکینگ خود را ارتقاء بدهید بیایید در سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) برای تمامی جوانان این مرز و بوم دعا کنیم که برای وطن بدرخشند و نام ایران اسلامی رادر جهان پر آوازه کنند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        برادر جلالی
        با سلام
        احتراما؛با عرض تشکر از شما متقابلا برای مریم خانم با اخلاق و خانواده شریف بهرینها را در این ایام آرزو دارم.
        با تشکر

    3. بخشنده گفت:

      با سلام
      راه یابی اولین دختر خوزستانی (سیده زهرا علوی)به رنکینگ جهانی را به سرکار خانم سیده زهرا علوی این دختر محجوب خوزستانی و کلیه دوستداران این ورزش زیبا و مفرح خصوصاً کمیته بانوان استان خوزستان و آقای سید منصور علوی پدر و مربی زحمتکش زهرا خانم تبریک و تهنیت عرض می کنم انشاالله شاهد موفقیت های بیشتر زهرا خانم در میادین بین المللی باشیم . باز هم تبریک .

    4. amidi گفت:

      با سلام راه یابی تعدادی دیگر از بازیکنان به رنکینگ جهانی و بوی‍‍زه ارتقائ رنکینگ ملی پوشان رابه این عزیزان ،مربیان استانی و خانواده های محترمشان و مربیان تیمهای ملی تبریک میگویم


    تازه ترین اخبار