امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2336
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد عدم حضور بازیکنان خاطی در ترکیب اعزامی تیم ملی گفت: هیچ اجباری برای بازیکنانی که نخواهند برای تیم ملی بازی کنند، نیست. امیرعمیدی در گفتگو با شبکه ایران در مورد ترکیب اعزامی تیم برای حضور در تور حرفه ای چین بیان داشت: تمامی نفرات اعزامی به مسابقات تور…

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مورد عدم حضور بازیکنان خاطی در ترکیب اعزامی تیم ملی گفت: هیچ اجباری برای بازیکنانی که نخواهند برای تیم ملی بازی کنند، نیست.
    امیرعمیدی در گفتگو با شبکه ایران در مورد ترکیب اعزامی تیم برای حضور در تور حرفه ای چین بیان داشت: تمامی نفرات اعزامی به مسابقات تور حرفه ای چین عضو تیم ملی جوانان و امید هستند که بازیکنان خوبی در ترکیب تیم حضور دارند.
    وی تصریح کرد: مسابقات تور حرفه ای چین مسابقات سنگینی است که مسئولان برگزاری این رقابت ها جایزه بزرگی را برای نفرات برتر درنظر گرفته اند که این قضیه موجب بالا رفتن سطح مسابقات و رقابت در بین نفرات شرکت کننده خواهد شد.
    عمیدی افزود: پیش بینی در این رقابت ها سخت است ولی با وجود تیم های قدرتمندی که در این رقابت ها حضور دارند امکان سکو برای بازیکنان ما وجود ندارد، هدف اصلی ما در این مسابقات تثبیت رنکینگ در فدراسیون جهانی است.
    وی در مورد میزبانی لبنان در مسابقات قهرمانی آسیایی افزود:
    مناقشه ای بین فدراسیون جهانی و کمیته آسیایی به دلیل نبود امکانات امنیتی در این کشور وجود دارد که خود کشور میزبان اعلام آمادگی کرده که این رقابت ها برگزار شود اما کمیته آسیایی با برگزاری این مسابقات در این کشور مخالفت کرده و این امکان وجود دارد که این مسابقات در کشور دیگری برگزار شود.
    عمیدی در ادامه افزود: ولی به هر حال ما سعی می کنیم که برای حضور هرچه قوی تر در این مسابقات آمادگی لازم را کسب کنیم.
    تورحرفه ای چین روزهای دوم تا ششم شهریور در دو رده سنی امید و بزرگسالان در سوشو چین و با شرکت تیم های چین، کره جنوبی، آلمان، بلاروس، ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ و ایران برگزار می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اجباری برای حضور در تیم ملی نیست/امکان کسب سکو وجود ندارد"
    تازه ترین اخبار