امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۵:۰۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23417
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سوال اول: حجم بسیار زیادی از سوالات در ارتباط با دلایل عدم استفاده از خانم لیموچی بوده است که در حد وسع به خلاصه این سوالات که شامل:چراخانم لیموچی از فدراسیون رفت؟چرا هیچکس از ایشان بصورت مشخص دفاع نکرد؟لطفا بصورت شفاف در ارتباط با این موضوع اطلاع رسانی فرمایید: پاسخ: قبل از هر چیز باید…

    سوال اول:

    حجم بسیار زیادی از سوالات در ارتباط با دلایل عدم استفاده از خانم لیموچی بوده است که در حد وسع به خلاصه این سوالات که شامل:چراخانم لیموچی از فدراسیون رفت؟چرا هیچکس از ایشان بصورت مشخص دفاع نکرد؟لطفا بصورت شفاف در ارتباط با این موضوع اطلاع رسانی فرمایید:

    پاسخ:

    قبل از هر چیز باید بگویم که در باره سیما لیموچی (سلطان تنیس روی میز بانوان ایران) حرف زدن کار و حد هرکسی نیست!شخصیت،علم وبرجستگی این بانوی علمی کشور آنقدر برجسته می باشد که باید با دقت و تامل در باره ایشان به گفتگو نشست.اما در هرصورت برای روشن شدن شبهاتی که امروزه بوجود آمده است برخود واجب میدانم که در باره این بانوی بی بدیل تنیس روی میز کشور توضیحانی جهت تنویر افکار عمومی تقدیم نمایم.

    در زمانی که یکی از رئیس جمهورهای منتخب  قبلی ملت که قبل از کسب مقام ریاست جمهوری از کانال شورای نگهبان وگزینش و …..عبورکرده و بعد صلاحیت کاندیدا شدن را پیدا کرده و از قضا دودوره یعنی هشت سال رئیس جمهور ی اسلامی ایران بوده است و…..باالاخره رئیس جمهور این مملکت اسلامی بوده است و…دختر این رئیس جمهور در آن زمان مسئولیتی در بحث بانوان داشته که این خانم از طریق خانم دیگری(طاهری) با خانم لیموچی در ارتباط با ورزش بله فقط ورزش نه چیز دیگری در ارتباط بوده است .لازم به توضیح است که قبل از ارتباط این خانم بواسطه از طرف دختر رئیس جمهور وقت خانم لیموچی …خانم لیموچی بوده است وبدلیل نیاز ورزش کشور به ایشان این خانمها که یک زمانی همه کاره بانوان کشور بوده اند از دانستنیها و علم خانم لیموچی بهره برداری کرده اند.از آنجائیکه کسی ازفردای افراد در این مملکت خبرندارد ودریک کلام بسیاری از چیزها قابل پیش بینی نیست کسی در خواب و رویاهای خود ندیده که قرار است بعد از دوره هشت ساله این رئیس جمهور بله دوره هشت ساله ایشان وخصوصا دختر ایشان تو زرد از آب در آمده وجزو مغضوبین قرار گیرند!کسی در خواب و رویای خود ندیده که قرار است هرکس به هر طریق آن هم طبق قانون اساسی ونص قانون بصورت مستقیم و حتی غیر مستقیم بدون هیچ گرایش خاصی با آنان که مدت هشت سال در راس هرم اجرایی کشور بوده اند همکاری یا فعالیت نموده قرار است جزو مغضوبین و اهل فتنه قرار بگیرد.آخر فعالیت ورزشی را چه به سیاست؟سیما لیموچی را چه به این حرفها؟

    از خانم اکبر آبادی سوال میکنم که :سرکار خانم اگر شما هم در حد خانم لیموچی علم و موقعیت بین المللی می داشتید ورئیس جمهور وقت یا منتصب و منتخب ایشان از شما تقاضای همکاری می کرد چه عکس العملی از خود نشان می دادید؟حتما حالا که این بابا نیست می خواهید بگویید جواب رد به ایشان می دادید؟!!!(همکاری صرفا ورزشی نه سیاسی)

    رئیس جمهوری فعلی از شما درخواست همکاری در این سمت را کرده و شما باکمال میل پذیرفته اید!

    چنانچه ماجرای رئیس جمهور قبل وآنچه را که فعلا بوجود آمده مدنظر قراردهیم ،چه تضمینی وجود دارد که بعد از دوره هشت ساله رئیس جمهور فعلی که باز هم از قضا منتخب همین ملت است و از کانالهای قانونی شرایط احراز را دریافت کرده همین ماجرا برای شما بوجود آید؟

    از خدا میخواهم که هر کس در هر منصبی دل رهبرعزیزم را که جانم فدای او باد شکسته و رنجور کرده دلش بشکند!

    شما از سیما لیموچی چه میدانید؟

    سیما لیموچی کسی بوده که برای جمهوری اسلامی ایران بالاترین خدمات را در سطح بین الملل انجام داده است !

    جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع بیشتر خانم اکبر آبادی به چند نمونه از این خدمات اشاره میکنم:

    در زمانی که بیگانگان و بدخواهان جمهوری اسلامی درصدد منزوی کردن و ضربه زدن به آن هستند سیما لیموچی یکی از کسانی بوده که در مقالات و مطالب علمی ارائه شده خود به مراکز ومراجع علمی جهان از هویت اسلامی و حجاب اسلامی ورزشکاران بانوان بصورت چشمگیری دفاع کرده است.نباید فراموش کنیم که در زمانی که مراکز صهیونیستی وخصوصا رژیم غاضب اشغالگر قدس در مراجع و مراکز بین المللی این بانوی برجسته و مومن ووطن دوست را مورد استهزا و فشار قرار میداد این بانوی ارزشمند مشعل المپیک را به نمایندگی از ایران اسلامی حمل نمود.

    مسئولین جمهوری اسلامی خصوصا شخص خانم اکبر آبادی باید به این نکته توجه داشته باشند که کشورهای متخاصم و بدخواه جمهوری اسلامی ایران سالهای سال است که میلیونها دلار خرج کرده و میکنند تا ایرانیان نتوانند در کرسهای بین المللی هیچ جایگاه و پایگاهی داشته باشند ومطئنا اگر قرار باشد سیما لیموچی این چهره بین المللی به هر طریق این کرسی را از دست بدهد یقینا یک اشغالگر از رژیم صهیونیستی یا مشابه آن جایگزین او با موارد مشابه خواهد شد.

    سوال اینجاست که آیا اینگونه رفتار با خودیها به سود جمهوری اسلامی بوده یا دقیقا در جهت منافع دشمنان این مرز و بوم با تقدیم آن همه شهید و جانباز؟

    لیموچی با آموزه های قرآنی و با اشاره و ذکر مستقیم آیات قرآن توانسته است در مجامع بین المللی استکبار از ایران و بانوان ایرانی و در نهایت اسلامی که شما خود را مدافعش احساس میکنید دفاع عملی و جهادگونه نماید.

    در ارتباط با نامه نگاری خانم لیموچی به دفتر ریاست محترم جمهوری بله این اتفاق افتاده است ولیموچی از حق و حقوق خود که همانا دفاع از جمهوری اسلامی و خون شهداست دفاع مشروع نموده و خوشبختانه در این نامه زیرآب کسی را هم نزده است.

    البته خبر های مبنی بر اینکه برخی افراد نگذاشته اند که تاکنون این نامه بدست ریاست محترم جمهوری برسد به گوش می رسد.

    بزودی مقالات و خدمات این بانوی فرهیخته را جهت ااطلاع و آشنایی بیشتر افکار عمومی در این باره رسانه ای خواهیم نمود.

    حالا بینی وبین الله قضاوت کنید که شما بیشتر به درد این مملکت خورده اید یا امثال این بانو؟

    باید مدنظر شما باشد که شما خود را فدایی رئیس جمهوری فعلی نامیده اید اما لیموچی هیچوقت با کسانی که شما آنان را فتنه تلقی میکنید (البته ما هم اهل فتنه را قبول نداریم و از اساس رد میکنیم) در زمان ریاست جمهوری ایشان بیعت نکرده اند .

    با وضعیت موجود آیا یک درصد هم احتمال نمی دهید که همین اتفاق بعد از دوره ریاست محترم جمهوری فعلی که از قضا ما هم به ایشان رای داده ایم برای شما وما همانند لیموچی وامثالهم اتفاق بیافتد؟

    در بین مسئولان فعلی نظام و ورزشکاران  وهنرمندان و بسیاری دیگر از اقشار مردم بصورت مشخص طرفدار همان طیفی بوده اند که خودتان بهتر از ما میدانید چرا و به چه علت کسی با آنان کاری ندارد؟ دلیلش مشخص است چون زور سرکار به آنان نمی رسد  وفقط به این بانوی نخبه ومومن و حزب الهی گییر سه پیچ داده اید!

    در انتخابات ریاست جمهوری گذشته که متاسفانه باعث فتنه در کشور شد اینجانب در هر دودور به رئیس جمهور فعلی رای دادم اما برادرم به یکی دیگر از کاندیداها گویا طبق نظر شما باید به پدرم بگویم که ایشان را از خانه بیرون کرده وسهم الارث او را قطع نماید!!!!!!!!!!

    شما را با خدای خودتان تنها می گذارم.

    درپایان به فدراسیون نشینان یادآوری میکنم که وقتی ما برای ورود سیما لیموچی به فدراسیون پیشنهاد داده و از کانالهایی دست به کار شدیم برخی از همین آقایان و خانمهای فعلی فدراسیون چنان جنجال ومخالفتی براه انداختند که گویی دنیا به آخر رسیده است.

    اینجانب با صدای رسا تمام آنان را امر به معروف کرده تایادآور غیبتها وپچ پچ ها وزیر آب زدن برعلیه این بانوی شریف باشند وهرچه زودتر توبه نمایند.

    یادمان باشد که هرکس از ما یک متر جا بیشتر اشغال نخواهد کرد.

     آری این است وضعیت شما در امتحانات…..

     

    سوال دوم:

    سوالات متعدد و فراوانی بدست ما رسیده که برخی افراد وجریانات را به ما نسبت می دهند یااینکه ما واین سایت را به برخی افراد و جریانات ارتباط می دهند .. سوالاتی مبنی بر هماهنگ بودن ما بابرخی افراد،طرفداری ما از برخی جریانات؛پشت برخی قضایا بودن و….شایعات زیادی وجود دارد که شما با رئیس فدراسیون و مدیر تیمهای ملی ودبیر سابق فدراسیون و…..ارتباط نزدیک دارید….

    پاسخ:

    برای چندمین بار اعلام میکنم که این سایت بصورت کاملا مستقل و بدون کمک گرفتن از کسی اداره ومدیریت می شود وهرگز متعلق به هیچ گروه و دسته و باند خاصی نیست واز اساس با وارد شدن در کارهای اقتصادی مخالف بوده است.

    ما صدای رسای افکار واقعی عمومی هستیم و هیچ دخل و تصرفی در انعکاس صدای مظلوم در این سایت صورت نمی پذیرد.هرکجا را که احساس میکنیم حق و حقیقت است و دفاع از مظلوم است و به نفع تنیس روی میز کشور است براحتی و با اطمینان فریاد زده ونه تنها دشمنی یا کدورتی با کسی ندارم بلکه همه را دوست خود و از خود بهتر میدانم.بحث ما بحث فنی و کارشناسی و در حوزه تنیس روی میز است عقل و شرع و انسانیت حکم میکند که نقد و نقادی منصفانه داشته باشیم اما در بیرون از این جریان همه دوست و برادر و برابر هستیم.

    ممکن است فدراسیون نشینان برخی دیدگاهها و اعتقادات ما را قبول نداشته باشند ..خوب این یک امر طبیعی و ذاتی است .بارها و بارها اتفاق افتاده مامطلبی را نوشته و در سایت منتشر کرده ایم و مخاطب ما فدراسیون و مسئولان آن بوده اند لذا جواب ما را بصورت جامع در سایت فدراسیون به یک نحوی داده اند .هدف از نقد و نقادی پیشرفت این رشته بوده و هر کس غیر از آنچه گفته شد نیتی داشته باشد مشروعیت خود را ازدست داده است.

    در ارتباط با دیدگاههای برخی افراد :دوستان گرامی …افکار محترم عمومی و صاحب نظران و پیشکسوتان محترم:آنچه را که شما در بخش دیدگاهها ی این سایت ملاحظه می فرمایید گوشه ای از آن چیزهایی است که بدست ما میرسد.کنترل و راهبری این بخش دقت نظر و عکس العمل جدی را می طلبد که باید چه بخشی را سانسور کرد (بد اخلاقی)چه بخشی را تغییر داد(باهماهنگی نویسنده) چه بخشی قانونی است و چه بخشی غیر قانونی و قابل پیگیری تلفی می شود واز این قبیل بحثها فراوان است.

    در ارتباط با برخی نویسندگان دیدگاهها که اعتراض وبرداشتهای تعداد زیادی را بدنبال داشته است باید عنوان کنم که همانگونه که بنده بارها گفته و این بار نیز میگویم ما وابسته به هیچ دم و دستگاهی بجز دستگاه رضای خدا نیستیم!

    نه تنها از این راه حقوق و مزایایی دریافت نمیکنیم بلکه با رصایت خاطر کلی هم هزینه میکنیم تازه حاضریم برای پیشبرد این رشته مستقیما کمکهای مالی خود را ارائه دهیم.

    دیدگاهها و نوشته ها ؛نظر و اعتقاد شخص نویسنده بوده و هیچ ارتباطی با ما ندارد.اما همینکه نویسنده با نام و مشخصات شناخته شده دیدگاهها و نظرات خود را حال چه قابل قبول و چه غیر قابل قبول منتشر میکند خودش مسئول بوده و شخصیت او را می رساند.ما بارها و بارها به برخی افراد تند روتوصیه میکنیم که در گفته ها و نوشته ها ی خود کمی تامل و تدبر و خصوصا اینکه تعدیل داشته باشید ..شخصیتها و آبروی افراد را شخصیت وآبروی خود بدانید و….اما از این بیشتر زورمان نمیرسد هرچند تاکنون که تعداد ده هزار دیدگاه در سایت منتشر شده است دقیقا به همین تعداد دیدگاه غیر مجاز که شرایط احراز را نداشته اند در بایگانی نگه داشته ایم.

    ما با افتخار اعلام میکنیم که با آقای عمیدی یک ارتباط صمیمانه و بسیار معقول ودقیقا به نفع و سود تنیس روی میزکشور داشته ایم.در این ارتباط همواره بدنبال پیگیری مطالبات مظلومان بوده و خدا را شکر آقای عمیدی تنها کسی بوده که همواره در جایگاه دبیر فدراسیون پاسخگویی میکرده است.شما ببینید بعد از عمیدی در فدراسیون هیچ شخص پاسخگویی وجود ندارد .بعد از عمیدی در سایت فدراسیون هرگز یک مطلب آموزشی منتشر نشده و نخواهدشد چون اصلا در این حوزه خبری نیست….

    البته ذکر این نکته هم به شفافیت ما می افزاید که بالاخره هر دو نفر بصورت طبیعی با هم یک سری اختلاف نظرها و دیدگاههایی دارند و این یک امر کاملا طبیعی ،جاافتاده و مدرن است.

    در ارتباط با آقای بابادی وند نیز ذکر چند نکته حائز اهمیت است که :

    قبل از اینکه بنده وبسیاری از دوستان راکت در دست بگیریم و اصلا بدانیم تنیس رو میز چند بخش است ایشان در استان خوزستان و کشور شناخته شده و پینگ پنگ باز بوده است.بعد از دوران بازیگری در مسئولیت مدیر باشگاه بزرگ صنعت نفت مشغول مدیریت ورزشی با بکار گیری ده ها مربی که بیشترین تعداد استخدام مربی وعوامل در تاریخ کشور بوده و کماکان خواهد بود در حال خدمات مهمی به این رشته بوده اند.

    در کارنامه ایشان در حوزه اخلاقی نه تنها یک نقطه سیاه وجود ندارد بلکه حتی یک نقطه خاکستری هم یافت نشده و نخواهد شد.در زمان فدراسیونهای قبلی و قبلی ایشان در تیمهای ملی و فدراسیون مسئولیت داشته و کماکان این مسئولیتها ادامه داشته است.فقط برخی جایگاهها تغییر کرده که آن هم طبیعی است.

    اختلاف نظر و دیدگاه وحتی انتقاد از ایشان وجود داشته و تنها کسی بوده اند که همواره در گفته ها و نوشته های خود از داشتن اشکالات و کامل نبودن زیر مجموعه خود سخن گفته  اند اما توام با آن به نقاط مثبت هم اشاره کرده اند .اما در ارتباط با ایشان یک نکته قابل تامل است که برخی آقایان و افراد گویا خیلی دوست دارند که فقط در باره ایشان باب انتقاد باز باشد و اصلا برخی جریانات دوست دارند برخی افراد سرکوب و منکوب گردند خصوصا هر چه بیشتر به زمان المیپک نزدیک می شویم این فشارها و سوالات و شبهات بیشتر می شود….

    آقای عزیزی که ما را به خوزستانی بودن و رفیق بازی متهم کرده اید ….:در همین سایت بیشترین هجمه بعد از رئیس فدراسیون به سمت ایشان نشانه رفته بود که تمام اسناد و نوشته ها و گفته ها موجود است.متاسفانه هیچکس با نام واقعی منتقد ایشان نبود …انصافا خروجی این انتقادات شما را به چه نتیجه ای می رساند؟

    در ارتباط با رئیس فدراسیون هم که حقیقتا در همان اوائل ما چندین تماس تلفنی داشته و بعدا هم قطع شد!تازه اگر عیب یا مشکلی در این باره وجود دارد لطفا با ذکر دلیل عنوان فرمایید زیرا ما ازاینگونه انتقادات دفاع ومیزبانی میکنیم.

    در ارتباط با خانم پوستین دوز هم که به اندازه کافی افکار عمومی مطلع هستندکه فکر میکنم نیاز به تکرار مکررات نباشد.

    ادامه دارد…..

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ به سوالات مهم رسیده!تکمیلی"
    1. amidi گفت:

      با سلام دوستان من این سایت را که خدمات شایانی در امر اموزش و اطلاع رسانی داشته اند مداوما مطالعه میکنم و سعی میکنم در حد مقدوراتم ایشان را در زمینه های فوق کمک کنم ولی مسلم است که ممکن است در مواردی تاکتیکهای مورد نظر من یا ایشان برای طرف مقابل ۱۰۰ در صد مورد قبول نباشد. مواضع من با اسم خودم درج و مطالب را هم به اسم دوستان ارائه تا شاید مورد استفاده قرار گیرد

    2. حسین محمدی گفت:

      .متاسفم برای تمام کسانی که این اتهامات بی اساس رو به غزیزترین بانوی کشور میزنند.اگر سیما لیموچی اینچنین بود پس چرا او را ۴ ماه سرمربی تیم ملی کرده اید نکند این ۴ ماه جز تقویم کشور ما نبود یا بعد از این ۴ ماه فهمیدن سیما لیموچی مشکل دارد.اگه سیما لیموچی مشکل سیاسی دارد پس چرا مقالات او هر روز باعث افتخار و بزرگی مملکت جمهوری اسلامی ایران میشود.متاسفم برایتان به اینخاطر که نمیدانید برای حذف مخالفتان چه تهمت های سنگینی به او میزنید.چطور میشود سیما لیموچی نتواند از کشور خارج شود ولی سرمربی محترم فعلی میتواند پس باید منتظر قضیه جدیدی همچون فرار خاوری خواهیم بود.بخدا خسته شده ایم در این نوع زندگی خانم اکبر آبادی بخدا قسم دیر یا زود همین بلایی که شما سر مظلوم ترین زن ایران می آورید به سر خودتان خواهد امد.هر روز یه بازی جدید.هر روز توهین به شعور مردم.هر کدام از شما سیاسیون دارید مردم بدبخت کشور ما رو داغون میکنید.فکر میکنید یه روزی از دنیا نمیرید.

    3. پهلوان گفت:

      سلام آقای علوی
      خسته نباشید و متشکر از سایت بسیار بسیار جالب شما
      من خیلی وقته که سایت شما رو مورد بررسی قرار دادم
      نکته ای در خصوص داوریها و وضعیت کمیته داوران فدراسیون ندیدم
      آیا علت خاصی دارد ؟؟
      آیا محدودیت در این خصوص وجود دارد ؟؟
      چون یکی از نقاط بسیار ضعیف فدراسیون کمیته داوران می باشد که اکثریت داوران کشور گله مند هستند
      لطفا اگر مورد خاصی وجود دارد یا ندارد
      اعلام بفرمایید تا در این خصوص هم نقدهایی بیان شود
      متشکرم
      پهلوان

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.قطاری به سوی خداوند حرکت می کرد همه مردم سوار شدند وقتی به بهشت رسید قطار همه پیاده شدند و فراموش کردند هدف رسیدن به حق تعالی بوده است.با تشکر از z ترکان.


    تازه ترین اخبار