امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23452
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد عباسی ـ وزیر ورزش و جوانان ـ برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی، در فراکسیون ورزش حضور یافت و به ارائه توضیحاتی در رابطه با مسائل و مشکلات مطرح شده پرداخت و متعهد شد که تیم‌ با ترکیب کامل به المپیک برود و دغدغه‌های مردم و جامعه ورزشی را رفع کند.  با توجه به…

    محمد عباسی ـ وزیر ورزش و جوانان ـ برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی، در فراکسیون ورزش حضور یافت و به ارائه توضیحاتی در رابطه با مسائل و مشکلات مطرح شده پرداخت و متعهد شد که تیم‌ با ترکیب کامل به المپیک برود و دغدغه‌های مردم و جامعه ورزشی را رفع کند.

     با توجه به درپیش بودن المپیک و مشکلات احتمالی روانی حادث شده در جامعه و بویژه جامعه ورزش، موضوع استیضاح منتفی شد و مقرر شد مجلس با قاطعیت تا المپیک از جامعه ورزشی حمایت کند.

     

    محمد عباسی ـ وزیر ورزش و جوانان ـ برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی، در فراکسیون ورزش حضور یافت.

     

    جلسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ساعت ۷ صبح امروز با حضور اعضای هیات رئیسه و تنی چند از اعضای این فراکسیون و همچنین دو تن از اعضای هیات رئیسه مجلس با حضور دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان و برخی معاونان وی تشکیل شد.

     

    در این جلسه که با صحبت‌های رئیس فراکسیون ورزش آغاز شد، نجف‌نژاد علل اصلی تشکیل این جلسه را تعلیق احتمالی فدراسیون‌های قایقرانی و شنا و نگرانی‌های موجود در اردوها، برگزاری مجامع فدراسیون‌های ورزشی المپیکی، قراردادهای بدون لحاظ سقف و نجومی فوتبالیست‌ها و استیضاح وزیر ورزش برشمرد.

     

    حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی ـ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ـ نیز توضیح کاملی از شرایط موجود و نگرانی مجلس و مردم از تعلیق احتمالی ورزشکاران فدراسیون‌های قایقرانی و شنا در بازی‌های المپیک ارائه کرد که بعد از اظهارنظر اعضای فراکسیون، محمد عباسی ـ وزیر ورزش و جوانان ـ به ارائه توضیحاتی در رابطه با مسائل و مشکلات مطرح شده پرداخت.

     

    وی در ادامه متعهد شد که تیم‌ با ترکیب کامل به المپیک برود و دغدغه‌های مردم و جامعه ورزشی را رفع کند.

     

    عباسی تعامل با مجلس را جزو اولویت‌ها و سرلوحه وزارت ورزش دانست و مقرر شد مجامع فدراسیون‌های المپیکی تا پایان المپیک برگزار نشود.

     

    وی اظهار کرد که موضع وزارت ورزش درباره پرداخت پول‌های بی‌حساب و کتاب در فوتبال نیز همچون مجلس، مخالفت جدی با این روند است و ضمن اعلام این مطلب که این وزارتخانه قبلا به فدراسیون و سازمان لیگ در این مورد اعتراض کرده است، متعهد شد موضع رسمی و شفاف خود را اعلام کند و پیگیری جدی درباره برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهد.

     

    همچنین، با توجه به درپیش بودن المپیک و مشکلات احتمالی روانی حادث شده در جامعه و بویژه جامعه ورزش، موضوع استیضاح منتفی شد و مقرر شد مجلس با قاطعیت تا المپیک از جامعه ورزشی حمایت کند.

     

    موضوع سرکشی و توجه به اردوی المپیکی‌ها نیز در دستور کار وزیر و فراکسیون ورزش مجلس قرار گرفت و مقرر شد از کشتی و دیگر ورزش‌های المپیکی نیز به نحو مطلوب حمایت شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استیضاح وزیر ورزش به کجا کشید؟"
    1. محمد پیشیار گفت:

      باسلام و احترام
      این گوری که سرش گریه می کنید مرده توش نیست.
      آخه وقتی مجلس بودجه بیست و پنج میلیارد تومانی رو برای تیمهای قرمز و آبی که یعنی کاملاً خصوصی هستند تصویب میکنه(تازه به قول خودشون از بیت المال مسلمین), این کارها و حرفها فقط یه سیاه بازیه.
      یادتون باشه که کل بودجه فدراسیون تنیس روی میز با پولی که از کمیته ملی المپیک گرفته ۲ میلیارد تومان هم نمیشه.

    2. amidi گفت:

      با سلام در سال ۹۰ بودجه فدراسیون شامل حدود ۸۵۰ میلیون تومان از وزارت ورزش و حدود ۳۰۰ میلیون تومان از کمیته المپیک و ۳۵۰ میلیون تومان درامدهای فدراسیون بوده است عمده هزینه های فدراسیون شامل اعزامها ،برگزاری مسابقات و اردو ها، حق الزحمه پرسنل و خرید حدود ۷۸خرید تجهیزات بوده است

      • مدیر سایت گفت:

        با سلام
        احتراما،وقتی کل بودجه فدراسیون تنیس روی میز باندازه قرارداد ورزشی دوبازیکن ژیگول فوتبال است باید برای این ورزش عزا گرفت!
        تازه رشته ای همانند تنیس روی میز در سطح آسیایی و بین المللی درحال رشد و مطرح شدن است اما فوتبال ما هنوز در گیر و دار کشورهای عربی است حال بقیه کشورها بمانند….
        خانه از پای بست ویران است
        باتشکر

    3. amidi گفت:

      ۷۸ میلیون تومان خرید تجهیزات بود


    تازه ترین اخبار