امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰:۵۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23466
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     با پایان رقابتهای آموزشگاهای مقطع راهنمایی دختر کشور خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ این مسابقات که به میزبانی استان یزد برگزار شده بود با استقبال ۲۲ استان ادامه یافت که در نهایت این  استان خوزستان بود که توانست با اقتدار و غلبه برسایرحریفان سکوی قهرمانی…

     

     

    با پایان رقابتهای آموزشگاهای مقطع راهنمایی دختر کشور خوزستان در جایگاه نخست قرار گرفت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ این مسابقات که به میزبانی استان یزد برگزار شده بود با استقبال ۲۲ استان ادامه یافت که در نهایت این  استان خوزستان بود که توانست با اقتدار و غلبه برسایرحریفان سکوی قهرمانی را از ان خود نماید.

    استان اصفهان دوم واستانهای گلستان وتوابع تهران مشترکا به مقام سومی رسیدند.

    گفتنی است در قهرمانی تیم خوزستان بهاره بابادی وند ملی پوش خوزستانی سهم بسزایی داشته است.مربیگری تیم خوزستان را شهین بابادی وند عهده دار بود.

    در رقابتهای انفرادی با توجه باینکه ملی پوشان حاضر در این رقابتها باید به اردوی تیم ملی ملحق می شدند در پایه اول راهنمایی صبا صفری از مازندران اول شد و مائده مهرابی از اصفهان دوم شد و پانیذ  ریزواری از گلستان و ستایش ناصری از خوزستان مشترکاً سوم شدند.

    در قسمت کلاس دوم وسومی ها محدثه سلیمانی از قزوین اول شد وفاطمه بهجت بازیکن آینده دار خوزستاتی دوم شد.مهدیه خسروآبادی ازتوابع تهران و ندا کدخدایی جمشیدی از تهران مشترکاً سوم شدند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان قهرمان مسابقات آموزشگاههای کشور"
    1. علیرضا راشدیان گفت:

      شیر زنان کوچک مبارک است

    2. جمال فتاحی گفت:

      ضمن عرض تبریک به شیرزنان کوچک و آینده دار استان خوزستان و تبریک صمیمانه به آقا امید ناصری در تربیت دختر خوبشون ستایش خانم در کسب مقام اول تیمی و سوم انفرادی.و به امید راه یابی به تیم ملی ایران

    3. سارا سلطانی گفت:

      آفرین بچه ها تبریک میگم. شما واقعا لیاقتشو داشتید

      راستی فامیلی پانیذ خانم، ریزواری می باشد (جهت تصحیح)

    4. محمودساکیانی گفت:

      سلام
      افتخاری دیگر در این هفته توسط ورزشکاران استان خوزستان رقم خورد.ازتمام بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران تشکر کرده و به آن عزیزان تبریک عرض مینمایم.

    5. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به همه عزیزان و بازیکنان استان اصفهان که در بانوان و اقایان مقام دوم کشور را بدست اوردند با تشکر.ترکان/

    6. لرکي پور گفت:

      با سلام واحترام خدمت آینده سازان این شیر زنان کوچک ،کسب مقام قهرمانی را به شما ومربیان وخانواده برزگ تنیس روی میز استان خوزستان تبریک عرض می کنم همیشه پیروز وموفق باشید .

    7. با تشکر از شیر دختران خوزستانی که توانستند در تیمی وانفرادی خوش بدرخشند وتلاشهای بی حد مربی محترمشان خانم بابادی وسرپرست محترم تیم خانم بچاری که واقعا زحمت کشیدند،وبامید پیروزیهای بزرگتر برای این عزیزان. 

    8. زهرا گفت:

      مائده جان مقام دومی را تبریک می گوییم که در بین بچه ها ی اصفهان تو فقط مقام انفرادی داشتی.انشاالله در مسابقات آینده شاهد نتیجه های بیشتری باشیم……………….


    تازه ترین اخبار