امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2347
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری فارس: دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: افراد با نفوذ و تاثیرگذار در فدراسیون‌های جهانی سرمایه‌های ملی ایران هستند و رئیس فدراسیون‌ها نباید خواهان برکناری این گونه افراد باشند. از ۲ سال قبل برنامه‌های خود را مشخص و فرم‌های لازم را آماده کرده‌ایم. فرم‌های هواپیما را که باید ورزشکاران پر کنند خودم تهیه کردم که…

    خبرگزاری فارس: دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: افراد با نفوذ و تاثیرگذار در فدراسیون‌های جهانی سرمایه‌های ملی ایران هستند و رئیس فدراسیون‌ها نباید خواهان برکناری این گونه افراد باشند.
    از ۲ سال قبل برنامه‌های خود را مشخص و فرم‌های لازم را آماده کرده‌ایم. فرم‌های هواپیما را که باید ورزشکاران پر کنند خودم تهیه کردم که ورزشکاران با مشکل مواجه نشوند. آنچه نیاز است یک ورزشکار در زمان اعزام بداند به‌صورت دفترچه در مورد بازی‌ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.برای کاروان ایران هتل‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که با خط اینترنت به همه استادیوم‌ها وصل است و افراد می‌توانند نتیجه بازی‌ها را ببینند تمامی امکانات را برای ورزشکاران در نظر گرفته‌ایم.
    تا جایی که در مورد ورزشکاران اطلاع دارم و با بازدید‌هایی که صورت گرفته و برگزاری جلسات هفتگی به جز رشته‌هایی مانند کشتی‌‌آزاد و فرنگی، تکواندو، تیراندازی، وزنه‌برداری، یکی دو نفر در دوو میدانی مانند حدادی و حدودا قایقرانی در مورد رشته‌های دیگر وضعیت تیم‌ها مشخص نیست.پس از کسب سهمیه در همه رشته‌ها می‌توانیم در خصوص شرایط آنها صحبت کنیم و ببینیم که آیا شانس کسب مدال داریم یا نه.
    با حضور عباسی نیز مشکلات مالی فدراسیون‌ها حل خواهد شد. تقسیم‌بندی بودجه به این صورت است تیم‌هایی که کسب سهمیه و امکان مدال دارند در اولویت هستند. سپس تیم‌هایی که سهمیه کسب می‌کنند و امکان مدال ندارند و در آخر تیم‌هایی که نیاز به حمایت دارند.
    در مورد تعامل کمیته و سازمان در گذشته باید بگویم این تعامل وجود داشت و ما وظیفه خود را انجام می‌دادیم البته سخت بود چرا که اختلاف سلیقه وجود داشت اما در بازی‌های آسیایی نتیجه گرفتیم. هم‌اکنون با توجه به حضور عباسی نظرات عالمانه و معقول وی و ایجاد فضای آرامش می‌توانیم به راحتی کارهای‌مان را انجام دهیم آرامش در ورزش وجود دارد هم کمیته و هم وزارت ورزش کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.
    اگر جایگاه افراد در کنفدراسیون‌ها، فدراسیون‌های جهانی و شورای المپیک آسیا محکم باشد با نوشتن نامه رئیس فدراسیون این پست از شخص گرفته نمی‌شود. من یکی دو رشته را می‌شناسم و نامی از آنها نمی‌برم که رئیس فدراسیون نامه‌ای نوشت تا شخص موردنظر از سمت خود برکنار شود اما این اتفاق نیافتاد. پس از ماه رمضان با حضور عباسی جلسه‌ای خواهیم داشت و از همه افرادی که عضو کنفدراسیون‌ها و شورای المپیک آسیا هستند دعوت
    خواهیم کرد و در این مورد صحبت می‌کنیم که رئیس فدراسیون بعدی اعضا را از سمت خود برکنار نکند چون این افراد سرمایه‌های مملکت ما هستند، بنابراین نباید رئیس فدراسیون ها با  ارسال نامه خواهان برکناری افراد تاثیر گذار و با نفوذ باشند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نباید دنبال برکناری افراد با نفوذ و تاثیرگذار در فدراسیون‌های جهانی"
    تازه ترین اخبار