امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۵:۲۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23474
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بانوان پیوند اعضا کشور با قهرمانی تیم استان مرکزی در قزوین خاتمه یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از قزوین پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بانوان پیوند اعضا کشور دقایقی قبل با قهرمانی تیم استان مرکزی به پایان رسید. در این مسابقات یک روزه…

    رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بانوان پیوند اعضا کشور با قهرمانی تیم استان مرکزی در قزوین خاتمه یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از قزوین پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بانوان پیوند اعضا کشور دقایقی قبل با قهرمانی تیم استان مرکزی به پایان رسید.

    در این مسابقات یک روزه که از امروز با حضور ۱۳ بانوی ورزشکار کشور از استان های همدان، اصفهان، گیلان، مرکزی و خراسان رضوی در سالن پینگ پنگ مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، تیم مرکزی با کسب ۳۰ امتیاز بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت ها ایستاد.

    تیم های همدان و اصفهان نیز در رده بندی تیمی این رقابت ها به ترتیب با کسب ۲۹ و ۱۵ امتیاز به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

    اما در قسمت انفرادی پنجمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی پیوند اعضا کشور و در رده سنی ۱۷ تا ۲۸ سال نیز بهاره بیگی از همدان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، معصومه برجی دیگر ورزشکار همدانی بر سکوی دومی ایستاد و سمیه بابایی از اصفهان حائز عنوان سومی شد.

    در ادامه این مسابقات نیز سمیه کریمی از همدان گردن آویز طلا را از آن خود کرد و آزاده حمزه لویی دیگر ورزشکار همدانی نایب قهرمان شد. عنوان سومی این رده سنی را نیز سمیه کریمی از استان مرکزی از آن خود کرد.

    نفرات برتر این دوره از رقابت ها جواز حضور در رقابت های برون مرزی تیم تنیس روی میز پیوند اعضا بانوان کشور را کسب کردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استان مرکزی قهرمان تنیس روی میز بانوان پیوند اعضا کشورشد"
    تازه ترین اخبار