امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۳:۵۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23489
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بعد از پایان اردوی آمادگی در اتریش بازیکنان جهت  یک دوره مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ نوشاد عالمیان امروز در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا به مصاف یورگن پرسون  که دارنده رنکینگ ۹۰ جهان است رفت و با حساب ۴ بر ۲ مغلوب این بازیکن باتجربه اروپایی شد….

    بعد از پایان اردوی آمادگی در اتریش بازیکنان جهت  یک دوره مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ نوشاد عالمیان امروز در مرحله گروهی این مسابقات ابتدا به مصاف یورگن پرسون  که دارنده رنکینگ ۹۰ جهان است رفت و با حساب ۴ بر ۲ مغلوب این بازیکن باتجربه اروپایی شد.

     

    نوشاد در دومین بازی خود موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل مایکل میز نفر ۲۳ رنکینگ جهان و قهرمان سال ۲۰۰۹ اروپا از دانمارک به برتری دست یابد و باتوجه به مصدومیت یورگن پرسون و انصراف او از ادامه مسابقات بعنوان نفر اول گروه به مرحله دوم صعود نماید.

     

    عالمیان فردا به مصاف استفان فگرل با رده جهانی ۱۴۸ از اتریش می رود و چنانچه موفق به پیروزی گردد به نیمه نهایی این رقابتها صعود خواهد کرد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان وبازهم افتخاری دیگر"
    1. amidi گفت:

      با سلام کجا هستند اقایانی که این کمپ را بدرد نخور میگفتند و میگفتند حریف تمرینی خوب انجا نیست. در این مسابقه داخلی بیش از ده نفر با رنکینگ زیر ۱۰۰ حضور دارند و مسلما بازی در مقابل افرادی با تجربه همچون پرسون و سامسونف و میشاییل میز برای نوشاد تجارب ارزنده ای بدست خواهد داد و از لحاظ روانی او را ارتقائ خواهد داد

    2. amidi گفت:

      باید قبول کرد که ما از این کمپ خوب استفاده نکرده ایم و اقای عمرانی هم از کیفیت بالای تمرینات و ارزش تمرینی بالای کمپ گفتند.اسیب شناسی موضوع موید این امر است که جوانان به مراتب بهتر از این کمپ استفاده کرده اند تا افراد پا به سن گذاشته.


    تازه ترین اخبار