امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23492
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   هجدهمین دوره رقابتهای آسیایی چین (نوجوانان وجوانان) درحالی برگزار می شود که تیمهای های اعزامی به این مسابقات تفاوتهای بی سابقه ای بادوره های قبل دارند. برای اولین بار در تاریخ تاسیس این رشته در ایران تیمهای ملی جوانان پسر ودختر ایران همگی دارای رنکینگ جهانی وهمچنین حضوری قابل قبول در رقابتهای بین المللی…

     

    هجدهمین دوره رقابتهای آسیایی چین (نوجوانان وجوانان) درحالی برگزار می شود که تیمهای های اعزامی به این مسابقات تفاوتهای بی سابقه ای بادوره های قبل دارند.

    برای اولین بار در تاریخ تاسیس این رشته در ایران تیمهای ملی جوانان پسر ودختر ایران همگی دارای رنکینگ جهانی وهمچنین حضوری قابل قبول در رقابتهای بین المللی هستند.

    در تیمهای نوجوانان دختر وپسر نیز تقریبا همین شرایط با اندکی تفاوت حاکم است.

    در بخش پسران آرمان حاجی ئی در رتبه ۸۶ نوجوانان جهان قرار دارد. حاجی ئی جوان بااخلاق وخوش آتیه ای محسوب می شود که از قد و قواره خوبی برخوردار است.حاجی ئی حدود دوسال سابقه حضور در تیم  ملی نوجوانان داشته و ۵سال است که در این رشته فعالیت حرفه ای می نماید. مربی حاجی ئی آقای میثم زنگنه می باشد.

    حاجی ئی اعتقاد دارد که:من دوست دارم در ین رشته جزو بهترینها و برترینها باشم.امیدوارم با تلاش مضاعف بتوانم بهترین ملی پوش در تاریخ شورم باشم وبرای ایران افتخارات فراوانی را کسب نمایم. شیرین ترین خاطره او عضویت در تیم ملی بوده است.

    عرفان قرآنی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان است که بتازگی در مسابقات گذشته خوش درخشیده و جای پای خود را در رده نوجوانان محکم کرده است.بزودی عکس و دیگر مشخصات این بازیکن ملی پوش متشر خواهد شد.(بدلیل نداشتن عکس ازمسئولین  این بازیکن التماس دعا داریم)

    آخرین خبرها از مصدومیت شدید دست عرفان قرآنی حکایت دارد.طبق اخبار رسیده گویا قرآنی بازیهای آسیایی را از دست داده است.ودرشرایط فعلی بدلیل کمبود زمان جایگزینی بازیکن جانشین دشوار به نظر می رسد.

    مهرداد دهستانی در رده ۲۶۵ و متین حیدری دارای رنکینگ ۲۷۲ جهانی می باشند.دهستانی متولد۱۳۷۶ از  استان البرز می باشد.دوسال سابقه عضویت در تیم ملی را داشته و هشت سال است که بصورت حرفه ای در این رشته فعالیت میکند.مربیان این بازیکن  آقایان پوریا حجازیان و آقای امید بخشی  می باشند.

    دهستانی در باره آینده خود واهدافش اعتقاد دارد که: من دوست دارم بتوانم برای کشورم بیشترین امتیاز را کسب کنم و آرزو دارم بتوانم در انتخابی المپیک بعنوان نفر برتر برگزیده بشوم.

    شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی خود را اینگونه بیان میکند که:شیرین ترین خاطره من مقام قهرمانی در مسابقات دسته برترنوجوانان ایران وتلخ ترین خاطره من این بود که بدلیل کمبود بودجه نتوانستیم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نماییم.

    مربی تیم ملی نوجوانان پسران را آقای نادر شاملو که در کارنامه خودبیست سال سابقه مربیگری و بازیکن سازی داشته که ماحصل آن۲۱۰ مقام کشوری و بین المللی بوده است.۶سال سابقه مربیگری در تیمهای ملی را در کارنامه خود ثبت کرده وده ها مقام و عنوان رسمی نیز جزو این افتخارات بوده است.شاملو مربی خوش اخلاق و همیشه خندان ودست داشتنی تیمهای ملی است.

    در تیم ملی نوجوانان دختر نیز فاطمه جمالی فر بازیکن خوش آتیه و بااخلاق کشورمان در رده ۲۳۲ نوجوانان دختر جهان قرار دارد که با توجه به شرایط سنی و سیستم بازی یکی از آینده داران دختر کشور محسوب می شود.جمالی فر متولد استان البرز بوده وحدود شش سال است که بصورت حرفه ای مشغول  تمرین در این رشته می باشد و سابقه دوسال حضور در تیم ملی نوجوانان را دارد مربیان ایشان آقای محمد روحانی و آقای امیر بخشی وداود برارک پور وسرکار خانم نسرین محمد زاده ومحبوبه اخلاقی می باشند.

    بهاره بابادی وند دختر خوب خوزستانی با وجود سابقه اندک و روند رو به رشدبادوحضوربین المللی امیدوار به کسب رنکینگ وورود به این رده جهانی است وبا توجه به دارا بودن خانواده پینگ پنگی آینده ای روشن در پیش رو دارد.بابادی وند دختر مهرداد بابادی وند مدیر فعلی تیمهای ملی بوده که متولد ۱۳۷۶ از استان خوزستان می باشد.بابادی وند حدود شش سال است در این رشته فعالیت می نماید ودوسال است عضو تیم ملی  می باشد.بابادی وند زیر نظر پدر و عمه خود خانم شهین بابادی وند و همچنین سرکار خانم منجزی وجهانگیری ونعیماوی وزهرا لیموچی وخانم کرم زاده و فرخنده سلیمانی  فعالیت کرده است.

    بابادی وند از آینده  وآرزوهای خود می گوید:من آرزو دارم تا در این رشته بتوانم راه پدرعزیزم را ادامه بدهم و همچنین دوست دارم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

    غزاله مولاطلب دیگر ملی پوش نوجوان کشورمان می باشد.مولاطلب متولد ۱۳۷۶ از استان البرز می باشد.مربی غزاله آقای شمس می باشد.مولاطلب چند سال است که در این رشته بصورت حرفه  فعالیت میکند و از سال گذشته روند روبه رشد وقابل قبولی طی کرده است.

    شیرین ترین خاطره مولاطلب انتخاب شدن در تیم ملی برای اعزام به رقابتهای آسیایی چین بوده است. وبزرگترین آرزوی او انتخب شدن برای رقابتهای المپیک وحضور در این بازیها می باشد.

    ویدا عبدی در سابقه خود بازیکن سالهای طولانی ملی کشور بوده و بعد از آن افتخار مربی گری در تمام رده های تیمهای ملی و علاوه برآن ناشنوایان را در کارنامه خود دارا می باشد.عبدی ۱۳ سال بازیکن تیمهای ملی بوده وسابقه ای طولانی در امر مربیگری تیمهای ملی دارد.عبدی از بازیکن ملی به مربیگری ملی رسیده است.

    ویدا عبدی استاد دانشگاه در رشته تربیت بدنی می باشد.

    در بخش جوانان پسر سید پوریا عمرانی کاپیتان مقتدر تیم ملی جوانان با شایستگی و بالندگی در رده ۹۷ جهان قرار دارد.پوریا جوان محجوب و آینده دار کشورمان محسوب می شود.عمرانی متولد۱۳۷۴ از استان مازندران بوده که از پنج سالگی شروع به فعالیت در این رشته نموده است.مربی پوریا آقای حسین عمرانی پدر ایشان می باشد.عمرانی یکی از باسابقه ترین بازیکنان تیمهای ملی فعلی  محسوب می شود.

    پوریا  آرزو دارد که به آنجایی که لایقش می باشد برسد.یکی از اصلی ترین آرزوهای ذکر شده عمرانی این بوده که چون پدرش برای او زحمتهای فراوانی کشیده است شرایط برای اعزام پدرش به مسابقات همراه او فراهم شود که خوشبختانه این امر اتفاق افتاده است و عمرانی هم به آرزویش رسیده است.

    علی رضا ملارجبی در رده ۱۷۲ جهان با کوله باری از میدان دیدگی و سفرهای بین المللی یکی از بهترینهاست.۶سال سابقه حضور در تیمهای ملی و کوله باری از تجربه و حضور در میادین بین المللی.ملارجبی اهل استان همدان بوده و مربی ایشان آقای نادر شاملو می باشد.

    شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی خود را اینگونه بیان میکنده که:

    تلخ ترین خاطره من نرفتن به رقابتهای المپیک بود و شیرین ترین آن جای گرفتن در جمع ۸ نفر برتر آسیا بوده است.

    درخواست او از مسئولین اعزام به رقابتهای بیشتر برون مرزی بوده که خوشبختانه  این امر برآورده شده است.

    آروین روئین تن در رده ۲۷۰ جهان قرار گرفته.روئین تن باید از لحاظ روحی شارژ شده تا بتواند نتیجه لازم را بدست بیاورد زیرا او ازتوانائیهای خوبی برخوردار است.روئین تن ۷سال سابقه حضور در تیمای ملی داشته و تاکنون موفق به حضور در ۷رقابت بین المللی شده است.روئین تن اهل استان فارس و مربی ایشان آقای میعاد مکیف می باشند.

    شیرین ترنی خاطره او :بهترنی خاطره ورزشی من پیروزی مقابل حریف قدرتمند کره ای در بازیهای آسیایی بود .که با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسیدم.

    سجاد حسینی بازیکن تازه وارد این تیم در رنکینگ جهانی با بازیهای درخشان خود در رده ۳۲۷ قرار دارد که در مجموع یک تیم یک دل و یک دست را در اختیار مربیان ملی قرار داده است.حسینی متولد سال ۱۳۷۴ واهل ستان خوزستان می باشد که در حال حاضر در اصفهان زندگی میکند.نه سال سابقه فعالیت در این رشته را داشته و حدود دوسال است عضوتیم ملی می باشد.مربی سجاد پدر او آقای کیومرث حسینی می باشد.

    حسینی شیرین ترین وتلخ ترین خاطره ورزشی خود را اینگونه بیان می کند:

    شیرین ترین خاطره این بود که وقتی برای بار اول در مسابقات خردسالان کشور شرکت کردم توانستم مقام دوم این رقابتها را کسب کنم.تلخ ترین خاطره ورزشی من این بود که در انتخابی تیم ملی نوجوانان بازیهایی را که جلو بودم باختم هرچند همین باختها برای من تجربه خوبی بود.

    مربی تیم ملی جوانان پسر آقای محسن شیشه گرها می باشد که در کارنامه خود سالها سابقه بازیگری در رده های قهرمانی و ده ها عنوان دیگر را دارد وهمچنین در بازیکن سازی نیز سری در سرها دارد روح الله شیشه گرها وبیگدلی و طاهرخانی و  …از شاگردان او می باشند.آقا محسن مربی دوست داشتنی و با مرام خوب کشور محسوب میشود. شیشه گرها حدود ۶سال سابقه مربیگری برتیمهای مختلف ملی را دارد و چندین بار در رده خردسالان و رده های پایه  شاگردان  اوقهرمان کشور شده  اند.

    شیشه گرها در باره شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزی خود اظهار میدارد که :

    خاطرات شیرینی فراوانی در سال ۹۰ برای رشته تنیس روی میز کشور ماندگار شد…المپیکی شدن ندا شهسواری ونوشاد عالمیان وهمچنین قهرمانی عالمیان در مسابقات آزاد امیدهای جهان در کویت؛المپیکی شدن داور خوب بلویج کشورمان آقای حمید رضا صباغیان و راهیابی جناب آقای حاج داود محمدی به عنوان نماینده اول حوزه انتخابی قزوین وآبیک به مجلس شورای اسلامی که موجب غرور جامعه تنیس روی میز کشور را فراهم نمود.
    به نظر بنده تلخ ترین خاظره در سال ۹۰ برداشته شدن پرده حیاوپاره شدن ریسمان مهر و محبت بین جامعه مظلوم وفهیم تنیس روی میز کشوربود که زمینه اختلافات وتفرقه را در این خانواده فراهم ساخت.

    دربخش جوانان دختر نیز سولماز رحمن محمدپور با سابقه چندین ساله در تیمهای ملی و حضور در میادین فراوان بین المللی با رنکینگ ۵۱۸ تا دی ماه که از رده جوانان خارج می شود بعنوان باسابقه ترین و کاپیتان تیم ملی محسوب می شود.محمد پور ۹سال سابقه فعالیت حرفه ای در این رشته دارد و۵سال است که عضو تیم ملی می باشد. محمد پور تاکنون در بیش از هشت سفر بین المللی حضور داشته است.مربی ایشان آقای حیدر جلیلوند می باشند.

    سیده زهرا علوی با سابقه دوساله در تیم های ملی با توجه به اینکه در اولین سال جوانان قرار دارد دارای رنکینگ ۵۸۶ جوانان جهان بوده که بزودی بعنوان کاپیتان تیم ملی جوانان به میدان خواهد رفت. علوی متولد ۲۹ خرداد ۱۳۷۵ از استان خوزستان بوده و پنج سال است که بصورت حرفه ای در این رشته فعالیت  میکند.سیده زهرا دوسال است که عضو تیم ملی بوده و تجربه قهرمانی را در این رشته از نوجوانان در کارنامه خود دارد.علوی سابقه سه سفر بین المللی را در کارنامه خود دارد وبعنوان تنها چپ دست تیم ملی  جوانان مطرح می باشد.

    در آروزهای علوی در این رشته آمده است که:

    آرزوی من موفقیت تیم های ملی کشورم در این رشته زیبا در سطح جهان می باشد بعد اینکه من هم بعنوان یکی از اعضای تیم ملی بتوانم بهترین و بالاترین رده بندی را برای کشور عزیزم ایران به ارمغان بیاورم.

    شیرین ترین خاطره علوی قهرمانی در انتخابی تیم ملی جوانان کشور بوده وتلخ ترین آن نیشها و طعنه های برخی افراد تنگ نظر به او در ارتباط با سایت پایگاه تخصصی کشور می باشد که هنوز برخی افراد کمال و سواد این را کسب نکرده اند که این موارد را با هم تفکیک نمایند.

    نوشین سادات میرعلایی دیگر بازیکن بااخلاق تیم ملی جوانان است که در رده ۷۱۶ قرار دارد.نوشین در اخلاق و متانت زبانزد خاص و عام است. میرعلایی متولد ۱۳۷۳ از استان اصفهان بوده و هفت سال است بصورت حرفه ای در این رشته فعالیت دارد.میرعلایی ۴سال سابقه حضور در تیمهای ملی را در کارنامه دارد.نوشین سابقه حضور در چندین رقابت بین المللی را دارد.مربی ایشان سرکار خانم بلوچی  می باشد.

    رضوان بهرامی بازیکن بعدی تیم ملی جوانان است که در رتبه ۷۲۴ رنکینگ جهان قرار دارد.رضوان متولد سال ۱۳۷۴ از استان قزوین می باشد.حدو هفت سال سابقه فعالیت حرفه ای در این رشته را داشته و دوسال است که به عضویت تیم ملی درآمده است.مربیان ایشان خانمها نجفی و نعیمی می باشند.

    تیم جوانان دختر تکمیل ترین و یکدست ترین و در مجموع میدان دیده ترین تیم ملی در تاریخ تنیس روی میز کشور است که بدون شک با توجه به خصوصیات ذکر شده باید رتبه ای بهتر از دوران قبل کسب نماید.

    مربی گری تیم ملی جوانان برعهده خانم مهناز رجبیان می باشد.

    خانم رجبیان دانشجوی کارشناسی در رشته تربیت بدنی می باشد.

     سرمربیگری تیمهای ملی بانوان برعهده فرشته سموعی می باشد.سموعی سابقه طولانی مدت در حوزه مدیریت ومربیگری تیمهای ملی را در کارنامه خود دارا می باشد.

    باتوجه به فراهم شدن سفرهای متعدد خارجی و بین المللی جهت بازیکنان نوجوان و جوان کشورمان وحضور بی سابقه این رده ها در تورنمنتهای جهانی بیشتر بازیکنان خوب و قابل رشد کشورمان صاحب رنکینگ جهانی شده و از همه مهمتر بدلیل حضورفعال و تقریبا مداوم در مسابقات برون مرزی وبین المللی صاحب تجربه ای بیش از پیش شده که آخرین گزارش فدراسیون جهانی از رده بندی این بازیکنان بهترین نمودار و سند در این باره می باشد.

    باتوجه به درخشش مقتدرانه جوانان پسر در رقابتهای آزاد لهستان و کسب مقام دوم تیمی آن هم در قلب اروپا که با حضور تیمهای قدرتمند اتفاق افتاد  انتظار و پیش بینی ها از این تیم،مقامی در خور و شان کشورمان می باشد.گفتنی است در هفدهمین دوره از رقابتهای آسیایی که در سال گذشته در کشور هند برگزار شد تیم جوانان پسر کشورمان به مقام نهم رسید.

    تیم ملی جوانان دختر کشورمان نیز روند رو به رشد وقابل قبولی را طی کرده است.حضور مداوم دراردوهای ملی داخلی تمرینات مستمر خود بازیکنان زیر نظر مربیان در استانهای خود واز همه مهمتر حضور فعال و چشمگیر در رقابتهای برون مرزی و بین المللی ورنکینگ دار بودن هر چهار عضو این تیم از نکات قابل توجه وبرجسته این رده می باشد.

    چنانچه این تیم در قرعه کشی با بدشانسی روبرو نگردد میتواند مقامی بهتر از سال گذشته را کسب نماید.

    از چهار نفر اعزامی به هجدهمین دوره رقابتهای آسیایی چین سه نفر از آنان در دوره قبل رقابتهای آسیایی که در هند برگزار شد حضور داشته اند که این حضور یکی دیگر از شاخصه های این تیم یک دست است.

    یادآوری میگردد در سال گذشته جوانان دختر ایران مقام یازدهم آسیارا کسب نمودند.

    در بخش نوجوانان پسر نیز تیم ایران دارای بازیکنان خوب  و روبه رشد و تقریبا میدان دیده ای می باشد.

    در بخش نوجوانان دختر نیز با توجه به رنکینگ خوب فاطمه جمالی فر همچنین بهاره بابادی وند که روند قابل قبول را طی میکند میتوان به این این تیم امیدوار بود.قابل ذکر است که در رقابتهای اخیر غزاله مولا طلب نشان داده که میتواند برای تیم ملی مفید و امتیاز آور باشد.

    برای پیروزی و موفقیت مجموعه کاروان سروحال و قبراق  ایران آروزی موفقیت و سربلندی داریم.(صلوات).

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحلیل وبررسی(بیوگرافی) تیمهای ملی اعزامی به مسابقات آسیایی چین(تکمیلی)"
    1. amidi گفت:

      با سلام تا انجاییکه من یادم هست در نوجوانان پسر اقای قرانی انتخاب شده اند و در اخرین انتخابی ۲ بار اول شدند و حتی سفر به لهستان هم برای ایشان ضروری ،و حقش بود

    2. به امید موفقیت برای تمامی بازیکنان و سربلندی تیم ملی ایران در این مسابقات

    3. محمد عبدالوهاب پور گفت:

      آرزو دارم تا چند سال آینده با روند رو به رشد راکت به دستان ایرانی شاهد قهرمانی های تیم ملی در رقابت های تیمی آسیایی وجهانی باشی.من عاشق این ورزش هستم.

    4. خادم بی جیره گفت:

      با برگزار نشدن مسابقات انتخابی حق بسیاری از بازیکنانی که امید انتخابی بودند پایمال شد


    تازه ترین اخبار