امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۶:۲۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23515
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ آزاد استان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.   ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های پینگ پنگ آزاد خراسان شمالی عصر جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   وی اظهار داشت: در این مسابقات بازیکنانی…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت‌های پینگ پنگ آزاد استان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

     

    ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رقابت‌های پینگ پنگ آزاد خراسان شمالی عصر جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

     

    وی اظهار داشت: در این مسابقات بازیکنانی از شهرستان‌های مختلف استان شرکت کرده بودند که به دو صورت دوره‌ای و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

     

    نکویی گفت: در پایان این رقابت‌ها سید محمد سیدی از شهرستان بجنورد با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد.

     

    وی اضافه کرد: محمد قاسمی از شهرستان بجنورد و هادی رحیمی کوهستان از شهرستان مانه و سملقان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

     

    نکویی اظهار داشت: رقابت‌های پینگ پنگ خراسان شمالی در دسته‌های یک و ۲ به صورت یک هفته در میان برگزار شده و در پایان نیز رنکینگ برترین بازیکنان استان اعلام می‌شود.

     

    وی افزود: علاوه بر رقابت‌های دسته یک و ۲، مسابقات آزاد ورودی به دسته ۲ خراسان شمالی نیز به صورت ماهیانه برگزار شده و ۲ نفر برتر رقابت‌های آزاد به دسته ۲ استان صعود می‌کنند.

     

    این مسئول تصریح کرد: همچنین برای آمادگی بازیکنان استان، رقابت‌های آزاد پینگ پنگ به صورت هفتگی و در محل آکادمی پینگ پنگ خراسان شمالی برگزار می‌شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات پینگ پنگ آزاد خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر پایان یافت"
    تازه ترین اخبار