امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۹:۳۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23582
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش تنیس یکی از رشته های پرطرفدار ورزشی است که باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرارگرفته و ازآن استفاده شود.   به گزارش روز یک شنبه خبرنگار ایرنا، عباس دهقان در جلسه مجمع هیئت رئیسه هیئت تنیس روی میز استان یزد افزود: هیات های…

     

     

    مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش تنیس یکی از رشته های پرطرفدار ورزشی است که باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرارگرفته و ازآن استفاده شود.

     

    به گزارش روز یک شنبه خبرنگار ایرنا، عباس دهقان در جلسه مجمع هیئت رئیسه هیئت تنیس روی میز استان یزد افزود: هیات های ورزشی با ید با برنامه ریزی مدون و براساس آسیب شناسی که انجام می دهند اولویت ها را تقسیم بندی نموده و براساس آن فعالیت های خود را انجام دهند.

     

    وی ساماندهی هیات های ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی استان را یکی از اولویت های کاری این اداره کل در سال جدید عنوان کرد.

     

    دهقان افزود: اگر سه عنصر ورزشکار ، مربی و زیرساخت ها در برنامه ها به خوبی دیده شده و برای آن برنامه ریزی شود موفقیت های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

     

    مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: آموزش مربیان فعلی و تربیت مربی جدید باید به عنوان یکی از اولویت های هیات های ورزشی بویژه هیات تنیس روی میز استان یزد درهردو بخش بانوان و آقایان باشد .

     

    وی درپایان گفت: استفاده از تجربیات پیشکسوتان باید همواره در سرلوحه کار هیات های ورزشی باشد و به عنوان یک فرصت از تجربه پیشکسوتان رشته تنیس روی میز استان استفاده بیشتری صورت گیرد.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد نیزدر این نشست گفت: ورزش تنیس یکی از کم خطر ترین و پرطرفدار ترین رشته های ورزشی است که اکثریت اقشار منختلف مردم در هر سن و رده ای به آن می پردازند.

     

    عزیزالله سیفی افزود: خوشبختانه تجهیزات بسیار مناسبی در سال گذشته تهیه شد و در حال حاضر نیز طرح احداث سالن ورزشی اختصاصی تنیس روی میز در استان یزد در مجاور ورزشگاه شاهدیه یزد در حال انجام است و مراحل اولیه آن آغاز شده است .

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد گفت: در سال گذشته چندین مسابقه کشوری در رده های مختلف سنی بزرگسالان و نونهالان و جوانان در استان یزد برگزار شد و در سال جاری نیز میزبانی مسابقات کشوری مختلفی را برعهده خواهیم داشت.

     

    سیفی با اشاره به اینکه پتانسیل بسیار خوبی در رشته ورزشی تنیس روی میز در استان یزد وجود دارد گفت: در همه شهرستانها به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی مسابقات برگزار شد و در سال جاری نیز علاوه بر برگزاری مسابقات نسبت به آموزش قهرمانان و برترینهای مسابقات شهرستانی اقدام خواهد شد تا بتوانیم در مسابقات کشوری نیز مثل گذشته نه چندان دور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان یزد در پایان گفت: خوشبختانه مربیان بسیار خوبی در استان وجود دارند و با توجه به موافقتی که از فدراسیون کسب شده ، کلاسهای مربیگری دربخش بانوان و خانم ها برگزار خواهد شد.

     

    در پایان این نشست هر یک از اعضا مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و سید رضا مروستی زاده به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت تنیس روی میز استان یزد معرفی شد

     

    گویا سفرآقای سیفی به رقابتهای آزاد لهستان نتیجه بخش بوده است!وآیا اگر رئیس هیئت یزد فرماندار این شهر نبود بازهم مدیرکل در باره تنیس روی میز یزد این تاکید را داشت؟!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرکل ورزش و جوانان یزد:ورزش تنیس روی میز باید به عنوان یک فرصت مورد توجه قرار گیرد"
    1. یکی از مربیان-نام محفوظ گفت:

      با سلام آقای سیفی توضیح بفرمایند چه مسابقه ای جهت کشف استعدادها برگزار شده؟ یا هیأت استان چه فعالیت موثری دارد؟ آقای کمانه هم که بودند جلسات برگزار می شد و ای داد که یک مدیر کل باید از رئیس هیأتش حساب ببرد و جرأت نکند از او انتقاد کند. تجهیزات مناسب هم که به اشکذر شهر خود آقای سیفی و آقای زارع پور داده شده نه به شهرستان های با فعالیت خوب. زمانی که دکتر موسوی پور رئیس هیأت شهرستان یزد حضور داشتند همیشه گفته می شد هیأت شهرستان یزد بهترین هیأت است که همه می دانند این طوری نبود نمی دانم چه بگویم از این سیستم دردناک. چه کاری برای مربیان خوبتان کردید؟ و حرف آخر هیأت تنیس روی میز استان یزد کپی برابر اصل فدراسیون است از این جهت که یک الی سه نفر تمام تصمیم ها را می گیرند و به اسم هیأت تمام می شود.
      لطفا مسئوولین هیأت استان پاسخگو باشند

    2. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام.
      چندتا سوال داشتم که بعد از خواندن این خبر درذهنم پدیدار شده است:
      ۱- آقای سیفی که میفرمایند مسابقاتی در جهت کشف استعدادها برگزار شده ، کی و کجا و کدام استعدادها کشف شدند و چه کسی میخواهد آن را شکوفا کند؟!!!
      ۲- این تجهیزاتی که فرمودند تهیه شده کجاست ؟ آیا در اختیار هیات شهرستان یزد است و یا در انبارها نهان ؟ ( یک سال است که دارن برای هیات شهرستان مهریز ، دستگاه توپ انداز میگیرند آقایان )
      ” ورزش تنیس یکی از کم خطر ترین و پرطرفدار ترین رشته های ورزشی است که اکثریت اقشار منختلف مردم در هر سن و رده ای به آن می پردازند.”
      ما تا اونجایی که یادمون میاد این جملات به کررات در جلسات مختلف تکرار شده وآنهم خدا خیر جناب آقای امیریان بده ( دبیر هیات )
      انشاالله که خداوند همه ی مارا مورد عنایت خود قرار بدهد
      یا علی

    3. دلسوخته ای از دلسوختگان یزدی گفت:

      با سلام
      قابل توجه یکی از مربیان و آقای محمدرضا از مهریز
      جناب سیفی بعد از چهار سال ریاست هیأت تو جلسه عنوان کردن من یک سال و نیم هست رئیس شدم؟؟؟!!! شما توقعاتتون خیلی بالاست از من !!
      به نظر شما به حرفهای دیگه ی این رئیس میشه ایراد گرفت ؟؟!!
      مشکل خودمون هست که گذاشتیم بعضی ها بالاسرمون باشن

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دلسوخته گرامی
        با سلام
        احتراما؛انتشار دیدگاهها طبق قانون رسانه ای و اطلاع رسانی مکرر مدیر سایت فقط با نام و فامیل و درنهایت ایمیل واقعی و مشخص و شناخته شده مقدور می باشد.
        با تشکر

    4. دلسوخته ای از دلسوختگان یزدی گفت:

      با سلام خدمت مدیر سایت در پاسخ به حذف دیدگاه بنده
      ۱- ایمیل اینجانب واقعی است !!
      ۲- آقا یا خانم مربی – نام محفوظ اسمشون مربی فامیلیشون محفوظ هست ؟ یا اینجا هم مثل باقی جاها از بند پ استفاده میشه؟؟

      • مدیر سایت گفت:

        ایشان هم نام و هم فامیل و هم شماره همراهشون در اینجا ثبت هست.
        وبعد از صحبت با ایشان این دیدگاه منتشر شده است؟
        آیا این انصاف است که ما را به بند پ متهم کنید؟
        باتشکر


    تازه ترین اخبار