امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۲۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23590
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای رفع موانع پیش رو دراحداث خانه تنیس روی میز بکار می بندیم تا با کمک مسوولین اداره کل ورزش و جوانان این طرح به مرحله عمل برسد. نادر قاضی پور روز شنبه در دیدار با مربیان، اعضای هیات تنیس روی میز…

     

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای رفع موانع پیش رو دراحداث خانه تنیس روی میز بکار می بندیم تا با کمک مسوولین اداره کل ورزش و جوانان این طرح به مرحله عمل برسد.

    نادر قاضی پور روز شنبه در دیدار با مربیان، اعضای هیات تنیس روی میز استان و ورزرشکاران این رشته در ورزشگاه شش هزار نفری غدیر ارومیه افزود: شهرستان ارومیه در رشته تنیس روی میز ورزشکاران شایسته ای در سال گذشته داشته و هنوز هم ظرفیت های زیادی برای توسعه این ورزش دارد.

     

    وی اضافه کرد: با همت و تلاش والای مسوولان، مربیان و ورزشکاران مطمئن هستم که می توانیم به دوران درخشان این ورزش در ارومیه دست پیدا کنیم.

     

    قاضی پور، همت و پشتکار را یکی از عوامل مهم و موثردر پیشرفت این رشته دانست و گفت: در کنارآن تامین امکانات سخت افزاری نیز بخشی از عوامل موفقیت است که باید زمینه های آن را فراهم کرد.

     

    نماینده مجلس، بهره مندی از تجربیات قهرمانان و پیشکسوتانی همچون احمدجعفری پور (سرمربی تیم ملی نوجوانان) و سیروس افق را گنجینه های ارزشمندی بر شمرد که می توانند افق های روشنی را برای استان فراهم کنند.

     

    در این دیدار معاون توسعه امور ورزش استان نیز ضمن تقدیر حضور آقای قاضی پور در جمع ورزشکاران گفت: این حضور رویدار مبارکی است که تداوم آن موجب اعتلای ورزش استان و ارومیه خواهد شد.

     

    کیومرث پور ایراندوست برنامه ریزی برای رده های سنی پایه و سپس نوجوانان و جوانان را در پیشبرد اهداف این هیات موثر دانست و افزود: تشویق و ممارست در این کار را یکی از عوامل مهم در موفقیت روز افزون خواهد بود.

     

    وی افزود: تمام سعی خود را در جهت ارتقاء این رشته بکار می بندیم تا این رشته پرطرفدار را به روزهای اوج گذشته برسانیم.

     

    در ابتدای این دیدار صمد امیر ذهنی رییس هیات تنیس روی میز استان به ارائه گزارش عملکرد این هیات پرداخت و تا حاضرین از نزدیک درجریان نقطه نظرات و مطالبات اعضای هیات از مسوولان قرار گیرند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نماینده ارومیه در مجلس،بر اجرای سریع خانه تنیس روی میز ارومیه تاکید کرد"
    تازه ترین اخبار