امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۵۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23593
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با پایان یافتن مسابقات تنیس روی میز سی امین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان کشور در مشهد ، استان خوزستان در بخش تیمی ، دوبل و انفرادی بر سکوی قهرمانی ایستاد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور  ، سرپرست فنی این مسابقات با اعلام این خبر گفت : در بخش تیمی پس از…

    با پایان یافتن مسابقات تنیس روی میز سی امین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان کشور در مشهد ، استان خوزستان در بخش تیمی ، دوبل و انفرادی بر سکوی قهرمانی ایستاد .

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگکشور  ، سرپرست فنی این مسابقات با اعلام این خبر گفت : در بخش تیمی پس از ۷۹ بازی استان خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، مازندران دوم شد و استان های قزوین و آذربایجان غربی به طور مشترک به سکوی سوم صعود کردند.

    حجازیان تصریح کرد : در بخش دوبل سروش امینی نیا و حامد باشت باوی از خوزستان اول شدند و نجفی و بیگدلی از قزوین دوم ، امیرحسین رهگذر ، سالار حسین لو از آذربایجان غربی و وحید هنرمند و پویا خیراندیش از استان فارس به طور مشترک بر سکوی سوم ایستاند.

    سرپرست فنی مسابقات اظهار داشت : در بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز فینال بین حامد باشت باوی از خوزستان و میعاد لطفی از تهران ،برگزار که در نهایت حامد باشت باوی در ۳ گیم متوالی بر میعاد لطفی غلبه کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد،میعاد لطفی از تهران، دوم شد و مقام سوم مشترک هم به سروش امیری نیا از خوزستان و نعیم نوبخت از مازندارن رسید .

     

     

    نفر اول مسابقات تنیس روی میز ؛

    به آینده امیدوارم

    حامد باشت باوی که در دبیرستان شهدای صنعت نفت اهواز درس می خواند و در سی امین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان کشور در بخش تیمی ، دوبل و انفرادی به مقام قهرمانی رشته تنیس روی میز رسیده است، می گوید : خیلی خوش حالم و دوست دارم هرچه زود تر خبر قهرمانی ام را به خانواده ام بدهم .

    او می گوید : پدرم کارمند شرکت نفت است و خیلی برای موفقیتم زحمت کشیده است ،من هم این مقام ها را به پدرم تقدیم می کنم.

    حامد باشت باوی می گوید : من به آینده ورزشی ام در رشته تنیس روی میز امیدوارم و الگوی من در این رشته از نظر فنی” تیمو بل آلمانی “است و او هم مثل من دست چپ است .

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خوزستان مدال های تنیس روی میز را درو کرد"
    1. پوریاخیراندیش گفت:

      تبریک ویژه به نعیم نوبخت به دلیل بازی های قابل قبول و خوبی که از خود ارائه داد.همچنین باعث تاسف که مهدی نجفی به دلیل آسیب دستش نتوانست در رقابت های انفرادی شرکت نماید.

    2. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      آتش این عشق کهنه دیگه خاکستری بود
      بسیار بسیار بسیار از طلوع مجدد حامد با طلوع مجدد در آسمان تنیس روی میز ایران با کسب سه عنوان قهرمانی که حداقل حقشه, خوشحال و مسروریم.
      ان شاءالله دور بعدی انتخابی جوانان, فقط و فقط و فقط به سکوی اول فکر کن؛
      حامد جان!
      همیشه بزرگ باش و گردن فراز و سربه زیر

    3. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      از اشتباهات متنی پیش اومده معذرت می خوام. مهم اینه که منظورم برسه.مجددا ببخشید.

    4. محمودساکیانی گفت:

      حامد جان سلام
      صمیمانه به شما تبریک میگم.از تلاش و تمرینات مستمرتان نتیجه مطلوب گرفتی که خیلی رضایت بخش است. توانایی شما بدون اغراق فراتر از اینهاست.احساس دست تو خارق العاده است.امسال قهرمانی کشور برازنده ات خواهد بود برای بدست آوردنش اراده ای قویتر می طلبد.
      موفق باشید
      ساکیانی

    5. بخشنده گفت:

      با سلام
      حامد جان کسب مقام های قهرمانی به شما و خانواده بسیار محترمتان مبارک باشد .
      حامد عزیز همانطور که حضوراً هم به شما گفته ام به نظر من شما یکی از بهترینهای تنیس روی میز کشور هستید و انشاالله طی امسال و سالهای آینده شاهد شکوفائی هر چه بیشتر جنابعالی خواهیم بود ، در کنار تکنیک فوق العاده خوبت اخلاق بسیار خوبی داری و امیدوارم در هر دو زمینه روز بروز موفق و موفق تر باشی زیرا لیاقت آنر اداری .

    6. لرکي پور گفت:

      با سلام جناب آقای باشت باوی از اینکه بزرگان پینگ پنگ از اخلاق وشکوفایی بازی تان میگویند به شما افتخار می کنم انشألله موفقیت روز افزون نصیبتان شود .


    تازه ترین اخبار