امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۴:۰۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23597
    ارسال خبر چاپ خبر
  • حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با پورتال خبری کاشان اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با نصب قاب سوله خانه پینگ پنگ کاشان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرستان کاشان عملیات اجرایی تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان نیز آغاز شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروی افزود: قاب سوله…

    حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با پورتال خبری کاشان اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با نصب قاب سوله خانه پینگ پنگ کاشان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرستان کاشان عملیات اجرایی تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان نیز آغاز شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروی افزود: قاب سوله خانه پینگ‌پنگ کاشان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده و به زودی عملیات اجرایی پوشش سقف و دیوارچینی خانه پینگ‌پنگ کاشان نیز آغاز می‌شود.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان یادآور شد: خانه پینگ‌پنگ کاشان در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع احداث می‌شود که از این میزان یکصد متر مربع ساختمان اداری است.

    به گفته حنطه‌ای، خانه پینگ‌پنگ کاشان به جدیدترین و بهترین تجهیزات و امکانات ورزشی رشته پینگ‌پنگ از جمله میزهای استاندار جهانی و درجه یک تجهیز می‌شود.

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: برای رفاه هنرجویان و ورزشکاران این رشته خانه پینگ‌پنگ به رختکن‌های مجزا و وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز می‌شود.

    وی شهرستان کاشان را یکی شهرستان‌هایی در استان اصفهان دانست که از استعداد بالقوه‌ای در رشته پینگ‌پنگ برخوردار است و افزود: برای شکوفایی این استعدادها و ظرفیت‌ها نیاز به تهیه زیرساخت‌های لازم برای این رشته در شهرستان کاشان است.

     

    به گفته این مسئول محمدامین و محمدرضا حنطه به همراه پریسا صمدی از بازیکنان مطرح پینگ پنگ شهرستان کاشان در رقابت‌های کشوری و تیم ملی هستند.

    حنطه‌ای، کشف استعدادهای پینگ پنگ کاشان به ویژه در سطح آموزش و پرورش و شکوفایی توانمندی‌های بالقوه این رشته با رویکرد قهرمانی را از اهداف تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان اعلام کرد و اذعان داشت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش کاشان با همکاری و حمایت‌های همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت پینگ پنگ شهرستان کاشان زمینه‌های کشف و شکوفایی استعدادهای این رشته در کاشان را فراهم کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر آموزش و پرورش کاشان: خانه پینگ‌پنگ کاشان تأسیس می‌شود"
    1. شهرام گودرزی گفت:

      باسلام باتشکرازجناب آقای حنطه ازبذل توجه ایشان به ورزش تنیس روی میزوباآرزوی توفیق برای ایشان ورزشکاران کاشانی امیددارندکه ایشان میتواندوضعیت تنیس روی کاشان رابهبودبخشندوازوضعیت نابسامان نجات دهدصمیمانه ازنامبرده متشکریم.موفق باشید.

    2. محمدرضا الوانی(معلم) گفت:

      از آقای حنطه تشکر می کنیم خوشحالم بخاطر پسرش هم که شده خوب به پینگ پنگ داره میرسه.خدا خیرش بده.بنظرم اگه رییس هیات پینگ پنگ کاشان بشه ورزش پینگ پنگ این شهرستان متحول میشه.باتشکر

    3. احمدچیره دست گفت:

      کمتر از آقای حنطه تعریف کنید چون رئیس کسانی را که کار می کنند زیاد دوست ندارد و خیلی خیلی به این در و آن در می زند تا عوضشان کند


    تازه ترین اخبار