امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۷:۲۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23605
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان که مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نیز است، برگزار می‌شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از…

    مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان که مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور نیز است، برگزار می‌شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از روز سه‌شنبه‌ (۲۰ تیرماه) به مدت دو روز در اهواز انجام می‌شود. پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به ۶۰ تنیسور در این رقابت‌ها شرکت کنند.

     

    وی ادامه‌داد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای، مرحله دوم به صورت حذفی و دور سوم با حضور ۱۲ تنیسور راه‌یافته به این مرحله به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

    دبیر هیات تنیس روی میز استان گفت: چهار تنیسور اول این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند. ابراهیم علی‌پور از خرمشهر که در مرحله اول این رقابت‌ها قهرمان شد، شانس اول حضور در تیم استان است.

    وی عنوان‌کرد: مسابقات قهرمانی کشور از روز دوشنبه (۲۶ تیرماه) به مدت چهار روز در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

    بخشنده با بیان این‌که به دنبال این هستیم که طی امسال و سال آینده وضعیت بازیکنان‌مان را در رده سنی نونهالان ارتقا دهیم، اظهارکرد: به همین دلیل قصد داریم با برگزاری مسابقات منظم و اردوها، سطح عملکرد تنیسورهای‌مان را به سطح بالای کشور برسانیم تا در این رده سنی نیز، سکوهایی را کسب کنیم.

     

    وی افزود: ما نزدیک به ۸، ۹ سال است که نتوانسته‌ایم در رده سنی نونهالان مقام بیاوریم ولی می‌خواهیم با تمرین زیاد روی سکو برویم. خوشبختانه در رده سنی خردسالان نیز یک پله صعود داشته‌ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات آزاد و دسته برتر تنیس روی میز نونهالان خوزستان"
    تازه ترین اخبار