امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۵:۵۹  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23609
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با توجه به رکورد شکنی فدراسیون برای سفرهای خارجی و ایجاد بستری مناسب برای عر ض اندام جهت ورزشکاران نوجوان و جوان ملی پوش کشورمان شرایط برای موفقیت این تیمها از هر زمانی در تاریخ تنیس روی میز کشورمان مناسب تر وفراهم تر است! با توجه به مصاحبه های مستند انجام شده وارتباط مستقیم با…

    با توجه به رکورد شکنی فدراسیون برای سفرهای خارجی و ایجاد بستری مناسب برای عر ض اندام جهت ورزشکاران نوجوان و جوان ملی پوش کشورمان شرایط برای موفقیت این تیمها از هر زمانی در تاریخ تنیس روی میز کشورمان مناسب تر وفراهم تر است!

    با توجه به مصاحبه های مستند انجام شده وارتباط مستقیم با ملی پوشان وهمچنین خانواده های آنان بطور قطع و یقین یکی از اصلی ترین دغدغه ها و خواسته های ملی پوشان و خانواده های آنان فراهم شدن شرایط برای حضوری پررنگ ومداوم در رقابتهای برون مرزی و بین المللی بوده است.

    خوشبختانه حداقل این فدراسیون در این باره تمام بهانه ها را گرفته در کارنامه خود برای سفرهای خارجی و شرکت در مسابقات بین المللی رکوردی تاریخی را ثبت کرده است.

    همانگونه که قبلا گفتیم تیمهای جوانان پسرو دخترملی پوش اعزامی به رقابتهای آسیایی چین تماما دارای رنکینگ جهانی بوده که درتاریخ تیمهای ملی کشورمان بی نظیر تلقی می شود.

    با توجه به بودجه مشخص فدراسیون فعلی که باندازه قرارداد دو بازیکن فوتبال بوده است تعدد در اعزامهای برون مرزی که بصورت دائمی در طول سال صورت گرفته جای تشکر و قدردانی دارد.

    نکته و توصیه به مسئولین بالادستی در فدراسیون:

    باتوجه به وضعیت استثنایی کاروان تیمهای ملی اعزامی به هجدهمین دوره از رقابتهای آسیایی چین وبا بررسی کارشناسی وموشکافانه در این باره برخی نکات پیشاپیش به چشم می خورد که الزاما باید به آن اشاره نمود.

    ۱- باتوجه باینکه در دوره قبل بازیهای آسیایی نوجوانان وجوانان که در کشور هند برگزار گردید سه نفر از بازیکنان پسر و سه نفر از بازیکنان دختر در این مسابقات شرکت داشته اند .

    ۲- علاوه بر شرکت در این مسابقات ،فدراسیون در سال جاری و قبل از آن شرایط را برای نوجوانان وجوانان در مسابقات سلیمانیه و خصوصا لهستان آن هم قبل از برگزاری مسابقات آسیایی فراهم نمود تا این بازیکنان با آمادگی و تجربه بیش از پیش دراین مسابقات آبرو آور برای جمهوری اسلامی ایران بعد از صرف هزینه های گزاف برای آنان شرکت نمایند.

    به مسئولین بالادستی توصیه اکید و دلسوزانه میگردد که شواهد و قرائن نشان از این دارد که امکان دخل و تصرف های شخصی آن هم با غرض ورزی برخی افراد در ارنجها که بدون در نظر گرفتن منافع ملی می باشد از تاریخ ۱۴ /۴ /۹۱ بدست آمده که ما وظیفه داشتیم قبل از وقوع واقعه مورد نظر به مسئولین بصورت جدی اطلاع رسانی نماییم.

    مطمئنا در صورت بروز این اتفاق که این سایت همچون اطلاع رسانی های گذشته وآگاهی بخشی های خود همواره پیشقدم بوده شواهد و مستندات عامه پسند را برای افکار عمومی در این باره منتشر خواهد نمود.

    جهت اطلاع و استحضار آن دسته از افرادی که واقعا فکر میکنند پینگ پنگ باز هستند و یک شبه فدراسیون نشین شده تذکر داده می شود که گزارش خانم اوا یلر و همچنین امتیاز بندی فدراسیون جهانی  در باره بازیکنان ملی پوش بالاترین وفنی ترین سند تلقی می شود که در صورت نیاز این گزارش رسانه ای خواهد شد. یادمان باشد منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را بر غرض ورزیهای شخصی که از اساس بر دروغ  وخراب کردن جو سالم استواراست ترجیح ندهیم.

    پیشنهاد:

    برمسئولین فدراسیون است که تا قبل از بروز برخی حوادث غیر قابل جبران که مطمئنا ضربه آن را کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد خورد به نیروهای زیرمجموعه خود آموزشها وتوصیه های لازم را منتقل نمایند.

    آنچه شرط بلاغت بود گفته شد ….

    مدیر سایت :سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توصیه نامه و هشدار فنی!"
    تازه ترین اخبار