امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹:۲۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23733
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   حضور حریفان مجارستانی در اردو تأثیر زیادی روی بازیکنان دارد   خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ جوانان بانوان ایران گفت: حضور حریفان تمرینی مجارستانی در اردو بر بهبود عملکرد بازیکنان تأثیر زیادی داشته است.   زهرا علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از دوازدهم تیر به اردوی تیم ملی ملحق…

     

    حضور حریفان مجارستانی در اردو تأثیر زیادی روی بازیکنان دارد

     

    خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم پینگ‌پنگ جوانان بانوان ایران گفت: حضور حریفان تمرینی مجارستانی در اردو بر بهبود عملکرد بازیکنان تأثیر زیادی داشته است.

     

    زهرا علوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: از دوازدهم تیر به اردوی تیم ملی ملحق شدم و پیش از آن به صورت انفرادی تمریناتم را با پدرم انجام می‌دادم.

     

    وی رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین را چهارمین حضور خود در میادین بین‌المللی عنوان کرد و گفت: این اردو بسیار بهتر از اردوهای قبلی بود زیرا حریف تمرینی از مجارستان به اردو ملحق شده و باعث شده که روان‌تر بازی کنیم.

     

    وی ادامه داد: بازیکنان مجارستانی رنکینگ‌های بسیار خوبی دارند و از بهترین بازیکنان دنیا هستند؛ همین باعث شده نقاط ضعف خود را بشناسیم و ایرادت‌مان را برطرف کنیم.

     

    بانوی ملی‌پوش خوزستانی خاطرنشان کرد: هدفم از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ارتقای رنکینگ است. امیدوارم بانوان ایرانی به جایی برسند که در آینده جزو ۱۰ یا ۱۲ تیم برتر دنیا باشند.

     

    علوی با بیان اینکه پینگ‌پنگ بانوان در ایران پیشرفت زیادی داشته، گفت: ۳ مربی در اردوها حضور دارند که با یکدیگر هماهنگی زیادی دارند و تمرینات بسیار بهتر از قبل برگزار می‌شود. علاوه بر این حضور روانشناس در اردو باعث شده استرس بازیکنان قبل از مسابقات کمتر شود

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علوی: حضور حریفان مجارستانی در اردو تأثیر زیادی روی بازیکنان دارد"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام ، ادب و آرزوی موفقیت برای بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی. امیدوارم برای این شیر زن خوزستان و دیگر ملی پوشان ، مشکلات روانی بخاطر مسایلی که همه ی ما میدانیم پیش نیاورند.
      با احترام


    تازه ترین اخبار