امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۹:۲۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23814
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش عضو تیم باشگاهی تنیس روی میز هیئت گلستان گفت: با وجود گذشت حدود چند ماه از پایان لیگ امسال بانوان، باشگاه وعده داده است که تا ۱۰ روز دیگر پولهایمان را می دهند   مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تیم هیئت گلستان با بدشانسی در لیگ امسال…

    ملی پوش عضو تیم باشگاهی تنیس روی میز هیئت گلستان گفت: با وجود گذشت حدود چند ماه از پایان لیگ امسال بانوان، باشگاه وعده داده است که تا ۱۰ روز دیگر پولهایمان را می دهند

     

    مریم صامت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: تیم هیئت گلستان با بدشانسی در لیگ امسال بانوان نایب قهرمان شد چرا که می توانستیم جای مس کرمان قهرمان را بگیریم.

    وی تصریح کرد: مربی تیم ما شهربانو مصدق بود و من به همراه مهشید صامت و مریم جلالی که عضو تیم ملی زیر ۲۱ سال هستند در این تیم توپ زدیم و بازیهای خوبی را هم داشتیم اما اگر قدر خودمان را بیشتر می دانستیم کاپ قهرمانی را بالای سر می بردیم.

    مریم صامت، درباره رقم قرار داد ها گفت: امسال رقم قرار داد ها بسیار پایین بود اما همین رقم پایین را نیز هنوز نگرفته ایم و فقط وعده داده اد که به زودی به حسابمان واریز می کنند.

    صامت مدعی شد: لیگ امسال بانوان به صورت متمرکز و در ۴ هفته برگزار شد بیشتر بازیکنان ترجیح می دادند حالا که لیگ متمرکز است دیگر رفت و برگشت نباشد و در همان یک هفته کار را تمام کنند.

    صامت درباره برنامه اش برای لیگ آینده تنیس روی میز اعلام کرد: فعلا مشخص نیست که در کجا بازی کنم اما ترجیح می دهم در هر تیمی که توپ می زنم رقم قرار داد ها مناسب تر از امسال باشد زیرا ما شغل دیگر غیر از پینگ پنگ نداریم و امیدوارم باشگاه ها هم با ما همکاری کنند تا لیگ آینده بهتر برگزار شود

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تداوم مشکل قرار داد های لیگ بانوان با وجود پایان آن: وعده پرداخت پول دادند"
    1. مرادي گفت:

      در شرایطی که همه ی بازیکنان دختر ایرانی از اینکه سوپر لیگمان از اهمیت افتاده بود و تا دی ماه خبری از لیگ و قرارداد نبود ناراحت و نا امید بودیم ، بود که ندا سهمیه تاریخی المپیک را کسب کرد.
      با توجه به قدرت خبری این سهمیه همگی امیدوار شدیم با کسب چنین افتخاری نگاه رسانه ها و اسپانسر ها به تنیس روی میز بانوان رنگ دیگری به خود بگیرد و سوپر لیگ ما حرفه ای تر از قبل شود.
      همگی کسب سهمیه ه ندا را نقطه عطفی دیدیم که لیگ ما را از بحران خارج کند . اما ………

      فکر می کنم در فدراسیون ما جای یک مدیر روابط عمومی و بازاریابی با تحصیلات مربوطه خالی است برای جذب اسپانسر ها برای سوپرلیگ.

      همین قدر که تیم هایی که سابقا در لیگ شرکت می کردند و قرارداد های نسبتا خوبی هم می دادند را جذب کنند .تیم هایی از قبیل:
      دانشگاه آزاد ،پتروشیمی ماهشهر،پتروشیمی تهران،نفت اهواز،نفت تهران ،شرکت برق تهران و ذوب آهن اصفهان

      تمامی این تیم ها از لیگ ما خروج کردند شاید یک تجزیه تحلیل آماری دقیق نیاز باشد .حتی برای لیگ امسال هم امیدی نیست چراکه هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

      مثلا می شود کلیه ی تیم هایی که ندا شهسواری در طول این سال ها ی سوپر لیگ بعنوان بازیکن با آهنها قرارداد داشته را به رسانه ها معرفی کرد و نقش موثر آنها را در المپیکی شدن ندا برجسته نشان داد و آز آنها برای بازگشت به لیگ تنیس روی میز بانوان پیشنهاد داده شود.

      از جمله تیم هایی که ندا شهسواری در آنها بازی کرده:
      نفت تهران
      پتروشیمی تهران
      پتروشیمی بند امام
      دانشگاه آزاد اسلامی
      مس کرمان

      بطبع این باشگاه ها با پرداخت قرارداد به این بازیکن موجبات هرچه راحت تر تمرین کردن این بازیکن را فراهم شدند و این خود نقش بسزایی در المپیکی شدن ندا شهسواری داشته است. و با برگشت این تیم ها به سوپرلیگ بازهم در المپیک بعدی سهمیه داشته باشیم و اگر لیگ ما منحل و یا مثل پارسال بصورت ضرب العجلی و بی قرارداد باشد کلا تنیس روی میز بانوان روند رو به نزولی را خواهد سیر کرد.


    تازه ترین اخبار