امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۲۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23819
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: سیده زهرا علوی، تنیسور خوزستانی برای اولین‌بار توانست در تاریخ خوزستان(بانوان) رنکینگ جهانی را به دست آورد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: علوی در رده‌سنی بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی میز که شش‌ماه پیش در سلمانیه…

    نایب رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: سیده زهرا علوی، تنیسور خوزستانی برای اولین‌بار توانست در تاریخ خوزستان(بانوان) رنکینگ جهانی را به دست آورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: علوی در رده‌سنی بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی میز که شش‌ماه پیش در سلمانیه عراق برگزار شد، توانست بازیکنانی از کشورهای عراق، سوئد، لیتوانی و چند ورزشکار اروپایی را شکست دهد و صاحب رنکینگ جهانی شود. او در کشور صاحب رنکینگ شش و در جهان دارای رنکینگ هزار و ۸۶ است که امتیاز اوباتوجه به سابقه دوساله تیم ملی بودن واولین سال جوانان او بسیار عالی می‌باشد.

    وی عنوان‌کرد: علوی در یک خانواده ورزشی بزرگ شده و پدر او نیز جزو بهترین تنیسورهای کشورمان بوده است. او بیشتر با پدرش تمرین می‌کند که زحمات بسیار برای او کشیده است.

    نایب رییس هیات تنیس روی میز استان به عملکرد علوی در مسابقات اشاره کرد و گفت: ‌علوی توانست در سه دور مسابقات قهرمانی کشور در رده‌سنی جوانان مقام اول را کسب کند و در نهایت نفر اول تیم ملی جوانان شود.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: بازیکنان خوزستانی مانند علوی و بابادی‌وند که در کشور صاحب مدال هستند، در مسابقات برون مرزی نیز شرکت می‌کنند و از سوی مربیان استان و خانواده‌هایشان به این جایگاه رسیده‌اند.

    لیموچی افزود: متاسفانه فدراسیون در تیم‌ملی مربیانی را در کنار آن‌ها می‌گذارد که بومی استان نبوده و به وضعیت تنیسورها آشنا نیستند. این موضوع باعث نادیده گرفته شدن مربیان بومی می‌شود که برای این بازیکنان زحمت کشیده‌اند.

    وی عنوان‌کرد:‌ اگر مربیان بومی استان‌ها در کنار ورزشکاران قرار گیرند، از هر نظر می‌توانند بازیکنان را هدایت کنند و مطمئناً این تنیسورها نتایج بهتری نیز کسب خواهند کرد.

    نایب رییس هیات تنیس روی میز خوزستان در ادامه به موفقیت‌ این هیات در کشور اشاره کرد و گفت: هیات تنیس‌روی میز استان‌مان از سوی فدراسیون به عنوان هیات برتر کشور در سال ۹۰ انتخاب شد. بعد از ۱۱ سال ما توانستیم عنوان اول را در بین هیات‌های سایر استان‌ها به دست آورده‌ایم.

    وی اظهارکرد: قهرمانی در رده‌های سنی مختلف در کشور، تعداد بازیکنان انتخابی در تیم‌ملی، بازیکنان حاضر در رده‌بندی‌های کشور و قهرمانی در باشگاه‌های کشور همگی از موارد ارزیابی عملکرد هیات‌ها برای معرفی هیات برتر است.

     

    لیموچی بیان‌کرد:‌ از تمام مربیان استان که برای همه تنیسورها زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم، زیرا کسب این عنوان حاصل زحمات آن‌ها بوده است. ما پتانسیل‌های خوبی در خوزستان داریم که عملکرد خوب آن‌ها به دلیل تلاش‌های این مربیان بوده است.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی:افتخار آفرینی بانوی خوزستانی بری استان و کشور"
    1. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام .. از اینکه ایشان در صحنه تنیس روی میز استان هستند مسرور و به امید تداوم این حضور می باشم..سلامتی یارشان باد


    تازه ترین اخبار