امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۷:۲۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23864
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     امسال(سال ۹۱) درحالی رقابتهای خردسالان کشور در اراک برگزار گردید که تیم خردسالان تهران توانست در سه بخش تیمی و انفرادی و دونفره تمامی مدالهای طلای این دوره از مسابقات را از آن خود نماید. (رادین خیام ) خردسال دوست داشتنی و موفق این دوره از رقابتها که پایگاه تخصصی پینگ پنگ از…

     

     

    امسال(سال ۹۱) درحالی رقابتهای خردسالان کشور در اراک برگزار گردید که تیم خردسالان تهران توانست در سه بخش تیمی و انفرادی و دونفره تمامی مدالهای طلای این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

    (رادین خیام ) خردسال دوست داشتنی و موفق این دوره از رقابتها که پایگاه تخصصی پینگ پنگ از او به نام قهرمان قهرمانان یاد کرد توانست در تیمی و انفرادی و دونفره سه مدال طلا را به خود اختصاص دهد.

    مسابقات خردسالان سال گذشته کشور در حالی به پایان رسید که کردها تمام مدالهای این رقابتها را درو کردند!

    خردسالان کردستان توانستند در این دوره از مسابقات شگفتی ساز باشند و در سه رده تیمی و انفرادی و دونفره قهرمان مسابقات گردند.

    در بخش تیمی ؛تیم کردستان توانست تمامی تیمها را حتی در فینال این رقابتها با نتیجه ۳برصفر شکست دهد ومقتدرانه مدال طلای تیمی را به خود اختصاص دهد.

    در بخش انفرادی آریان امیری حسینی مقتدرانه به مقام قهرمانی رسید واز قضا بخاطر اینکه کردها به همه ثابت کنند که شانسی در بخش تیمی اول نشده اند دونفر از آنان نیز به مقام سومی مشترک رسیدند(آریا رحیمی-آریا امیری).

    در قسمت دونفره نیز این خردسالان کردستان بودند که برسکوی قهرمانی ایستاند(آریا امیری وآریان رحیمی).همچنین دیگر بازیکن خردسال کردستان (آریا امیری) توانست مشترکا در دونفره مقام سوم را کسب نماید.

    همه ما بخوبی خبرداریم که مربی و سازنده زیربنای این نسل از قهرمانان در کردستان چه کسی است واگر خبرنداشته باشیم یا پینگ پنگی نیستیم یا اینکه بالاخره یک مشکلی در این باره باید داشته باشیم!

    وقتی خردسال مرکز نشین خوب کشورمان (رادین خیام ) دقیقا همانند خردسالان قهرمان و آینده دارد محروم و مظلوم کرد به قهرمانی رسید برخی افراد بصورت سیاسی و متاسفانه همراه با کد و رمز از طریق سایت فدراسیون سیگنالهایی را ارسال کردند که گویا از چشم بسیاری از افراد دور مانده است!

    لطفا کمی بیطرفانه ومنصفانه ملاحظه فرماییدکه:

    رویه های مورد استفاده و حتی چوب و از همه جالب تر ضریب هوشی و بررسی چشمهای این خردسال گرامی ؛رابطه خوب داوران با او واستیل زیبای و منتشر و همگانی شد…

    اما وقتی خردسالان کردستان در هر سه بخش اول شدند حتی نامی و یادی از آنان نشد بلکه برخی افراد نقطه جوششان به درجه انفجار رسید(حسادت و تقابل).

    از مربی یا مربیان این خردسال دوست داشتنی بصراحت نام برده شد در صورتیکه نامی از مربی بازیکن ساز ملی خطه کردستان هرگز برده نشد و اگر هم برده شود سرت را با تیغ یا پنبه می برند و یا اینکه براثر لیز بودن زمین زیر آبت زده خواهد شد.

    لطفا به این متن که در سایت فدراسیون منتشر شده با کمی دقت بنگرید:

    (پدر رادین در ادامه گفت: این یک واقعیت است و هرگز چون اکنون رئیس فدراسیون زارع پور است این حرف را نمی زنم و از کسی هم ترسی ندارم)!…برداشت شما در این باره چیست؟

    در همین خبر آمده است که پدر این خردسال بزرگوار و آینده دار پینگ پنگی نیست !ووقتی پینگ پنگی نباشی نباید از اوضاع جاری زیاد باخبر باشی که چه فرقی دارد زارع پور باشد یا شهنازی یا مرحوم آرمند!

    چند نکته و پیغام و سیگنالهایی در این رابطه به نظر می رسد :

    نکته: طرح استعداد یابی شکست خورده واگر معدود استعدادهایی بصورت خودجوش رو می شوند هیچ ربطی به کمیته شکست خورده و نامحسوس استعداد یابی ندارد.کمیته استعداد یابی باید از آب دیده ترین وکارکشته ترین و بازیکن ساز ترین مربیان وخبرگان کشور باشد که متاسفانه در ترکیب این کمیته چنین چیزی به چشم نمی خورد.با چهار گزارش و پنج سفرکه نمیتوان استعداد کشف کرد!

    پیغام :در این رقابتها برخی دیگر از مربیان خوب کشورمان به سبک مشابه در باره خردسالان خود تبلیغ کرده بودند که…اگر مربیان موفق ما میتوانند در حوزه خرد سالان و رده های پایه بازیکن بسازند و موفق باشند که انشاالله هستند چرا و به چه علت باید در رده های دیگر تیم ملی مسئولیت بپذیرند که زیاد کارآیی لازم را نداشته وبا اما و اگرها و اعتراضات و انتقادات روبرو گردد؟(آن هم با اردوهای اندک و صرفا مسافرتی)!

    سیگنال:

    در لابلای این مصاحبه سیگنالهایی ارسال شده که بسادگی میتوان فهمید از الآن باید شاهد تغییراتی در حوزه مربیگری نوجوانان و یا مثلا نونهالان…باشیم.

    اگر قبول ندارید با دقت بیشتر این مصاحبه را بخوانید.

    منصفانه قضاوت کنید:

    در چند روز گذشته در چند حوزه قهرمانیهایی بدست آمده که عمدتا شهرستانی بوده اند!در بخش آموزشگاه ها خوزستان در بخش دختران راهنمایی و پسران به مقام اول رسیده است!

    از قضا یکی از ملی پوشان خوب کشورمان(بهاره بابادی وند) عامل اصلی این قهرمانی بوده است….چرا نامی و یادی و عکسی از ایشان حتی بصورت معمولی منتشر نگردید؟…

     لطفا کلیک کنید

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رمزگشایی ومقایسه رقابتهای خردسالان سال گذشته و امسال!"
    1. يه بنده خدا گفت:

      آره تو راست می گی
      اصلا تو خوبی
      اصلا هرچی تو می گی
      ببین
      مدیونی یه موقع فکر کنی کسی چیزی می فهمه ها!!!
      هیچ کس هیچی نمی فهمه
      فقط توئی که می فهمی
      خوب؟

    2. افشین رحیمی گفت:

      با سلام: جناب آقای علوی امیدوارم که جامعه هیچگاه از انسانهای با شرف و حق گو مانند شما خالی نباشد.

    3. امیری اسعد گفت:

      جناب آقای علوی بزرگوار ژرف نگری و واقع بینی شما شایان تقدیر است. یقین بدان گذشت زمان این واقعیت ها را بیشتر و بیشتر پدیدار خواهد ساخت، امیدواریم مسوولین محترم فدراسیون نیز قهرمانان و مربیان را در جایی که سزاوار آنهاست دیده و از کوچک بینی و بزرگنمایی احتراز نمایند تا تمامی ورزشکاران در این عرصه خود را جزئی از خانواده ی پینگ پنگ قلمداد کنند.چرا که در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوااز یک سو باعث ایجاد غرور کاذب و از دیگر سو موجب عدم انگیزه و بی علاقگی خواهدگردید


    تازه ترین اخبار