امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۷:۴۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23928
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا که از دیروز در چین آغاز شده است امروز نیز ادامه داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دختران وپسران جوان کشورمان امروز با حریفان قدرتمند خود روبرو شدند. در بخش دختران: نوشین میرعلایی در اولین بازی با نتیجه ۳ بر صفر (۱۳-۱۵، ۷-۱۱ و ۸-۱۱) مغلوب حریفی از تایلند شد…

    رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا که از دیروز در چین آغاز شده است امروز نیز ادامه داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛دختران وپسران جوان کشورمان امروز با حریفان قدرتمند خود روبرو شدند.

    در بخش دختران:

    نوشین میرعلایی در اولین بازی با نتیجه ۳ بر صفر (۱۳-۱۵، ۷-۱۱ و ۸-۱۱) مغلوب حریفی از تایلند شد و در دومین بازی با همین نتیجه شکست را مقابل حریف ژاپنی پذیرا شد.

     

    سولماز رحمن محمدپور نیز با همین نتیجه مقابل رقبایی از کره‌شمالی و چین شکست خورد.

     

    رضوان بهرامی، دیگر نماینده بانوان ایران در اولین بازی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریفی از هند شد و در دومین مسابقه نیز با همین نتیجه مقابل حریف هنگ‌کنگی شکست خورد. بهرامی در آخرین بازی خود  با نتیجه ۳ بر یک (۱۱-۱۳، ۸-۱۱، ۱۳-۱۱، ۸-۱۱) مقابل حریفی از قزاقستان شکست را پذیرا شد.

     

    سیده زهرا علوی، آخرین نماینده بانوان ایرن نیز با نتیجه ۳ بر صفر مقابل نمایندگان تایوان، کره‌جنوبی و هند شکست خورد.

    در بخش پسران:

    پوریا عمرانی به  به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابتها رسید

    عمرانی در اولین بازی خود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ حریف تایلندی را شکست دهد و در دومین دیدار خود با نتیجه ۳ بر یک (۲-۱۱، ۱۱-۷، ۱۱-۶، ۱۱-۷) حریف قدرتمند هنگ‌کنگی با سید ۹ را مغلوب کرد تا به مرحله بعد راه یابد.

     

    نماینده جوانان ایران در مرحله بعد به مصاف یوتو هیگاشی از ژاپن خواهد رفت.

     

    محمدعلی روئین‌تن در اولین بازی در یک دیدار پایاپای با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریفی از قزاقستان شد و در دومین دیدار نیز با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریف ژاپنی، سید اول مسابقات شد.

     

    سجاد حسینی بروجنی که در اولین بازی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از تایلند شکست خورد، در دومین دیدار موفق شد یک گیم از حریف قدرتمند کره‌ای بگیرد و ۳ بر یک نتیجه را واگذار کند. علیرضا ملارجبی، دیگر نماینده جوانان ایران ۳ بر یک حریف مالزیایی را شکست داد و با نتیجه ۳ بر صفر نماینده بحرین را از پیش رو برداشت. وی در آخرین بازی خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب حریف تایلندی شد و از راهیابی به دور بعدی بازماند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین اخبار از رقابتهای آسیایی چین"
    1. amidi گفت:

      با سلام واقعا چه کسی باید پاسخگوی نتایج ضعیف اقای رویین تن باشد در این ۴ ماه گذشته چقدر به ارتقائ این بازیکن کمک شده،نفر دوم تیم ایران اینطور فراموش شد وای به حال نفرات ۶ تا ۱۰ دسته برتر.قرانی و بشیری و دیگران هم همینطور


    تازه ترین اخبار