امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۰:۴۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23985
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی خوزستانی تیم‌ملی تنیس روی‌میز گفت: اگر در مسابقات المپیک بتوانیم تا مرحله یک هشتم‌نهایی صعود کنیم، به نتیجه ایده‌آلی رسیده‌ایم.   مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان با بیان این‌که در دوره‌های پیشین این رقابت‌ها تنیسورهایمان از مرحله مقدماتی صعود نکردند، اظهار‌کرد: کسب مقام در این رقابت‌ها سخت است…

    مربی خوزستانی تیم‌ملی تنیس روی‌میز گفت: اگر در مسابقات المپیک بتوانیم تا مرحله یک هشتم‌نهایی صعود کنیم، به نتیجه ایده‌آلی رسیده‌ایم.

     

    مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان با بیان این‌که در دوره‌های پیشین این رقابت‌ها تنیسورهایمان از مرحله مقدماتی صعود نکردند، اظهار‌کرد: کسب مقام در این رقابت‌ها سخت است ولی همین‌که نوشاد عالمیان بتواند از مرحله مقدماتی صعود کند برای‌مان یک افتخار بزرگ است. اگر عالمیان بتواند در مسابقات المپیک یکی و دو پیروزی به دست بیاورد و به مراحل بالاتر راه برسد، یک امیدواری برای تنیس روی میز ایران است و امیدوارم او در این رقابت‌ها، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

     

    این مربی تنیس روی میز اعزامی به مسابقات المپیک با بیان این‌که مقام آوردن در این مسابقات در بین ۶۴ تنیسور کار سختی است، عنوان کرد:‌ عالمیان اگر در شرایط خوبش در این رقابت‌ها حضور پیدا کند، دو، سه برد را برای او پیش‌بینی می‌کنیم. او از شرایط خوبی دارد و امیدوارم در این مدت باقی مانده تا مسابقات با توجه به برنامه‌ تمریناتی که در اختیارش قرار داده‌ایم، با بهترین شرایط در المپیک‌ حاضر شود.

     

    بابادی‌وند در ادامه درباره اردوی تیم‌ملی که از دهم تیرماه به مدت ۹ روز در اتریش برگزار شد، بیان کرد: در این اردو بهترین بازیکنان اروپا و جهان که سهمیه المپیک را کسب کرده‌ بودند، حضور داشتند. در این اردو به جز حریفان آسیایی عالمیان که از کشورهای چین، کره و ژاپن هستند، سایر رقیبان اروپی او نیز حضور داشتند. در این اردو مسابقات تمرینی‌ برای عالمیان در نظر گرفتیم که او توانست مایکل‌میز از دانمارک که سابقه قهرمانی در اروپا دارد را، شکست دهد.

     

    وی به مسابقاتی که تیم‌ملی در آن شرکت کرده بود اشاره کرد و گفت: تیم‌ملی بعد از عید نوروز در مسابقات جام جهانی آلمان، تور جهانی کره جنوبی، مسابقات آزاد و بین‌المللی مراکش حضور پیدا کرد. عالمیان در مسابقات کاپ آسیا توانست وانگ ‌لی کین از چین را که سه بار قهرمان جهان شده بود، مغلوب کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر تیمهای ملی:رسیدن به یک هشتم‌نهایی المپیک نتیجه ایده‌آلی است"
    تازه ترین اخبار