امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۲:۰۷  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 23997
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تربیت بدنی سپاه ولیعصر(عج) در یک اقدام بسیار جالب و منحصر بفرد طرح جذاب و نتیجه بخش استعدا یابی را برای رده های سنی ۶ الی ۱۱ ساله آغاز کرد. گفتنی است این طرح از سال ۸۹ قرار بود در استان خوزستان عملی گردد که بنا به دلایلی به تعویق افتاد. این طرح زیر نظر…

    تربیت بدنی سپاه ولیعصر(عج) در یک اقدام بسیار جالب و منحصر بفرد طرح جذاب و نتیجه بخش استعدا یابی را برای رده های سنی ۶ الی ۱۱ ساله آغاز کرد.

    گفتنی است این طرح از سال ۸۹ قرار بود در استان خوزستان عملی گردد که بنا به دلایلی به تعویق افتاد.

    این طرح زیر نظر آقای  جمال فتاحی وبه مربیگری آقای بخنشده مربی و مدرس خوزستانی طرح ریزی شده است. جمال فتاحی  طی حکمی از طرف تربیت بدنی سپاه ولیعصر(عج)مسئول استعداد یابی ورزش استان خوزستان شده است.

    گفتنی است که آقای جمال فتاحی در رزومه کاری خود ۲ سال بعنوان مسئول تربیت بدنی بسیج کل دانشگاه های استان خوزستان را دارا می باشد.که توانسته است رتبه خوزستان را از مقام ۳۱ به مقام اول ارتقاء دهد وبتواند بعنوان مسئول برتر کل تربیت بدنی دانشجویان کشور معرفی گردد.

    آقای فتاحی در این باره اظهار داشت که :طرح استعدادیابی طرحی بسیار بزرگی است که از سال ۸۹ به استان خوزستان سپرده شد که متاسفانه در این زمینه خوب کار نشده و باعث ناضایتی مسئولین بالادستی شد و بنده از زمان حضور با حذف ۲ رشته قبلی درخواست رشته های دوومیدانی و تنیس روی میز دادم که خدا رو شکر با تلاش فراوان و جلسات زیاد مورد موافقت گردید.

     

    در ادامه جمال فتاحی مسئول این طرح گفت:طی چند جلسه با جناب آقای بخشنده مقررر گردید که از تاریخ ۲۲ تیرماه به مدت ۱ ماه ثبت نام آغاز کنیم و به امید خدا کارمون را بعد از ثبت نام به مربیگری ایشان در استادیوم تختی آغاز کنیم.

    از آقای فتاحی در باره شرایط سنی این طرح سول کردیم که ایشان اظهار داشتند:

    رده سنی پیش بینی شده برای رشته تنیس روی میز ۶ تا ۱۱ سال بوده و این طرح کاملا رایگان می باشد.

    در باره نحوه و تاریخ ثبت نام آقای فتاحی بیان داشت که:

    عزیزان علاقمند میتانند برای ثبت نام روز های شنبه دوشنبه چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۲ به سالن تنیس روی میز واقع در استادیوم تختی مراجعه کنند.ودر صورت بروز مشکلی با شماره تلفن ۰۹۱۶۳۲۳۵۴۰۹ در تماس باشند.

     

    طی برگزاری جلسات متعدد مقرر گردید در تاریخ از ۲۲ تیر۹۱ به مدت یک ماه ثبت نام از دوستداران این ورزش مفرح بعمل آید.هدف از این طرح پرورش ورزشکاران و کسب فضایل اخلاقی ومنشهای پهلوانی بوده بطوری که بعد از انتخاب شدن ۱۵ نفر وبعد از تستهای مختلف قرارداد رسمی ۳ ساله با این عزیزان منعقد خواهد شد که در ان کلیه هزینه های آموزشی ،تغذیه روزانه ،البسه سالانه واردوهای ورزشی وتفریحی وخصوصا حضور در کلیه مسابقان درون استانی و کشوری و لیگ برعهده طرف قرارداد می باشد.

    برای آقای جمال فتاحی و این طرح جذاب آرزوی موفقیت داشته و از همکاری وپشتیبانی همه جانبه در باره این طرح دریغ نخواهیم کرد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "طرح بزرگ و جالب استعداد یابی در استان خوزستان"
    1. چمال فتاحی گفت:

      سلام جناب آقای علوی.ضمن تشکر و سپاس از درج این خبر در سایت بزرگتون.منم تنها درخواستی که از تمامی مربیان اهواز دارم اینه که بنده رد در این راه دشوار همراه کنند تا بتونیم در آینده نه چنداه دور بازهم افشین نوروزی ها را به جامعه پینگ پنگ معرفی کنیم

    2. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و ادب. براتان آرزوی موفقیت دارم.

      الا یا ایهاالساقی ، ادرکاساوناولها که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها

    3. سیروس گفت:

      جناب آقای علوی ضمن عرض سلام وخسته نباشی خواهشمند در خصوص استعداد یابی برای خانمها نیزتدبیری اندیشه شود باتشکر

    4. اشکان گفت:

      واقعا دستتون درد نکنه.اینجری ایجاد انگیزه میشه برای کوچولوها


    تازه ترین اخبار