امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۹:۵۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2400
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مرحله گروهی رقابت های تورحرفه ای سوشو چین از صبح امروز آغاز شد و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.  از صبح امروز مسابقات مقدماتی انفرادی مردان و زنان در سوشو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در دور اول این پیکارها بازی را به حریفان خود واگذار کردند. در گروه ۱۱ حمید…

    مرحله گروهی رقابت های تورحرفه ای سوشو چین از صبح امروز آغاز شد و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
     از صبح امروز مسابقات مقدماتی انفرادی مردان و زنان در سوشو چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان در دور اول این پیکارها بازی را به حریفان خود واگذار کردند.
    در گروه ۱۱ حمید رضا طاهر خانی در اولین دیدار خود به مصاف آلکسی از روسیه رفت و ۴ بر صفر بازی را واگذار کرد. در گروه ۱۳ علیرضا ملارجبی برابر استفان از اتریش با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد .
    پوریا عمرانی در گروه ۱۴ با همین نتیجه مغلوب دانیل هابیسون از اتریش شد و محمد امین حنطه در گروه ۱۵ بازی را ۴ بر ۱ به جین لی کره ای واگذار کرد.
    در قسمت بانوان و در گروه ۱۲ محجوبه عمرانی در اولین بازی خود با حساب ۴ بر صفر مغلوب میو مایدا از ژاپن شد.  مهشید صامت نیز در مسابقه نخست خود در گروه ۱۳ نتیجه را ۴ – ۰ به  زو یو چن از چین تایپه واگذار کرد.
    ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان در اولین دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت . شهسواری که رده ۵۹۶ جهان را در اختیار دارد موفق شد در گیم دوم تامارا بروس نفر ۱۱۴ جهان ازکرواسی را مغلوب کند ولی در نهایت ۴ – ۱ بازی را به حریف اروپایی خود واگذار کرد.
    گفتنی است تورحرفه ای چین در سوشو از امروز به مدت پنج روز برگزار می شود.  
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز بازیهای تورحرفه ای چین-باخت برای بازیکنان ایران"
    تازه ترین اخبار