امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24002
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه رقابتهای هجدهمین دوره از رقابتهای آسیایی نوجوانان وجوانان چین بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان رفتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،ابندا جوانان پسر که قرار بود با تیم نپال روبرو گردند به دلیل حاضر نشدن این تیم بازنده اعلام شد وتیم کشورمان موفق به پیروزی بدون درد سر شد.هرچند دلیل حاضر…

    در ادامه رقابتهای هجدهمین دوره از رقابتهای آسیایی نوجوانان وجوانان چین بازیکنان کشورمان به مصاف حریفان رفتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،ابندا جوانان پسر که قرار بود با تیم نپال روبرو گردند به دلیل حاضر نشدن این تیم بازنده اعلام شد وتیم کشورمان موفق به پیروزی بدون درد سر شد.هرچند دلیل حاضر نشدن تیم ملی نپال برابر تیم ایران از پیش بازنده بودن این تیم بوده است.

    در بازی جوانان ایران مقابل کره  بازیکنان ایران قدرتمند حاضر شدند.پوریا عمرانی، اولین نماینده ایران با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریف کره‌ای شده و محمد علی روئین‌تن نیز با همین نتیجه بازی را واگذار کرد اما در سومین بازی علیرضا ملارجبی در یک بازی تماشایی در ست اول موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۷ حریف کره‌ای را از پیش رو بردارد؛ ملارجبی در ست دوم با نتیجه ۶ بر ۱۱ مغلوب شد اما در ست سوم باز هم توانست با نتیجه ۱۱ بر ۸ به پیروزی برسد اما در نهایت با وجود درخشش در این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ (۱۱-۷، ۶-۱۱، ۱۱-۸، ۱-۱۱، ۹-۱۱) مغلوب نماینده کره‌جنوبی شد.

    در بخش جوانان دختر :تیم ملی جوانان دختر کشورمان برابر تیم قدرتمند کره شمالی قرار گرفت و با نتیجه ۳برصفر این بازی را واگذار کرد.

    بازی دوم جوانان دختر برابر چین تایپه بود که با نتیجه ۳برصفر تیم ملی کشورمان را شکست داد.

    در بخش نوجوانان پسر: تیم نوجوانان پسر کشورمان برابر تیم ابرقدرت چین قرار گرفت و در یک بازی بسیار عالی گرچه با نتیجه ۳برصفر شکست خورد اما در طول بازی مربی تیم ملی چین با هر بازی از تایم استفاده کرد.در این مسابقه آرمان حاجی ئی بازیکن آینده دار خب کشورمان بهترین نمایش را از خود بجای گذاشت.بگونه ای که از حریف قدرتمند چینی خود در طول دو گیم با نتیجه ۱۰ بر۸ جلوافتاد  اما متاسفانه موفق به پیروزی نشد. همچنین بازیکنان دونفره کشورمان دراین دیدار موفق به پیروزی در یک گیم شدند .رقابت نزدیک و امتیازات نزدیک  تیم ملی نوجوانان برابر تیم چین باید مورد توجه کارشناسان وصاحب نظران قرار گیرد.

    بخش نوجوانان دختر: تیم ملی نوجوانان دختر کشورمان در دیدار اول خود برابر تیم قدرتمند چین قرار گرفت و با نتیجه ۳برصفر این بازی را واگذار کرد.

    گفتنی است در رقابتهای آسیایی چین  تقریبا تمام تیمهای صاحب نام در رده بندی جهانی حضور دارند .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا-چین"
    تازه ترین اخبار