امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۴:۵۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ | کد خبر : 24046
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         بدون شک رویداد المپیک برای هرکشوری با هر دین و اعتقادی از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است! درجمهوری اسلامی ایران خصوصا خانواده شریف و فهیم تنیس روی میز کشور که تابع و مدعی اخلاقیات و ارزشها با در نظر گرفتن اولویتها هستند حتما به این نکته توجه دارند که در…

     

     

     

     

    بدون شک رویداد المپیک برای هرکشوری با هر دین و اعتقادی از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است!

    درجمهوری اسلامی ایران خصوصا خانواده شریف و فهیم تنیس روی میز کشور که تابع و مدعی اخلاقیات و ارزشها با در نظر گرفتن اولویتها هستند حتما به این نکته توجه دارند که در شرایط فعلی که زنگ روزشمار المپیک بصدا در آمده است باید تحت هر شرایطی اختلافات و مشکلات رابایگانی نموده و با تمرکز وتوجه هرچه بیشتر به این رویداد تاریخی بنگرند.

    امیدواریم بعد از این مطلب که هدف آن ایجاد وفاق و همبستگی ملی خانواده تنیس روی میز کشور تحت یک جبهه فعال و یک صدا می باشد دیگر دوستان و همکاران بزرگوار با هر دیدگاه و نظری بصورت منسجم و هماهنگ به کمک و یاری مجموعه تیم المپیکی کشورمان بپردازند.

    باید نشان دهیم که وقتی پای منافع ملی در میان باشد همه افراد و دسته ها و گروه ها و طیفها بصورت عمومی اختلافات را کنار گذاشته و در راستای نتیجه گیری ملی قدم خواهند برداشت.

    المپیک امسال اولین المپیکی است که دونفر از بازیکنان خوب کشورمان  در آن راشرکت خواهند نمود.

    نوشاد عالمیان این قهرمان دوست داشتنی مازندرانی وندا شهسواری این شیر زن قهرمان و بامعرفت کرمانشاهی دونفر بازیکن المپیکی خوب کشورمان هستند که در این رقابتها  به رهبری مهرداد بابادی وندحضور خواهند داشت.

    بیاییم همه با هم از این لحظه بصورت یک دل و یک صدا برای این قهرمانان افتخار آفرین اگر نمیتوانیم کاری انجام دهیم ،حداقل دعا کنیم.

    تمام خانواده شریف و افکارعممومی تنیس روی میز باید توجه داشته باشند که این تیم؛ تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است نه چیز دیگری!

    این پایگاه بعنوان پربیننده ترین کانون رشته تنیس روی میز برای مربی تیم المپیکی جناب آقای مهرداد بابادی وند وهمچنین نوشاد عالمیان و ندا شهسواری  بازیکنان افتخار آفرین کشور مان بهترین ها را آرزو داشته و میکند.

    امید است تا روزهای باقیمانده به المپیک تمام دوستان و همکاران از مجموعه طیفهای مختلف کشور صبورانه  متمرکز و پشتیبان این تیم وگروه افتخار آفرین کشور باشند.

    گفتنی است محمد زارع پور رئیس فدراسیون میز نیز به همراه تیم به لندن اعزام خواهد شد.

    به امید موفقیتهای بیشتر 

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام المپیک پیام دوستی و دوری از دشمنی است !"
    تازه ترین اخبار