امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۱:۳۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24057
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پینگ پنگ بار جوان کشورمان سطح مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را بالا دانست.   سجاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به چین، در مورد مسابقات پینگ‌پنگ جوانان آسیا اظهار داشت: حریفان سرسختی در این مسابقات حضور دارند و همه از بازیکنان طراز اول دنیا هستند و به خوبی بازی می‌کنند. در بازی…

     

    پینگ پنگ بار جوان کشورمان سطح مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را بالا دانست.

     

    سجاد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به چین، در مورد مسابقات پینگ‌پنگ جوانان آسیا اظهار داشت: حریفان سرسختی در این مسابقات حضور دارند و همه از بازیکنان طراز اول دنیا هستند و به خوبی بازی می‌کنند. در بازی اول عملکرد بدی داشتم و نتوانستم مقابل حریف تایلندی خوب ظاهر شوم و شکست خوردم.

     

    وی ادامه داد: در بازی دوم مقابل حریف کره‌ای که سطح بالایی داشت، عملکرد بهتری داشتم. هرچند که شکست خوردم، اما توانستم یک گیم از این بازیکن بگیرم که راضی کننده بود.

     

    پینگ‌پنگ باز جوان کشورمان گفت: پیش از این با این حریفانم بازی نکرده بودم و فکر نمی‌کردم تا این اندازه قوی ظاهر شوند. در مجموع مسابقات کیفیت خوبی داشت و از نظم قابل قبولی برخورد بود.

     

    حسینی در اولین بازی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل حریفی از تایلند شکست خورد، در دومین دیدار موفق شد یک گیم از حریف قدرتمند کره‌ای بگیرد و ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

    توضیح:خبرنگار فارس زحمت کشیده و بعد از چند روز اقامت در چین این مینی گزارش را آن هم بدون عکس ارسال کرده است.(این عکسها متعلق به پایگاه تخصصی می باشد)

    خداوکلیلی گزارشها ومصاحبه ها وخصوصا عکسهای ما کجا و این کجا؟ آقای رئیس دمت واقعا خیلی گرم….!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حسینی: مسابقات جوانان آسیا سطح بالایی دارد/مقابل حریف کره‌ای خوب ظاهر شدم+توضیح"
    تازه ترین اخبار