امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۲:۵۰  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24072
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور دقیقا شش روز پیش خبر انتصاب نائب رئیس مردان فدراسیون تنیس روی میز را با ذکر دقیق نام و سابقه کاری برای اولین بار رسانه ای کرد. دقیقا بعد از اطلاع رسانی روز آمد و بسیار دقیق این پایگاه مردمی افکار عمومی در جریان یک تغییر دیگر در…

     

     

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور دقیقا شش روز پیش خبر انتصاب نائب رئیس مردان فدراسیون تنیس روی میز را با ذکر دقیق نام و سابقه کاری برای اولین بار رسانه ای کرد.

    دقیقا بعد از اطلاع رسانی روز آمد و بسیار دقیق این پایگاه مردمی افکار عمومی در جریان یک تغییر دیگر در فدراسیون قرار گرفتند.

    اما بلافاصله  در مطلب بعدی در این باره دست به برخی افشاگریها وهمچنین فرایند این تغییر زدیم.

    متاسفانه بازهم سایت فدراسیون تنیس روی میز حکمی به این مهمی را در لابلای اخبار خود کمرنگ جلوه داده در حالی که بارها وبارها اخبار بسیار معمولی حتی از خردسالان را در بالای صفحه خود به مدت چند روز بعنوان خبر اول خود حفظ میکند.

    سوال اینجاست که آیا انتصاب جناب نائب رئیس به اندازه  خبر قهرمانی یک خردسال هم کم اهمیت تر است؟

    در هر صورت پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور بعنوان صدای رسای خانواده تنیس روی میز کشور اطلاعات و اخبار  مهمی را دراختیار دارد که بزودی و به مرور زمان این اخبار جهت افکار عمومی رسانه ای خواهند شد.

    نکته:

    در خبری که سایت فدراسیون در این باره منتشر کرده آمده است که:

    نظر به تائید مجمع عمومی مورخ ۲/۱۱/۸۹ فدراسیون تنیس روی میز! 

    سوال اینجاست که تنیس روی میز کشوراز سال ۸۹ تاکنون فراز و نشیبهای فراوانی را طی کرده که مطمئنا صدای آن گوش فلک را نیز کرکرده است اما چرا این انتصاب را باید مربوط به مجمع سال ۸۹  منصب کرد و به آن عمل نمود؟

    چرا بعد از ۹ماه این حکم برای عمیدی زده نشد؟

    روزهای آینده شاهد اتفاقات معلوم ودستخوش یک سری تحولات غیر قابل پیش بینی خواهیم بود!

    لطفا منتظر باشید….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بالاخره خبر انتصاب نائب رئیس جدید به فدراسیون رسید!"
    1. پهلوان گفت:

      هر دم از این باغ گلی می رسد
      تازه تر از تازه تری می رسد

      انشالله پا قدم ایشان سبک باشد
      و شاهد تغییر و تحول بنیادی در این فدراسیون نانخانه ای باشیم
      هر چند ایشان را اصلا نمی شناسیم
      ولی امیدوارم حداقل در حد یک خانه تکانی مفصل تجربه داشته باشند
      انشالله

    2. amidi گفت:

      با سلام خدمت اقای دکتر نیک بخش تبریک میگویم .بالاخره طلسم سرپرستی شکسته شد و یکنفر ابلاغ گرفت باید منتظر تغییرات بعدی بود.اقای دکتر از افراد کاربلد هستند و انشالله بتوانند کمک کار این رشته باشند

    3. حمید متدین گفت:

      حیف است شما هم تو این باند باشید

    4. amidi گفت:

      با سلام حمید جان من در هیچ باندی نیستم و در کردستان بکار خودم مشغولم

    5. مگر داخل باند بودن بد است که خجالت بکشیم و کتمان کنیم . در باند افشین بدیعی بودن که افتخار است ایشان از مردان ذی نفوذ در ادوار مختلف فدراسیونها و مهندس آرشیتکت هستند. بعضی ها ۳ سال قبل وقتی برای انتخابات فدراسیون ثبت نام کردند نام آقای بدیعی را بعنوان دبیر پیشنهادی در فرم درج نمودند.بعضی ها هم بیش از ۱۰ سال در باند قبلی ها رئیس کمیته بوده اند این هم که افتخار است چرا کتمان کنیم .

    6. amidi گفت:

      با سلام .مسلما اقای شماره ۵ با اسم مستعار و یکی از مسئولین فدراسیون سابق هستید که حتی از ثبت نام محرمانه کاندیداها خبر دارید.بله موقع ثبت نام من در دوران جناب اقای مهندس شهنازی،اسامی ذیل را نوشتم و هنوز هم به این افراد در کارایی اعتقاد راسخ دارم ولی معنی ان باند بازی نیست چون این با این افراد حتی هماهنگی اولیه بعمل نیامده بود.اعضای پیشنهادی من اقایانفواد کاسب بعنوان خبره، مهندس بدیعی بعنوان دبیر،حاج داود محمدی بعنوان نایب رییس،سیدمصطفی میری (اولین داور بین المللی ایران) و سرکار خانم یوسفی بعنوان نایب رییس بانوان بودند.تازه معتقدم به همین تعداد افراد شایسته دیگر هم اکنون وجود دارند که خارج از گود هستند.تمامی نفرات پینگ پنگی هستند تعدادی از کادر دوران مرحوم ارمند و تعدادی از کادر جناب اقای شهنازی بودند


    تازه ترین اخبار