امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۲:۵۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24108
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم نوجوانان ایران با شکست ۳بر۱ مقابل مقابل تیم قطراز صعود به جمه هشت تیم برترنوجوانان آسیا باز ماند! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم نوجوانان پسر کشورمان با شکست غیر منتظره  ۳بر۱مقابل تیم قطر از حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا باز ماند. باتوجه به حضور قدرتمند تیمهای صاحب نام در رقابتهای…

    تیم نوجوانان ایران با شکست ۳بر۱ مقابل مقابل تیم قطراز صعود به جمه هشت تیم برترنوجوانان آسیا باز ماند!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم نوجوانان پسر کشورمان با شکست غیر منتظره  ۳بر۱مقابل تیم قطر از حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا باز ماند.

    باتوجه به حضور قدرتمند تیمهای صاحب نام در رقابتهای آسیایی  کسی انتظار پیروزی بر تیمهای قدر قدرت وصاحب نام را نخواهد داشت اما ضرورت بازنگری در تقابل با تیمهایی همانند قطر باید فورا مورد بررسی کارشناسانه وفنی قرار گیرد.

    در بخش دختران جوان نیز با توجه به  صاحب نام بودن و قدرتمند بودن تیمهای شرکت کننده در این دوره از رقابتها ، بجز تیم بسیار ضعیف  واز پیش بازنده سوریه  ،تیم کشورمان از صعود به جمع هشت تیم برتر بازخواهد ماند.

    تیم ملی جوانان دخترفردا در یک بازی سرنوشت ساز مقابل تیم قدرتمند تایلند قرار خواهد گرفت که گرچه پیروزی برابر این تیم بعید به نظر می رسد اما در صورت پیروزی تیم جوانان دختران به جمع هشت تیم برتر صعود خواهد کرد.

    متاسفانه برخی اتفاقات  توسط افراد معلوم الحال وکاملا ناکارآمد باعث جنگ روانی در تیم جوانان شده که فعلا با توجه به درجریان بودن مسابقات از پرداختن به آن خودداری میکنیم.

    لطفا منتظر باشید….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین خبرها از مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا/چین"
    1. خلیل اشکذری گفت:

      واقعیت پینگ پنگ بی برنامه ایران همین شکست در برابر تیم دسته چندمی قطر است.حال حال ها باید کار کرد تا لطمه این شکست را جبران کرد.به تمامی دست اندر کاران برنامه ریزی و متولیان برنامه راهبر دی فدراسیون تبریک صمیمانه می گویم و از خداوند متعال خواهانم که هر چه زودتر امورات به دست دلسوزان واقعی این رشته بیفتد

    2. خلیل اشکذری گفت:

      سید به جان جدت دق کردم.

    3. محسن بی طرف گفت:

      هند به کجا رسیده است.ما به کجا رسیده ایم؟
      زمانی در برابر تیم های قدرتمند نتیجه می گرفتیم الان به تیم های ضعیف عربی می بازیم.چشم همه فدراسیونی ها روشن.

    4. اسد بزاززی گفت:

      هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت.
      ما چیزی نکاشته ایم که چشم به راه درو باشیم.دیگران کاشتند و پروراندند و تحویل شما دادندو شما در سایه موفقیت های دیگران در خواب غفلت آرمیدید و عاقبت کار این شد که الان به قطر می بازیم.
      تبریکات صمیمانه ما را پذیرا باشید

    5. amidi گفت:

      با سلام صرفا جهت اطلاع دوستان باید عرض کنم این نیست که دیگران خواب باشند .چه در دیگر استانها و چه در دیگر کشورها.مثلا همین قطر دو سال مربی بازیکنی از کره جنوبی در حد ملی پوشان کره اورده بودند و ۲ سال هم پرسون از سوئد مربیشان بوده است. البته این توجیه عملکرد ما نیست اما بدانید نقش مربی بازیکنها برای راه اندازی رشته هایی که در ابتدای مسیرند بسیار پر رنگ تر از تئورسینهاو برنامه ریزان است که بیشتر بدرد بازیکنان رده بالاتر میخورند.در سیستم های اموزشی در دنیا هر کس وظیفه ای دارد و کار تیمی به پیش میرود ما فقط دنبال حذف هم هستیم


    تازه ترین اخبار