امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۳:۳۱  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2412
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درپی به تعویق افتادن مسابقات کاپ آسیا ، سایت کنفدراسیون آسیا شهر چانگ شا در چین را میزبان این رقابت ها اعلام کرد. پیش از این ژاپن به عنوان محل برگزاری رقابت‎های تنیس روی میز کاپ آسیا در سال ۲۰۱۱ انتخاب شده بود اما به دنبال وقوع سیل و سونامی در این کشور امتیاز برگزاری…

    درپی به تعویق افتادن مسابقات کاپ آسیا ، سایت کنفدراسیون آسیا شهر چانگ شا در چین را میزبان این رقابت ها اعلام کرد.

    پیش از این ژاپن به عنوان محل برگزاری رقابت‎های تنیس روی میز کاپ آسیا در سال ۲۰۱۱ انتخاب شده بود اما به دنبال وقوع سیل و سونامی در این کشور امتیاز برگزاری مسابقات از ژاپنی‎ها گرفته شد. کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا پس از لغو برگزاری مسابقات کاپ آسیا در ژاپن، کشور چین را به عنوان محل جدید برگزاری این رقابت‎ها انتخاب کرده است.

    بر این اساس چینی‎ها در همان زمان قبلی مقرر برای برگزاری رقابت‎های تنیس روی میز کاپ آسیا یعنی ۶ تا ۸ مهرماه در شهر “چانگ شا” میزبان این رقابت هستند. شانزده پینگ‌پنگ‎باز برتر آسیا در هر یک از بخش‌های مردان و زنان برگزار کننده رقابت‌های تنیس روی میز کاپ آسیا هستند.

    همچنین این کنفدراسیون گروه خودروسازی GAC که حمایت کننده مالی رقابت های جهانی روتردام هلند بود را به عنوان اسپانسر این رقابت ها معرفی کرد.

    مسابقات کاپ آسیا با حضور شانزده بازیکن برتر این قاره ۶ الی ۸ مهر ماه برگزار خواهد شد و جایزه نقدی آن ۱۰۰ هزار دلار می باشد که بین پینگ پنگ بازان حاضر در این رقابت ها تقسیم خواهد شد.

    پریسا صمدی و نوشاد عالمیان نمایندگان ایران برای حضور در این رقابت ها هستند که در تاریخ مقرر با حریفان به میدان خواهند رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چین میزبان جدید رقابت های کاپ آسیا"
    تازه ترین اخبار