امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24134
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تیم تنیس روی میز همدان موفق شد بین ۲۱ تیم شرکت کننده در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان قهرمانی دست یابد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رقابت های تنیس روی میز بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور که با…

     

    تیم تنیس روی میز همدان موفق شد بین ۲۱ تیم شرکت کننده در بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان قهرمانی دست یابد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، رقابت های تنیس روی میز بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور که با حضور ۸۴ ورزشکار در قالب ۲۱ تیم به مدت سه روز در سالن اکباتان همدان برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان و اعلام نفرات برتر درمواد انفرادی و دوبل به کار خود پایان داد.

     

    در بخش انفرادی ۷۶ بازی انجام شد که در نهایت ‘سعید بالگردی’ از کرمانشاه قهرمان، ‘حمیدرضا راضی’ از فارس دوم و ‘جواد جواهری’ از همدان و ‘ابوالفضل حسن پور’ از آذربایجان شرقی یه طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

     

    در بخش دوبل مسابقات پس از ۲۷ بازی تنیس روی میز نیز ‘سعید بالگردی’ و ‘فرزاد علیپور’ از کرمانشاه اول، ‘حمیدرضا راضی’ از فارس و ‘حمیدرضا کریمی’ از کردستان دوم و ‘مجید سلیقه نژاد’ از خوزستان، ‘احمد امینی’ از اصفهان، ‘جواد جواهری’ و ‘امیر کردی’ از همدان به طور مشترک سوم شدند.

     

    در پایان مسابقات تیمی، تیم همدان متشکل از ‘امیر کردی’، ‘جواد جواهری’، ‘عبدالرضا احمدی’ و ‘شمس اله مولایی’ موفق شد به کاپ قهرمانی دست پیدا کند.

     

    در این دوره از مسابقات تیم فارس دوم شد و تیم های اردبیل و کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

     

    تیم خراسان رضوی نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات تنیس روی میز بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور معرفی شد.

     

    دو داور بین المللی از تهران و همدان و همچنین سرناظر از انجمن تنیس روی میز وزارت آموزش و پرورش به همراه ۱۴ داور بومی و استانی عهده دار قضاوت این رقابت ها بودند.

     

    بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور از ۲۲ الی ۲۶ تیرماه جاری در همدان در حال برگزاری است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان کشور / همدان فاتح مسابقات تنیس روی میز شد"
    1. amidi گفت:

      با سلام تبریک میگویم بویژه به حمیدرضای گل


    تازه ترین اخبار