امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۳۱:۲۸  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24149
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا از ۲۱ تیر ماه در جیانگ این چین آغاز شد و در بخش تیمی این رقابت ها امروز جوانان دختر کشورمان برای کسب رده های ۹ الی چهاردهم به مصاف قطر رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این…

    مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا از ۲۱ تیر ماه در جیانگ این چین آغاز شد و در بخش تیمی این رقابت ها امروز جوانان دختر کشورمان برای کسب رده های ۹ الی چهاردهم به مصاف قطر رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در این دیدار در اولین بازی محمد پور ۳ بر صفر حریف قطری خود را از پیش رو برداشت. در دومین بازی میرعلایی با همین نتیجه مغلوب حریف خود شد. رضوان بهرامی در سومین بازی ۳ بر صفر حریف خود را پیش رو گذاشت. محمد پور با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را واگذار کرد و در آخرین بازی میرعلایی ۳ بر صفر بر حریف خود غلبه کرد.

     

    جوانان دختر برای کسب مقام نهم تا یازدهم به مصاف قزاقستان خواهد رفت.

     

    در قسمت نوجوانان دختر تیم ملی کشورمان که برای نخستین بار در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت ۳ بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود ژاپن شد. نوجوانان برای کسب مقام پنجم الی هشتم با تایلند دیدار خواهد کرد.

     

    در بخش جوانان پسر نیز ملی پوشان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند چین تایپه رفت و در یک بازی نزدیک و دیدنی ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد.

     

    در این دیدار در بازی نخست عمرانی ۳ بر ۲ و با ریز نتایج (۱۲-۱۰، ۶-۱۱، ۱۱-۹، ۶-۱۱، ۳-۱۱) مغلوب حریف خود شد. در بازی دوم ملارجبی ۳ بر ۱ و با ریز نتایج (۳-۱۱، ۶-۱۱، ۱۱-۴، ۹-۱۱) بازی را واگذار کرد و در آخرین بازی روئین تن ۳ بر ۱ (۱۲-۱۰، ۸-۱۱، ۱۱-۱۳، ۷-۱۱) شکست را پذیرا شد.

    از بدبختی روزگار سایت فدراسیون طوری مسابقه دختران جوان را تحت پوشش قرار داده که انگار با تیم چین روبرو شده اند؟

    باید خیلی بیچاره وبدبخت باشیم که تنیس روی میز کشور ما با کشورهای عربی که در پینگ پنگ هیچ چیز ندارند با نتیجه ۳بر۲ آن هم به زور برنده شوند و از همه مهمتر این برد را طوری رسانه ای کنند که گویا تیم فوتبال ایران توانسته است تیم برزیل را شکست دهد. واقعا تنیس روی میز کشور جای تاسف دارد…

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین وضعیت تیمهای ملی ایران در چین+نکته"
    تازه ترین اخبار