امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۸:۰۲  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24188
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در مسابقات امروز تیم جوانان پسر کشورمان برابر تیم قدرتمند تایلند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافتند. در این دیدار پوریا عمرانی در اولین بازی ۳ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی دست یافت. روئین تن با همین نتیجه بازی را واگذار کرد. ملارجبی ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد،…

    در مسابقات امروز تیم جوانان پسر کشورمان برابر تیم قدرتمند تایلند با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یافتند. در این دیدار پوریا عمرانی در اولین بازی ۳ بر صفر برابر حریف خود به پیروزی دست یافت. روئین تن با همین نتیجه بازی را واگذار کرد. ملارجبی ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد، پوریا عمرانی و روئین تن ۳ بر ۱ باربر حریفان خود به پیروزی دست یافتند. 

    جوانان پسر ایران باید  برای کسب عنوان پنجم یا ششم به مصاف هنگ کنگ می روند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در قسمت نوجوانان دختر روز گذشته تیم ملی کشورمان ۳ بر صفر مغلوب کره جنوبی شد و با شکست ۳ بر صفر برابر سنگاپور در در مکان هشتم این رقابت ها قرار گرفت.

    در قسمت پسران، روز گذشته نوجوانان کشورمان برای کسب عنوان نهم و دهم به مصاف تایلند رفتند و ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافتند و نهم شدند.

    در بخش جوانان دختر نیز روز گذشته ملی پوشان ایران با قزاقستان دیدار کردند و ۳ بر صفر بازی را واگذار کردند. این تیم برای کسب عنوان یازدهمی یا دوازدهم با سوریه دیدار خواهند کرد.

    گفتنی است تیم از پیش بازنده سوریه در دور قبل با نتیجه بدون دردسر ۳بر صفر برابر تیم ملی جوانان کشورمان بازی را واگذار کرده  بود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا/ چین"
    تازه ترین اخبار