امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2419
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد زارع پور با اشاره به شرایط حساس ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: امیدوارم نفرات اصلی تیم ملی که بنا به دلایلی اردوهای تیم ملی را ترک کردند باردیگر به تمرینات بازگردند چرا که تا المپیک لندن زمان زیادی باقی نمانده است.  محمد زارع پور در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان…

    محمد زارع پور با اشاره به شرایط حساس ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: امیدوارم نفرات اصلی تیم ملی که بنا به دلایلی اردوهای تیم ملی را ترک کردند باردیگر به تمرینات بازگردند چرا که تا المپیک لندن زمان زیادی باقی نمانده است.
     محمد زارع پور در گفت وگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان از مشکلات پیش آمده برسر راه این رشته بعد از کناه گیری برخی ملی پوشان از اردوها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با بازگشت مجدد ملی پوشان اوضاع تنیس روی میز سر وسامان بگیرد.
    با توجه به زمان اندک باقی مانده تا رویداد بزرگ المپیک لندن ارزیابی شما از شانس کشورمان برای کسب سهمیه در این رشته چگونه است؟
    بعد از حواشی پیش آمده و برخی سوء تفاهماتی که موجب شد نفرات اصلی تیم ملی اردوها را ترک کنند، هنوز از شرایط ایده آل دور هستیم چرا که آنها جز نفرات برتر بودند . امیدوارم بار دیگر آنها را در تمرینات ببینم. اگر انها نظراتی دارند بهتر است با حضور در فدراسیون مشکلات خود را درمیان گذاشته تا همگی باهم در صدد مرتفع کردن این مسائل پیش آمده باشیم.
    با این شرایط فکر می کنید شانس کسب سهمیه در المپیک لندن را داشته باشید؟
    همواره ایران با توجه به برتری که نسبت به کشورهای آسیای میانه دارد عنوان نماینده به المپیک راه پیدا کرده است قطعا در این دوره نیز شانس با کشورمان است چرا که پینگ پنگ بازان ایران همواره یک سروگردن از کشورهای آسیای میانه بالاتر هستند.
    نتایج ایران در مسابقات تور بین المللی چین که در جریان است را چطور پیش بینی می کنید؟
    قطعا مثل گذشته نخواهیم بود چرا ما در این دوره از مسابقات تیم جوانان را به جای ملی پوشان اصلی راهی این تور کردیم. این نفرات تجربه حضور در میادین بین المللی را نداشته و مثل ملی پوشان اصلی ترکیب بزرگسالان عمل نخواهند کرد. با این حال ما چاره دیگری نداشتیم و بهتر دیدیم در این شرایط جوانان را راهی کنیم. امیدوارم این نفرات در حد انتظار ظاهر شوند.
    تنیس روی میز کشورمان تا المپیک میزبان کدام رویدادهای بین المللی خواهد بود؟
    ایران طی چند ماه آینده میزبان دو رویداد بین المللی مهم که در رنکینگ شرکت کنندگان تاثیرگذار است بر عهده دارد. مسابقات جام فجر زنان که به میزبانی استان گلستان از ۲۲ لغایت ۲۷ مهرماه انجام می شود و مسابقات جام فجر آقایان که آذرماه به میزبانی تهران در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار خوهد شد. بعد از ماه رمضان اعضای ستاد برگزاری این مسابقات مشخص خواهد شد تا میزبانی در شرایط بسیار مناسب صورت گیرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "زارع پور:امیدوارم نفرات اصلی تیم ملی برگردند"
    تازه ترین اخبار