امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۱:۱۶  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24195
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خداحافظ مسابقات جهانی هند…… با پایان بازیهای تیمهای ملی کشورمان نتایج زیر بدست آمد: به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیم جوانان کشورمان برابرتیم پرقدرت هنک کنگ قرارگرفت وبا نتیجه ۳برصفر این بازی را واگذار کرد تا به مقام ششمی در آسیا بسنده کند. تیم ملی جوانان دختر برابر تیم بسیار ضعیف و از رده…

    خداحافظ مسابقات جهانی هند……

    با پایان بازیهای تیمهای ملی کشورمان نتایج زیر بدست آمد:

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛تیم جوانان کشورمان برابرتیم پرقدرت هنک کنگ قرارگرفت وبا نتیجه ۳برصفر این بازی را واگذار کرد تا به مقام ششمی در آسیا بسنده کند.

    تیم ملی جوانان دختر برابر تیم بسیار ضعیف و از رده خارج سوریه قرار گرفت وبا نتیجه میلیمتری ۳بر۲ به برتری رسید تا  مقام یازدهم آسیا را از آن خود نماید.

    تیم ملی نوجوانان دختر نیز که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بودند توانستند به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود نموده و در نهایت مقام هشتمی را از ان خود نمایند.

    تیم نوجوانان پسر نیز نتوانست به جمه هشت تیم برتر آسیا صعود نماید.

    متاسفانه بازهم سایت فدراسیون در یک تحلیل غیر فنی اظهار داشت که بدلیل اینکه در سالهاس گذشته نوشاد و نیما عضو تیم ملی جوانان و..بوده اند توانسته ایم به فلان مقام برسیم ..این در صورتی  است که در ان سالها نه نوشاد ونه نیما در حد فعلی از لحاظ قدرت بازی نبوده اند لذا از دیدگاه ما این فقط یک توجیه محسوب شده که بزودی بصورت مفصل طی یک تحلیل کلی به این مسئله خواهیم پرداخت.

    لطفا منتظر باشید…

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج نهایی رقابتهای نوجوانان وجوانان آسیا/چین"
    تازه ترین اخبار