امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 2423
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات انفرادی تورحرفه ای تنیس روی میز در شهرسوشو چین امروز در رده بزرگسالان مردان و زنان برگزار شد و ورزشکاران ایران با شکست در مقابل حریفان خود تن به شکست دادند و از صعود به مرحله دوم بازماندند این درحالیست که هنوز یک دور دیگر از رقابت های گروهی باقی مانده ولی تکلیف بازیکنان…

    مسابقات انفرادی تورحرفه ای تنیس روی میز در شهرسوشو چین امروز در رده بزرگسالان مردان و زنان برگزار شد و ورزشکاران ایران با شکست در مقابل حریفان خود تن به شکست دادند و از صعود به مرحله دوم بازماندند این درحالیست که هنوز یک دور دیگر از رقابت های گروهی باقی مانده ولی تکلیف بازیکنان ایران مشخص شده است . در رقابت های انفرادی امروز در ۱۴ مسابقه انجام شده ، ورزشکاران ایران در مجموع  ۵۶ گیم را به حریفان واگذار کردند و تنها در پنج گیم به پیروزی رسیدند .
    در بخش آقایان ورزشکاران کشورمان در هشت مسابقه انجام شده شکست خوردند . در گروه ۱۱ حمیدرضا طاهرخانی در دو مسابقه خود با نتیجه مشابه ۴ بر صفر مغلوب حریفانی از روسیه و ژاپن شد . علیرضا ملارجبی نیز امروز در گروه ۱۳ بترتیب با نتیجه  ۴ بر صفر مقابل اتریش و ۴ – ۱ برابر چین تایپه بازی را واگذار کرد . در گروه ۱۴ که پوریا عمرانی حضور داشت او نیز در دو بازی خود با حساب ۴ بر صفر مقابل اتریش و ۴ بر ۲ برابر چین تایپه مغلوب شد .
    در گروه ۱۵ محمدامین حنطه موفق شد در یک گیم برنده شود . او دو مسابقه انفرادی روز گذشته خود را به حریف کره جنوبی ( ۴ – ۱ ) و چین تایپه ( ۴ – ۰ ) باخت تا عملاً از صعود بازماند .
    در بخش بانوان نیز در حالیکه یک مسابقه دیگر فردا انجام می شود ولی سه بازیکن ایران از صعود به مرحله دوم بازماندند . در رقابت های انفرادی بانوان فقط نداشهسواری کاپیتان تیم ملی ایران موفق شد یک گیم از حریف کروات خود بگیرد . شهسواری در گروه ۱۵ ابتدا ۴ بر یک به کرواسی و سپس ۴ بر صفر مقابل تایپه شکست خورد . در گروه ۱۲ محجوبه عمرانی نیز دو مسابقه خود با نتیجه مشابه ۴ بر صفر مقابل ژاپن و تایپه مغلوب شد . مهشید صامت دیگر ورزشکار ایرانی نیز نتیجه ای مشابه عمرانی داشت . او نیز در دو بازی خود با نتیجه ۴ بر صفر به تایپه و ژاپن باخت تا مثل دیگر بازیکنان ایران از صعود به مرحله دوم بازبماند .
    گفتنی است این رقابت ها در دو رده سنی امید و بزرگسالان و باجایزه ۳۳۰ هزار دلار برگزار می شود و  ۱۷۵ بازیکن از ۲۴ کشور جهان در این رقابت ها حضور دارند .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حذف زود هنگام بازیکنان ایران"
    تازه ترین اخبار