امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24291
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرداور مسابقات پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور گفت:با توجه به برنامه ریزی های خاصی که هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی در زمینه زیرساخت ها انجام داده است، تیم پینگ پنگ نونهالان و خردسالان این استان، جزو پنج تیم برتر کشور می باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’کاظم ریوندی’ افزود:در رده بزرگسالان باید…

     

    سرداور مسابقات پینگ پنگ قهرمانی نونهالان کشور گفت:با توجه به برنامه ریزی های خاصی که هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی در زمینه زیرساخت ها انجام داده است، تیم پینگ پنگ نونهالان و خردسالان این استان، جزو پنج تیم برتر کشور می باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور’کاظم ریوندی’ افزود:در رده بزرگسالان باید منتظر بود تا خردسالان به تدریج وارد این رده بشوند.

     

    وی در خصوص سطح فنی مسابقات نیز گفت: ابتدا قرار بود تنها ۲۳ استان در این رقابت ها یشرکت کنند، اما به تدریج ۳۰ استان اعلام آمادگی کردند و تمامی تیم ها به عنوان یک مدعی تمام عیار به بیرجند آمده اند و همین موجب شده تا رقابت ها تنگاتنگ باشد.

     

    ریوندی در خصوص ترکیب تیم داوری نیز گفت: از مجموع ۱۲ نفر داوری که قضاوت این دوره از رقابت ها را به عهده دارند، ۹ نفر از بیرجند و ۳ نفر از مشهد می باشند که در بین آنها دو نفر داور بین المللی و بقیه در سطح های ملی، درجه یک و درجه دو هستند.

     

    مسابقات قهرمانی پینگ پنگ نونهالان پسران کشور از دوشنبه هفته جاری در بیرجند آغاز و تا و تا پنجشنبه همین هفته ادامه دارد

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ریوندی:تیم پینگ پنگ نونهالان خراسان جنوبی جزو پنج تیم برتر کشور است"
    1. amidi گفت:

      با سلام لطفا اخبار نونهالان را درج فرمایید.اظهارات سرپزست محترم مسابقات هم کمی جانبدارانه است و یک داور بایستی مراعات عدالت را بکند

    2. سعید زارع زاده گفت:

      سلام تمامی تیم ها مدعی تمام عیار هستند عجب!!!؟

    3. بله اخبار انشاالله منعکس می شود البته آقای ریوندی از با شخصیت ترین و خبره ترین سرداوران این کشور می باشند و همه موظفیم با احترام با جامعه داوری صحبت کنیم مخصوصا اینکه اعلام نظر در حوزه تخصصی ما نباشد یعنی حوزه برگزاری و مدیریت مسابقات . ریوندی باج به کسی نمی دهد یادمان نرفته که در سالهای دور چگونه برای موفقیت بعضی از بازیکنان و یا از ترس پدران آنها به ناحق و در خفا جدول ها چیده می شد تا خارجی ها در یک طرف به جان هم افتاده و اصالت و بی طرفی قاضی زیر سوال برود .یادمان نرفته که با خواهش و تمنا به فردی در حساسترین بازی لیگ سرداوری دادیم و چگونه یکی از مفاخر پینگ پنگ مملکت ( آقای علیدخت تخریب شد ) سعی کنیم اگر با فردی در فدراسیون مشکل دیرینه و شخصی داریم دوستان و یاران او را تخریب نکنیم . ما که هرچه خواندیم جانب داری ندیدیم اتفاقا پیش بینی نتایج میزبان بود که درست هم از آب در آمد و باید هم از میزبان در مقام نماینده گی فدراسیون نام برده شود . به آقای ریوندی ، زینل فامیله و همه داوران و آقای حجازیان تبریک می گویم و خسته نباشید .

    4. amidi گفت:

      با سلام خاوری عزیز و یا هر کس دیگر ی میتواند از هر استانی بعنوان یکی از ۵ تیم برتر نام ببرد ولی برگزار کننده ،حتی اگر نظرش درست هم باشد نباید از تیمی خاص نام میبرد.

    5. محمد خاوري گفت:

      با سلام عمیدی عزیز نظر شما برای بنده محترم ولی قابل قبول نیست . من این اضهار نظر را با توجه به مسائل کلان ورزش خیلی با اهمیت و قابل پرداختن نمی دانم . همه چی تو این ورزش سرجاشه دیگه : پارتی بازی ها — انتصاب باندی در کمیته ها —- همشهری بازیها —- تعیین مدرس برای کلاسها—– خروجی آموزش —- انحصار تدریس در کلاسهای درجه یک —- فقط میمونه یک کلمه اضهار نظر نماینده فدراسیون که تمام مشکلات حل بشه و پینگ پنگ بشه مدینه فاضله …. امیدوارم نیت ها خیر باشه —– الهی آمین برادر من بیا پایین با هم پیاده بریم سواره زشته
      به آقای ریوندی ، زینل فامیله و همه داوران و آقای حجازیان تبریک می گویم و خسته نباشید .


    تازه ترین اخبار