امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۵:۱۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱ | کد خبر : 24324
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: هدفمان در المپیک ارائه بازی های خوب است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت وگو با خبرگزاری پانا در خصوص رقابت های نوجوانان و جوانان آسیا تصریح کرد: در رقابت های قهرمانی آسیای چین موفق شدیم در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیریم…

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: هدفمان در المپیک ارائه بازی های خوب است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت وگو با خبرگزاری پانا در خصوص رقابت های نوجوانان و جوانان آسیا تصریح کرد: در رقابت های قهرمانی آسیای چین موفق شدیم در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیریم و اگر کمی شانس همراهیمان می کرد ، پنجم می شدیم. تیم اعزامی کشورمان شایستگی هایش بیش از مقام ششمی بود. سال گذشته در رقابت های هند مقام نهم را کسب کرده بودیم اما امسال ۳ پله نسبت به سال گذشته رشد داشتیم گرچه می توانستیم پنجم یا حتی چهارم هم بشویم.

    وی ادامه داد: عمرانی ، روئین تن ، حسینی و ملارجبی ترکیب خوبی را در این رقابت ها تشکیل داده بودند.

    رییس فدراسیون تنیس روی میز افزود: برای بازی های آسیای ۲۰۱۴ کره جنوبی پیش بینی کسب مدال برنز را کرده ایم. ۲ سال پیش این بحث را مطرح کردم و قاطعا روی حرفم ایستاده ام که در بازی های آسیایی اینچوان کره جنوبی پس از ۵۰ سال مدال آوری خواهیم کرد.

    وی در خصوص شرایط کنونی ندا شهسواری ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان اظهار کرد: شهسواری در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار است. این ملی پوش کشورمان اردوهای مشترک خوبی را با حریفان مجارستانی برگزار کرده. حریفان خوبی از این کشور به ایران آمده بودند که یکی از آن ها قبل از انتخابی المپیک به ایران آمده بود. ۳ بازیکن دیگر با سبک های مختلف در این اردو حاضر بودند. به دنبال این این هستیم که با برگزاری اردوهای مشترک و اعزام های برون مرزی سطح فنی بانوان کشورمان را ارتقا بدهم.

    زارع پور در گفت: تیم ملی تنیس روی میز دوم مرداد ماه عازم لندن می شود. زمان برگزاری رقابت های تنیس روی میز ششم و هفتم مرداد ماه است. ملی پوشان کشورمان در این فاصله زمانی فرصت دارد تا با آمادگی مطلوب در مسابقات حضور پیدا کنند.

    وی در خصوص شرایط کنونی نوشاد عالمیان اظهار کرد: او پس از رقابت های مراکش دو روز به استراحت پرداخت و پس از آن راهی کمپ اشلایگر شد. در این اردو ۳۰ بازیکن المپیکی قاره اروپا حضور داشت. ۲ روز آخر این اردو مسابقاتی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها نماینده دانمارک که سابقه قهرمانی اروپا را نیز دارد ، شکست بدهد. نظر عالمیان این است که تا قبل از اعزام به لندن همراه برادرش در بابل تمرین کند.

     

    رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: اگر بچه ها با قرعه خوبی روبه رو شوند ، می توانند از گروهشان در المپیک صعود کنند و به مراحل بالاتر برسند. قطعا پیش بینی ما برای این المپیک کسب مدال نیست . هدف و اولیت کارمان ارائه بازی خوب و راه یابی به مراحل بالاتر است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور:قرعه خوبی در المپیک داشته باشیم به مرحله بعد صعود می کنیم"
    1. اصغر پر حرف گفت:

      در این مسابقات می توانستیم حتی چهارم یا سوم یا دوم یا اول شویم.البته بدشانسی آوردیم حمام بسته بود والا حتما روی سکو می رفتیم و شکممان را صابون می زدیم.


    تازه ترین اخبار